|
Lidt mere info, tak.
Hvad skal de handle om?
Hvornår skal du bruge dem?
Hvad vil du ca. give for alle 15.000 ord?
Mvh.
Mathias Jensen.
|
Lidt mere info, tak. Hvad skal de handle om? Hvornår skal du bruge dem? Hvad vil du ca. give for alle 15.000 ord?
Mvh. Mathias Jensen. |
Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!
Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.
|
Har desværre ikke tid til selv at tage opgaven ind, men har kun hørt positiv omtale omkring disse firmaer der også levere SEO artikler: Så prøv at tage kontakt til dem. :) |
Kristian Ole Rørbye
Det kræver jo en speciel viden om økologisk voks, jeg selv har haft svært ved at finde den kan skrive artikler som jeg ønsker, for skal have bare mere end den almindelige viden om mit emme striptease. Jeg har i hvert fald truffet det valg at lave alt selv og kun ligge stavefejl og teknisk ting over til andre, for fasen man skal igennem at forklare sit produktet til den som skal skrive om produktet kan blive omfattende arbejde for dig og da det kun er 60 artikler denne opgaven er på og skal bruges egen blog til andre kan læse om dit produkt er , det noget du skal bruge mere end bare til noget SEO . Dog prøv søg efter en blogger med en speciel viden om dette emme økologiske voks og ikke en der kun skriver om SEO. Held og lykke med dit projekt |
Jeg har også haft positive oplevelse med Unido som har skrevet en del tekster for mig. God kvalitet til prisen, men selvfølgelig husk at definere helt præcist hvad du vil have, ellers kan der hurtigt opstå misforståelser med den slags. |
Hej alle, Tak for henvisningerne. Dem sætter jeg pris på. Vi vil meget gerne hjælpe dig Kristian. Du kan fange os på mail@unido.dk eller 7022 6822. Håber at høre fra dig.
|