Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshops bør bruge Rabatkuponer, Rabatkoder, Gavekort osv.!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Fra  NewSMiLE Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak

Min webshop Spindoktor har tudet mine øre fulde med : Linkbuilding,linkbuilding osv....

Nu kan jeg komme igang.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så husk at gøre dine links aktive i din signatur ;)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt - gammelt - indlæg :)

Jeg kan også godt følge tankegangen omkring ikke at vise rabatkode, men istedet bruge notatfelt..

( jeg har netop rabatkodefelt )

Meeennn  , hvordan får man nu lige rabatten til at virke fra notatfeltet i en Dandomain shop - nogen der ved det ?

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
hvordan får man nu lige rabatten til at virke fra notatfeltet i en Dandomain shop

Du skal have fat i noget javascript og sørge for du kan genkende dine rabatkoder i notatfeltet.. Fx ku man få folk til at skrive "rabatXYZnu" hvor XYZ er rabatkoden.. Lav rabatkode-feltet usynligt med css og brug javascript til at læse notat og finde dit rabatkode-mønster og sørg for at fyld rabatkoden ind i feltet inden / idet brugeren trykker næste.. Du kan så overveje om du tør fjerne rabatkoden fra notatfeltet (så det potentielt bliver tomt og forvirre mindre når der skal pakkes).

Logikken er simpel - implementeringen er dandomain-ish :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Nick

Det lyder ikke som et job for mig - der er en grund til jeg valgte Dandomain :)

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
der er en grund til jeg valgte Dandomain

Håber ikke grunden var at få en simpel shop der kan alt :-) hehe..

Ej.. Man kan komme rigtig langt med DanDomain uden at have nogen udvikler tilknyttet..!!

Men hvis du vil forbi dine konkurrenter og gå fra 3-5 % til 7-10 % i konvertering, så skal arbejdshandskerne på og der skal laves en masse DanDomain hacks :-)

Du kan købe besøg for 2 kr pr. bruger og sælge mere jo flere penge du bruger..
Eller øge din omsætning med 100 % kun ved at se på konverteringsoptimering :-)

SEO (Organiske resultater) og konverteringsoptimering er for mange en langt bedre investering end AdWords fx.. Så husk det næste gang du skal vælge :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også hvad jeg mente -  Forbi udviklernen med det kodeværk :).

SEO , der er den nu ganske enkelt framragende - bruger snart intet på adwords, da jeg ligger så fint.

Men enig - alle finesser er lidt tungt i systemet.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

glemte lige - konverteringsoptimering skal jeg have gjort noget ved - den er alt for ringe. :(

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er din slik-side du taler om, så burde du smide lidt efter Konverteringsoptimering ;-) Den er langt fra perfekt opbygget mht. konverteringsoptimering :-)

Du har 2 store problemer på siden: (og flere små)

  1. Webshop Tillid
  2. Kategorisidernes opbydning

Jeg vil estimere det til at være der du lettest kan hive et par %'er på konverteringsraten.. Uden at kende din omsætning eller konvertering i dag er jeg sikker på du sagtens kan forholde dig til at det ville være sjovt hvis omsætningen steg med 2 % hver måned i fremtiden ;-)

Det er godt for dig at du ligger så godt på søgemaskinerne - men du kan faktisk komme længere foran dine konkurrenter med nogle små dandomain seo-tricks..

Bøger som E-Pusher og DanDomain SEO-TUNING var måske et kig værd .. Så kan du læse hvordan du lige får det sidste ud af shoppen så du kan tjene mere uden at arbejde mere (når du først har implementerede ændringerne)..

  • E-Pusher kan også hjælpe dig med konverteringsraten og er skrevet af "selveste" Martin Thorborg
  • DanDomain SEO-TUNING har råd direkte målrettet din dandomain shop fra den respekterede mand indenfor SEO: Thomas Rosenstand

Håber du blev klogere - måske har du allerede læst dem.. I så fald skulle du læse dem igen ;-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er faldet i søvn inden side 2 :)

Det er derfor man hyrer en til det, som synes det er spændende..

Men takker for ideerne, og tilmelding til rabatkode kataloger mv. - super.

 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)