Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget er i vokset det sidste år.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg selv er vokset utroligt siden start for 1 1/2 år siden, stigen står stejlt, og jeg kravler stadig op, men ikke med viden om hvor jeg ender - hvor meget kan man max trække i sådan en smykkeshop.

Ved godt der er mange ting som spiller ind, hvor mange lande er du i osv.osv.

Men er her en som en rigtig solstråle historie i vil dele med os andre?

Hvis man evt. vil sælge, hvornår gør man så dette? og hvordan kan jeg fastsætte prisen?

John D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:15

jeg er vokset en lille smule med satser stadigvæk ligger nummer med over 6 høj trafik ord, jeg vil meget gerne ligge nummer 1 på google med alle ord indenfor striptease , lige nu regner jeg med at stige endnu mere,  for  jeg har simpelthen så meget strip viden at videreformidle Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Personligt er jeg vokset enormt og er stadig igang med kæmpe positive ændringer i mit liv.

Jeg taber mig.
Bedre helbred.
På vej ud af gælden.
Igang med uddannelse.
Tester mine ideer.
Bruge mit liv mere konstruktivt end at være en sofa kartoffel og MMORPG nørd.
Forbedre min viden indenfor web salg og udvikling.
Hjælpe andre.

Angående firma, så er det stadig et stykke ude i fremtiden, men noget jeg ser frem til.
Men først går jeg efter mine andre mål.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 13:51

Hej John

Jeg er ikke fuldtidsiværksætter endnu...men det går da fremad Big Smile

Min indkast-træning er vokset fra 5 klubber/opgaver i 2009 til 11 klubber/opgaver i 2010.

Jeg har holdt 11 foredrag i 2009 og holdt 20 foredrag i 2010, så har er der en positiv fremgang også.

Det vigtigste for mig er, at have maksimal energi til at være så tilpas kreativ og vedholdende, så jeg kan nå de mål jeg sætter mig Big Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:16

Jeg er stadig 184 cm lang Big Smile

Firmaet er vokset eksplosivt i 2010. Nu ligger regnskabet ikke færdigt, men jeg vil skyde på at både omsætning og overskud er vokset 5-600% i forhold til 2009. Nu skal den have gas i 2011 og så skal butikken skydes af i 2012 Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 14:39

Jeg er 185 :D

Firmaet har pr 1-1-2010 til nu vokset eksplosivt. og hvis det bliver ved på den måde bliver jeg en rig mand :D Cykelbranchen har haft brug for en revolution, og den har jeg mere eller mindre været med til at starte. Så det er en dejlig følelse

Vh Jakub 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 14:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HA, som jeg skrev dette indlæg, røg der en stor kunde i hus.. 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 14:55

Tja jeg er 190 lang, så der er jeg ikke vokset så meget Smile.

Men min forretning er kommet til at køre super godt, hvilket har resulteret i at jeg ikke selv længere har haft tid til at kunne klare alle de opgaver jeg har fået ind. Derfor har jeg været ude og hyre nogle super dygtige mennesker på freelance basis, som jeg trækker på når jeg ikke selv kan nå det hele. Det er en super god følelse at kunne tage imod de opgaver som jeg før blev nødt til at afvise, fordi der ikke var tid nok Smile

Dertil har jeg droppet fritidsjob ved siden af studiet, da jeg nemt kan tjene de penge igennem firmaet, som jeg ellers var nødt til at skaffe med et job ved siden af. 

Og jeg regner bestemt med at det kommer til at gå meget bedre i 2011 Smile

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 15:30

Hej

Tjoo.... Nu er vi en meget uheldig branche, når det angår finanskrisen.
Markedføring var ikke lige kundernes ønske i de første 3 kvartaler af året.
Det tog hårdt på tidligere opsaparede resourcer. Men heldigvis kunne vi, med nordjysk eftertænktsomhed, klarer os igennem.

Sidste kvartal ser derimod meget lovende ud. Der er sku kommet gang i hjulene og jeg er sikker på at flere ønsker at markedsfører produkter i 2011.

Dog skal det siges at sidste halvår af 2009 og de 3 første kvartaler af 2010 har været de værste i vores virksomheds historie.

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 15:46

Hej

Ja jeg startede i august 2009, og har fået rigtig mange nye kunder siden, og især i 2010 hvor vi har været på 2 messer som virkelig har givet os noget igen, og så har vi fået en kunde som har købt for over 1 million kr i 2010 og har stigende salg, så seg er godt tilfreds med året der er gået.

God jul til jer alle og godt nytår

Mvh.

Martin

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)