Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget er i vokset det sidste år.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores omsætning er steget med 850% i år.

Men det er også lidt snyd, da mit firma slet ikke lavede de ting sidste år som de gør i år - men vi ligger 70% over det budget jeg lagde i februar for resten af året, så lige meget hvad går det super godt! - så jeg glæder mig til at julen er ovre og alt tapen er brugt ude om i landets webshops Big Smile

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 23:37

Inspirerende svar i alle er kommet med må man sige, tllykke med de gode resultater alle sammen!!!!! :D

Med venlig hilsen John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Vesterbro
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 23:38

Thomas Grønnemark:

Hej John

Jeg er ikke fuldtidsiværksætter endnu...men det går da fremad Big Smile

Min indkast-træning er vokset fra 5 klubber/opgaver i 2009 til 11 klubber/opgaver i 2010.

Jeg har holdt 11 foredrag i 2009 og holdt 20 foredrag i 2010, så har er der en positiv fremgang også.

Det vigtigste for mig er, at have maksimal energi til at være så tilpas kreativ og vedholdende, så jeg kan nå de mål jeg sætter mig Big Smile

Hej Thomas,

Off topic - undskyld John Smile

Kender du DTA (Dansk Træner Assistance)? Tænker at du kunne kontakte dem for at få flere opgaver i kassen, de er smadder-cool at snakke med.

Mvh. Teis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:11

Hej

Nu er min omsætning faldet med omkring 20%, og det er netop fordi at når der er krise, så bliver der ikke solgt så mange maskiner. Men tilgengæld bliver der lavet flere prototyper.

Men kikker jeg på det timemæssigt, så har jeg tjent mere pr arbejdstime, i år.  Men nu er branchen jeg er i, og specielt den afgren også meget hårdt ramt. Og det er først de sidste 1-2 månder hvor det er begyndt at lysne lidt igen.

Og med lidt konkurser, bla min nærmeste konkurrant. Så ser jeg da mere og mere lys forude. Selvom det tit kan varsle at den mængde arbejde der er, er faldende. Men ser lyst på det. Har jo Danmarks bedste tryk til den bedste pris.

/Kenneth

Ps. Nu er regnskabet ikke færdigt, men alt tyder på et fint overskud, alt taget i betragtning.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:03

Kenneth:

Hej

Nu er min omsætning faldet med omkring 20%, og det er netop fordi at når der er krise, så bliver der ikke solgt så mange maskiner. Men tilgengæld bliver der lavet flere prototyper.

Men kikker jeg på det timemæssigt, så har jeg tjent mere pr arbejdstime, i år.  Men nu er branchen jeg er i, og specielt den afgren også meget hårdt ramt. Og det er først de sidste 1-2 månder hvor det er begyndt at lysne lidt igen.

Og med lidt konkurser, bla min nærmeste konkurrant. Så ser jeg da mere og mere lys forude. Selvom det tit kan varsle at den mængde arbejde der er, er faldende. Men ser lyst på det. Har jo Danmarks bedste tryk til den bedste pris.

/Kenneth

Ps. Nu er regnskabet ikke færdigt, men alt tyder på et fint overskud, alt taget i betragtning.

Jeg startede i december måned 2009 - hvor min opstartsmåned gik over al forventning - mange flere kunder en jeg havde regnet med.

Jeg fortsatte med at dele flyvers ud i lokalområdet, som bevirkede min fortsatte vækst, men da min virksomhed kører som en hobby-virksomhed er der også grænser for hvor meget vækst jeg ønsker at have. Derfor stoppede jeg med at dele flyvers i februar måned, hvor jeg estimerer at have nået ud til ca. 4.000 hustande. Det bevirkede en stabilkunde tilgang løbende, som passede perfekt til min målsætning.

I oktober måned flyttede jeg personligt, til en anden by hvor jeg påny måtte starte med at få kunder i lokalområdet. Jeg har denne gang endnu ikke delt flyvers ud, men arbejdet på SEO og AdWords - og det har virket rigtigt godt - det har rent faktisk haft samme effekt som uddeling af flyvers. Så det er hel kanon.

Når jeg ser tilbage på år 2010 ser jeg på et år der både omsætningsmæssigt er overforventning samt på et personligt plan har jeg opnået en god portion viden indenfor regnskab samt markedsføring af virksomhed.

Jeg var ikke klar over hvor stort behovet for min service, i dette prissegment var og derfor sprang jeg bare ud i det - og det er jeg fandeme glad for! ;-)

Er ikke i tvivl om jeg kunne skaffe kunder nok til at gøre det på fuldtid, hvis det var det jeg ville på et tidspunkt.

Go jul og godt nytår til alle! 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 08:09

Tja jeg er vokset på mere end en måde, dog ikke i højde.

Som 24 årig bor jeg i udlandet og er selvforsynende, hvor det eneste jeg tog med mig var en mindre opsparing for 1,5 år siden. Et år er gået med at oprette udlandsk virksomhed. Nu har jeg så kunder rundt om i verdenen, godt netværk og super gode forretningspartnere. Jeg lever livet som jeg har ønsket det i alle de år jeg har boet i DK.

Det har nok været det mest hårde år, men også et af dem jeg har nydt allermest i mit forholdsvis korte liv. Jeg er stolt over at jeg har kunne klare det hele selv, og selv i de meget svære tider hvor jeg alvorligt overvejede om jeg var total idiot i at gøre det her, tog jeg den på skulderne og løftede mig op.

Ikke mindst at jeg føler mig så meget i live og i nuet over at skulle kæmpe for at have min plads i livet.

Fremtiden er meget lys, masser af knofedt stadig, men jeg nyder det :)

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 08:49

Generelt set synes jeg ikke det er relevant hvor meget man er vokset.

Bigger is better er ikke altid løsningen – og her skal der ikke drages paralleller til privatlivet Stick out tongue´

Det er bundlinjen der tæller og den kan også vokse meget ved effektiviseringer og omkostningsbesparelser, specielt i disse krisetider.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:23

Hehe, ja det er sandt at bundlinjen også skal vokse med, ellers er omsætningen ikke meget værd, men det er den heldigvis også i vores tilfælde (profitten er faktisk stigende fordi vi kan få bedre leverandør aftaler, pga den høje vækst, så det er ikke helt sandt at større omsætning ikke er godt i sig selv ;) )

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:06

Hej Teis

Tak for tippet. Jeg har ikke hørt om DTA, men jeg prøver lige at kontakte dem.

Endnu engang TAK Big Smile

...og i andre fortsæt bare med tråden Big Smile

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)