Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Markedsplads

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 02:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen Amino, længe siden. :-)

Mig og en ven er igang med et projekt. Der findes allerede udenlandske sider af samme koncept, så det er ikke noget nyt - Kun her i Danmark.

Det går ud på, at alle som udgangspunkt kan købe og sælge små tjenester/services, til en fast pris på 20 kr. Oftest er det IT-relaterede opgaver, såsom redigering af billeder, skrivning m.m.

Siden er stort set færdig, men vi kunne alligevel godt tænke os lidt feedback, på både design og selve sidens funktioner.

- Det kunne også være rart at høre jeres mening om selve idéen med siden.

Hvis du har lyst, så se det på adressen www.gigseller.com.

Dog er jeg igang med at få et andet projekt på benene, som jeg måske kan få min partner med på, og hvis jeg kan det, så kan siden (gigseller) blive nødt til at blive solgt, da vi ikke vil have tid til begge dele. Endvidere, så vil Gigseller.com komme til at kræve noget markedsføring.

Håber på nogle gode kommentarer. :-)

Mvh.

Tilmeldt 8. Jul 10
Skrevet kl. 23:17

Jeg troede faktisk, at Amino kunne være til lidt hjælp her... Men nej.....

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:28

Hej Toffo, fuck et awesome koncept, det eneste nedtur jeg kan se er at man skal være registreret bruger for at bestille noget som helst, og designet er sgu os meget fedt.

Tilmeldt 8. Jul 10
Skrevet kl. 23:35

Tusind tak for dit svar! Du besvarede også mit emne om Chatrt.dk :-)

Designet har vi desværre 'rippet' fra en udenlandsk side, men det skal måske ændres, da det er lidt kedeligt, hvis den ligner en side, der allerede eksisterer.

Ja, bruger registrering er desværre påkrævet, men det tager to sekunder at oprette sig og man får en masse funktioner med, som f.eks. et dashboard, hvor du kan følge med i hvor meget du har tjent, solgt, hvornår pengene kan udbetales osv.

Kan jeg få dig til at kommentere lidt på funktionerne, hvis du vil tjekke dem ud?

Sender dig lige en pm - Vil lige spørge dig om noget. :-)

Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:06

Hej med dig,

Jeg synes det er en rigtig sjov side - og en super sjov ide! Helt sikkert én jeg vil anbefale andre.

Lige et forslag: I skulle nok overveje at gå grundigt igennem teksterne. Der er en del oversættelsesfejl og lign. (som fx. at der ofte står $5 i stedet for 20 kr.,  ø'er er o'er osv).

Men KÆMPE tillykke med det. Det er virkelig en god ide! Og et flot design!!

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 20:40

En spændende projekt - stort tillykke herfra.

Der skal dog mange gange 20 kr til før i får en omsætning + idet her er tale om mikrobetaling kan i løbe ind i en del administration ...som dog let kan løses :-) men pyt nu med det ....godt gået.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 20:45

Jeg synes det er en superfed idé Yes.

Dog kan det blive lidt problematisk mht. moms og "sort arbejde". Folk udfører jo et arbejde, som de modtager en betaling for.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 00:12

Hej ToFFo,

Fedt koncept! Det er en rigtig sjov ide, men er spændt på om det egentlig er rentabelt.  

Designmæssigt, så synes jeg at billederne på de forskellige overskrifter kan gøres lidt pænere. De skævvredede er ikke så pæne. 

Stor ros for konceptet ;)

Tilmeldt 8. Jul 10
Skrevet kl. 02:43

Først og fremmest, tak for jeres positive svar og den konstruktive kritik - Altid dejligt med noget kritik, man kan bruge til noget. :-)

#Duplikken.dk
Det startede med at være 5$, fordi betalingen alligevel foregik over paypal - Vi ændrede det så til Kr. og til sidst selve valutaen, der betales med.Vi vil gennemgå teksten snarest muligt, og få det rettet. Tak for påmindelsen. :-)

#Zederkof A/S
Ja, det har du ret i. Der er et mindre servicegebyr ved hvert salg, samt gebyr for at fremhæve sin Gig/vare, og senere bliver der mulighed for at sælge til flere priser, hvoraf en hvis procent går som servicegebyr. Det er rigtigt, at der er noget administration - Der er også indført godkendelse af gigs, inden de bliver vist på siden, for at undgå spam og uønskede services, så det kræver allerede lidt tid. Men hvordan ville du mene, at noget af administrationen kan cuttes?

#Mads - AV Solutions
Det har vi godt overvejet. Det er første gang jeg beskæftiger mig med en side, af denne slags, så det var min største bekymring - Jeg er ikke interesseret i at skulle oprette det som firma, med alle de udgifter der er forbundet med det - Det har ingen af os simpelthen kapital til, så indtil det når minimums grænsen, kan det vel kategoriseres som et hobby projekt? Det er ihvertfald det vi havde tænkt os. ^_^

Men angående det med sort arbejde, det er jo ulovligt ligemeget hvad, men tror du virkeligt det vil give problemer, når det er med så små beløb og så små opgaver?

#Teis
Ja, det er rigtigt. Billederne bliver resized, hvilket gør, at nogle af dem bliver forvredet fra deres oprindelige opløsning, men den bedste løsning jeg kunne finde, var at resize billederne til den samme størrelse, så alle varer står synkront, for at bevare layoutet.

Iøvrigt, kender I nogle danske steder, lignende Flippa, hvor man kan sælge websites? Både markedsføring og administrering kommer til at kræve tid og det kolliderer med, at vi har gang i et andet projekt, som også kræver tid..

Igen, tusind tak for jeres svar. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:24

Vil du gøre noget gratis er det gratis at få ydelse for begge partner du får dog mere ud ad , det sikkert du får nok links på den konto og noget omtale , der giver flere besøgene

Sæt beløb køb for 20 kr - 50 kr - 100 kr , jo større beløb jo mere tjener du , dog hold nok ved 100 kr .

Lav gerne en kontakt formular på siden så man kan kontakte dig vis man sider på bibliotek og har ikke sin mail på denne computer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)