Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Markedsplads

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøvede konceptet af, igennem køb ligesom Rasmus - Her heller ikke modtaget min vare .. Har i modtaget mine penge? ;-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er svært at modtage noget, når siden er nede. Inden jeg tog den offline, refundérede jeg to personer, så prøv lige at tjekke jeres Paypal, inden I skriver her - Har I ikke modtaget jeres 20 kroner, så send mig venligst jeres Paypal email, så overfører jeg dem. Iøvrigt, hvorfor ikke skrive en privat besked?

Vil I ikke huske det til en anden gang, så jeg slipper for at skulle kigge i denne debat hele tiden? :-)

Mvh

Edit: Refund sendt.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ToFFo:

Det er svært at modtage noget, når siden er nede. Inden jeg tog den offline, refundérede jeg to personer, så prøv lige at tjekke jeres Paypal, inden I skriver her - Har I ikke modtaget jeres 20 kroner, så send mig venligst jeres Paypal email, så overfører jeg dem. Iøvrigt, hvorfor ikke skrive en privat besked?

Vil I ikke huske det til en anden gang, så jeg slipper for at skulle kigge i denne debat hele tiden? :-)

Mvh

Edit: Refund sendt.

Hvis du nu havde aktiveret så du kunne modtage privat beskeder, ja så kan du tro jeg havde kontaktet dig igennem denne.

Jeg vidste slet ikke at jeg havde en paypal konto, men det har jeg jo åbenbart oprettet for at handle hos jer. Jeg må lige se på den.

Hvor kan vi kontakte dig i fremtiden? ;-)

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)