Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

håndværker hjælp kun 99/timen

Side 12 ud af 17 (164 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren du er goood hold da op.....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26 | Låst

Hej Rene

Maler i silkeborg til 99 ingen problemer, malere er faktisk de folk som er mest krise ramte!

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:46 | Låst

Hej

Har du nogen der kan "pille" et hus ned ? Altså rydde grunden for et hus.

Mvh Kim

www.opretgratis.dk gratis annoncering på nettet

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:37 | Låst

lokaldistribution.dk:

Hej Rene

Maler i silkeborg til 99 ingen problemer, malere er faktisk de folk som er mest krise ramte!

WinkKære Lina  !!!

Der tager du fejl igen malere er ikke nær så hårdt "ramt" (kender dog til dette trods alt bedre end du gør, kan sagtens få brug for nogle af dine, hvis du har varen). Har brugt lidt her på det sidste en inder, så jeg er ikke fremmedfjensk. Bare varen "leveres", og vel og mærke rtil begges fordel. Slaveri lignende forhold er ikke gangbart i længden, og skaber kun taber/taber situationer.

Og malere er "slet" ikke "ramt" i Østjylland og Trekantområdet. der er masser af renovering rundt omkring, og flytteboliger skal fortsat laves. Især her i Januar årets skilmisse måned, grundet at folk var til julefrokoster i sidste måned. Du kan også spørge ejendomsmæglerne.

Malere er rigtig nok ramt hårdere i Hovedstadfsområdet det værste sted i Danmark. Men stadig ikke så hårdt ramt som anlægsfolk, murere m.m. som ikke kan komme i jorden.

Nu tror jeg hellere ikke spørgeren (Rene) spurgte seriøst dig om en ydelse, han godt ved ikke kan være sand.

Jeg har også i mellemtiden fået en privat mail fra ham. Hvad du af gode grunde ikke kan se.

Men hvis du nu havde markedsført dit produkt mere præcis, som f.eks. er der tale om

• Selvstændige eller lønmodtagere, faglærte eller ufaglærte, studerende eller hvad, med momsnumre eller ej, referenceopgaver/tidligere udførte opgaver m.m.

Så havde du nok fået nogle mere seriøse henvendelelser - Skal man købe en vare, skal vel også vide hvad den korrekt indeholder ???   

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:16 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Nå hvem tror du tildeler cvr. nummer ???  Det gør Erhvervs og Selskabsstyrelsen. Netop på vegne af SKAT, som også administrer moms.

Nå der er da vidst nogle ting der er ændret, men jeg flyttede ganske vidst også fra Danmark august 2009, men dengang var det Erhvervs og Selskabsstyrelsen som lavede cvr-nr. når du sendte en start blanket ind, hvis du skulle have et moms nummer skulle du udfylde et mere sæt papir som så gik til skat, det er ganske vist det samme nummer, men er næsten 100 % skrå sikker på at det er skat der giver moms nummer.

Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:48 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lina

Du må meget undskylde mig. men finder simpelthen dit indlæg med 99 ,- i timen useriøst.

På ingen måde ville jeg indgå samarbejde med folk, som dig og dem du skaffer til den pris. Og så skrive sådan indløg her.

Meget undskyld mig, men opfatter dig som en af de personer der laver undergravende og useriøs forretning på andres bekostning.

Tror at mange andre ville give mig ret i det, især til den timepris...

Hilsen Kim

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 12:47 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Fyngruppen:

Hej Lina

Du må meget undskylde mig. men finder simpelthen dit indlæg med 99 ,- i timen useriøst.

På ingen måde ville jeg indgå samarbejde med folk, som dig og dem du skaffer til den pris. Og så skrive sådan indløg her.

Meget undskyld mig, men opfatter dig som en af de personer der laver undergravende og useriøs forretning på andres bekostning.

Tror at mange andre ville give mig ret i det, især til den timepris...

Hilsen Kim

Hej Kim,

Indenfor håndværker kredse er der en forventning om at hvis der er lavkonjuktur, manglende arbejde af en grund eller anden, konkurrence på prisen fra udenlandsk arbejdskraft... at så skal staten kome ind og beskytte et af de mest konkurrencebeskyttede erhverv ved at lave konkurrencebegrænsende lovgivning, ved at chikanere køberne og lovlige udenlandske arbejdere ved brug af mafia metoder.

Industrien konkurrere hver eneste dag. At vores nuværende regering og den foregående socialdemokratiske enten har slækket på kreditforholdene eller pumpet groteske mængder af skattemidler ud til byggebranchen, betyder at der har været 15 års kunstig højkonjuktur i byggebranchen. Det er befriende markedskræfterne kommer i spil så vi ikke får et kontinuært inflationspres fra de lavest uddannede professionelle grupper i Danmark. Det er komplet grotesk at håndværkere har været i stand til at tjene lønninger der har været komplet ude af trit med folk med lignende uddannelser.

Velkommen til markedskræfterne!

Tak Lina!

MVH Jens

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:02 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mon snart du har fundet nogle folk til mig..? Eller er det kun en reklame du gør uden indhold..?

Mangler nu mindst 4 gode folk til Nordjylland, der kan pudse facader, er der ander her inder så smid en besked, der kan også blive tale om ansættelse.

P

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:13 | Låst

Hvorfor er man så kritisk når prisen er billig ?

Når jeg vil have en god pris gider folk ikke handle hos mig, men giver jeg "gratis" arbejde er folk der da med det samme..

Jeg synes da kun det er godt og have lidt konkurrence på marked og kan nogen gøre det billigt og ikke har store leve omkostninger er det jo bare fint.

Lige med malerarbejde, kan vi jo få det til halv pris og hvorfor skal jeg tjene på malingen ? Jeg vil da bare have penge for mit arbejde og 99,- + moms er sku også bedre end ingenting

Heller 2 store ordre til 99,- i timen, end ingen ordre til 399,- i timen..

Gik tidligere skrevet jeg kørte ud, men må lige fortælle det kun gælder Østjylland ;-)

Mikkel

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 13:24 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er uddannet landmand og har arbejdet med det i mange år. Det gør jeg ikke mere udover jeg hjælper engang imellem, hvis en i omgangskredsen eller lignende har brug for det. Både dengang og nu, var der kvægbønder der i perioder intet tjente/tjener, men prøver at holde snuden over vandskorpen, til det bliver bedre igen. Jeg kan huske til et kvægavlsmøde, at der var regnet ud, at selvstændige med malkekvæg det år havde tjent 34 kr. i timen. Landmænd er vant til perioder med virkelig strenge vilkår, og en sagde "så må vi jo bare arbejde nogle flere timer":) .

Det giver ikke nødvendigvis mere i en kvægbesætning, men har man en meget streng periode (betyder ikke man for evigt skal arbejde for 99 kr eller 34 kr i timen skal man huske), og man kun kan få nogle få eller 0 timers arbejde om ugen til 320 kr. + moms, så kan det for nogle måske være nødvendigt.

Hvad ville du helst vælge?

1. Du er selvstændig og har en bil stående med værktøj, og du kan få 99 kr/timen + moms og kørsel og har mulighed for at arbejde 50-60 timer om ugen, og dermed få en løn med hjem til at betale husleje osv. Ikke  til at købe fladskærms tv, nye møbler osv. men for simpelthen at komme igennem en hård periode. Du er selvstændig, ikke i a-kasse, og kan derfor ikke få hverken understøttelse eller bistand, medmindre du sælger hvad du ejer og har, så du kommer under de 10000 kr. i værdier man vist må have for at få bistand. 

2. Du tager 320 kr + moms. Alle tiders. Kan du få arbejde, er det glimrende, og dækker absolut ens udgifter bedre. Du kan måske endda nøjes med 40 timer om ugen + dit papirarbejde hjemme og måske få råd til lidt ekstra udover mad og husleje. Men kan man nu ikke det. Kan man kun få 5 timer om ugen, begynder at blive desperat over, hvordan man skal få råd til mad og husleje, er det så ikke bedre at arbejde flere timer til en lavere løn i en periode og få en løn med hjem, end at arbejde 5 timer om ugen, og sidde resten af tiden og være bitter over, at man ikke kan brødføde sig selv?

Det er ikke sundt for noget arbejdsmarked til 99 kr/timen, og jeg skal heller ikke vurdere, om det arbejde der udføres er noget værd. Jeg synes bare tit vi i Danmark snakker om overenskomst, undergravelse osv osv, fordi vi er vant til at sikkerhedsnet er tilstede, timelønninger er sikret via overenskomst, men ikke engang alle i Danmark har den mulighed. Den dag man er sulten og mangler til huslejen, gør man alt for at få en løn hjem, hvis ikke der er andre muligheder. Jeg ville selv være led ved at køre ud i egen bil med eget udstyr til 99 kr. , men er det eneste alternativ, arbejder jeg hellere flere timer til en lav løn end intet.

Om der er mellemled eller andre ting på ved jeg ikke, men handler det i bund og grund ikke om lidt med hjem eller intet med hjem? 

Billigt Hundeudstyr Online

Side 12 ud af 17 (164 indlæg)