Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på 60 seo artikler

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Til min kommende affiliate side skal jeg bruge 60 SEO artikler, da et andet firma er hoppet fra efter første sending bare var engelske artikler dårligt oversat til dansk uden gennemlæsnimg. Det er ikke 60 forskellige artikler, men ca 25-30. Grunden til jeg skriver 60 er, at det andet firma sagde at 250ord var en artikel og da nogle af dem skulle være længere (500-750ord) hed det så 2-3 artikler. Men der er ca 25-30 artikler eller 15000 ord det skal skrives. Jeg har lavet en liste med artiklerne, hvor jeg har skrevet længde, overskrift og hvilket fokus artiklen skal have. Dette har jeg gjort pga dårlige erfaringer med folk, der skulle skrive 10 artikler, der kunne bruges som blog indlæg, men jeg endte op med 10 næsten ens artikler. Hvem kan skrive artiklerne og hvad skal det koste?
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 16:42

Lidt mere info, tak.

Hvad skal de handle om?

Hvornår skal du bruge dem?

Hvad vil du ca. give for alle 15.000 ord?

Mvh.

Mathias Jensen.

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:13
De første skal bruges inden for de næste 3 uger. Resten kan godt vente lidt længere. 1/3 af dem (8 artikler a 750ord) skal være en beskrivelse af 8 voks mærker og deres produkter og resten om forskellige ting vedr voks - hvordan man bruge det, øko voks osv til en blog.
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 17:17

Har desværre ikke tid til selv at tage opgaven ind, men har kun hørt positiv omtale omkring disse firmaer der også levere SEO artikler:

BZR text

Unido

Så prøv at tage kontakt til dem.

:)

Kristian Ole Rørbye

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:30

Kristian Konradsen:
De første skal bruges inden for de næste 3 uger. Resten kan godt vente lidt længere. 1/3 af dem (8 artikler a 750ord) skal være en beskrivelse af 8 voks mærker og deres produkter og resten om forskellige ting vedr voks - hvordan man bruge det, øko voks osv til en blog.

Det kræver jo en speciel viden om økologisk voks, jeg selv har haft svært ved at finde den kan skrive artikler som jeg ønsker, for skal have bare mere end den almindelige viden om mit emme striptease.

Jeg har i hvert fald truffet det valg at lave alt selv og kun ligge stavefejl og teknisk ting over til andre, for fasen man skal igennem at forklare sit produktet til den som skal skrive om produktet kan blive omfattende arbejde for dig og da det kun er 60 artikler denne opgaven er på og skal bruges egen blog til andre kan læse om dit produkt er , det noget du skal bruge mere end bare til noget SEO .

Dog prøv søg efter en blogger med en speciel viden om dette emme økologiske voks og ikke en der kun skriver om SEO.

Held og lykke med dit projekt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:56

Jeg har også haft positive oplevelse med Unido som har skrevet en del tekster for mig. God kvalitet til prisen, men selvfølgelig husk at definere helt præcist hvad du vil have, ellers kan der hurtigt opstå misforståelser med den slags.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 20:10

Hej alle,

Tak for henvisningerne. Dem sætter jeg pris på.

Vi vil meget gerne hjælpe dig Kristian. Du kan fange os på mail@unido.dk eller 7022 6822.

Håber at høre fra dig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)