Vores omsætning er steget med 850% i år.
|
Inspirerende svar i alle er kommet med må man sige, tllykke med de gode resultater alle sammen!!!!! :D
Med venlig hilsen John Bakken
Vores omsætning er steget med 850% i år.
|
Inspirerende svar i alle er kommet med må man sige, tllykke med de gode resultater alle sammen!!!!! :D Med venlig hilsen John Bakken |
Hej Thomas, Off topic - undskyld John Kender du DTA (Dansk Træner Assistance)? Tænker at du kunne kontakte dem for at få flere opgaver i kassen, de er smadder-cool at snakke med. Mvh. Teis
|
Hej Nu er min omsætning faldet med omkring 20%, og det er netop fordi at når der er krise, så bliver der ikke solgt så mange maskiner. Men tilgengæld bliver der lavet flere prototyper. Men kikker jeg på det timemæssigt, så har jeg tjent mere pr arbejdstime, i år. Men nu er branchen jeg er i, og specielt den afgren også meget hårdt ramt. Og det er først de sidste 1-2 månder hvor det er begyndt at lysne lidt igen. Og med lidt konkurser, bla min nærmeste konkurrant. Så ser jeg da mere og mere lys forude. Selvom det tit kan varsle at den mængde arbejde der er, er faldende. Men ser lyst på det. Har jo Danmarks bedste tryk til den bedste pris. /Kenneth Ps. Nu er regnskabet ikke færdigt, men alt tyder på et fint overskud, alt taget i betragtning. |
Jeg startede i december måned 2009 - hvor min opstartsmåned gik over al forventning - mange flere kunder en jeg havde regnet med.
|
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Tja jeg er vokset på mere end en måde, dog ikke i højde.
Som 24 årig bor jeg i udlandet og er selvforsynende, hvor det eneste jeg tog med mig var en mindre opsparing for 1,5 år siden. Et år er gået med at oprette udlandsk virksomhed. Nu har jeg så kunder rundt om i verdenen, godt netværk og super gode forretningspartnere. Jeg lever livet som jeg har ønsket det i alle de år jeg har boet i DK.
Det har nok været det mest hårde år, men også et af dem jeg har nydt allermest i mit forholdsvis korte liv. Jeg er stolt over at jeg har kunne klare det hele selv, og selv i de meget svære tider hvor jeg alvorligt overvejede om jeg var total idiot i at gøre det her, tog jeg den på skulderne og løftede mig op.
Ikke mindst at jeg føler mig så meget i live og i nuet over at skulle kæmpe for at have min plads i livet.
Fremtiden er meget lys, masser af knofedt stadig, men jeg nyder det :) |
Generelt set synes jeg ikke det er relevant hvor meget man er vokset. Bigger is better er ikke altid løsningen – og her skal der ikke drages paralleller til privatlivet Det er bundlinjen der tæller og den kan også vokse meget ved effektiviseringer og omkostningsbesparelser, specielt i disse krisetider.
|
Hehe, ja det er sandt at bundlinjen også skal vokse med, ellers er omsætningen ikke meget værd, men det er den heldigvis også i vores tilfælde (profitten er faktisk stigende fordi vi kan få bedre leverandør aftaler, pga den høje vækst, så det er ikke helt sandt at større omsætning ikke er godt i sig selv ;) ) |
Hej Teis Tak for tippet. Jeg har ikke hørt om DTA, men jeg prøver lige at kontakte dem. Endnu engang TAK ...og i andre fortsæt bare med tråden
|