Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med lækre strømper

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:

Så er der søgeoptimeringen. Her mener jeg selv at der er gjort en del. At man ikke ser ordet Strømpe som en del af titlen, var faktisk lavet på baggrund af Thomas Rosenstand’s gamle blogpost om søgeords kannibalisering, men jeg kan godt se nu at jeg måske har overfortolket lige her, og ladet SEO komme før brugervenlighed. Det er en klar fejl jeg skal have rettet op på.

Undskyld men måske er der noget jeg har misforstået her.. :S - Men hvordan mener du at du har gjort en del ved at give din side en titel som den jeg nævnte tidligere??? - for det har da slet ikke noget med sokker/strømper at gøre?!?!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:27

Forsiden logo ville jeg fjerne domænet navnet og i stedet sætte der hvad i sælger, derved kan man hurtigt se om man er kommet,  ind på den siden man ønsker.

Fodnoten links næsten samme farve baggrunden og links tekst farve, det  er derved svært at læse hurtigt, dine links i fodnoten.

Kunne der ikke laves en kontakt formular på kontakt siden det er derved lettere at kontakte jer.

Give titler til alle billeder derved findes de i google billedet søgning

Husk udnyt der kan være 67 tegn i titlen , der vises på google og husk lav en sælgende titlen jeg mener denne her titlen <title>Thissocks</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:48

Ulrik - mensbasic.dk:

Undskyld men måske er der noget jeg har misforstået her.. :S - Men hvordan mener du at du har gjort en del ved at give din side en titel som den jeg nævnte tidligere??? - for det har da slet ikke noget med sokker/strømper at gøre?!?!

Hej Ulrik

Som skrevet før, giver jeg dig netop ret i at det er en fejl, og den er tilmed også rettet nu. Det var bevidst at "Strømpe" var udladt pga. før omtalte blogpost af Thomas Rosenstand, men nu kan jeg godt se at det ikke er så brugervenligt i netop den sammenhæng.

@ Michael

Forside title er rettet, og der er kommet et slogan under "logoet". Nu skulle man gerne kunne udlede at det er strømper der er tale om.

Mht. title ved billeder, så var jeg overbevidst om at de var med. Jeg har nemlig selv manuelt skrevet titles til alle billeder, men af en eller anden grund, kommer de ikke med ud i HTML'en. Det skal jeg helt klart have kigget på.

Footer teksten kan jeg godt li ikke vækker helt så meget opmærksomhed som resten, og derfor synes jeg ikke det gør noget at farven ikke er i helt kontrast, men det er jo en smagssag.

Tak for kritikken begge to.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 09:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kent Medom:
Måske fjernet lveringsadresse, så den standard er afkrydset. Er der andre kommentarer til netop den?

Hej Kent,

Nu fik jeg lige lidt tid til at kigge lidt mere.

Ja - fjern leveringsadresse. Lyt også lige til Thorborgs "Fokusér på førstegangskøberen" - og flyt mail-login ned på siden :o)

Lav også en Step 1- Indtast adresse,2 - Dankortbetaling, 3 - Ordrebekræftelse "bread-crumb" i toppen så man kan se hvor langt man er i processen. Jeg bliver jo totalt afskrækket når jeg ikke kan se hvor langt jer er, og Scrollbaren på side 1 viser at jeg kun ser halvdelen af siden.

Har du allerede gavekort - ellers fjern gavekortmuligheden.

Hvis der kun er mulighed for betaling med dankort, så skulle man måske ikke bruge skærmplads på een valgmulighed. Ikke dermed sagt at du ikke skal have dankort-logoet. Det kunne du måske placeret i førnævnte "Bread-Crumb" 

Det var ikke umiddelbart indlysende at "Herre Dame Blog" var en menu. Det skal måske tydeligøres. Ved første øjekast ser det ud som om at det er en det af logoet (husk - en webside læses ikke. Den skimmes. Flyt den evt. ned på linie med RSS og FB logoerne og sæt menuens bagrundsfarve en anelse anderledes.

Jeg synes varedeklarationen lyser meget op i forhold til Call To Action (Tilføj Kurv)

-Men det kan godt være det bare er mig, da jeg er en smule Rød/Grøn farveblind.

Iøvrigt bør knappens tekst være "Læg i kurv". Man tilføjer jo ikke en kurv Wink

Det kunne være sjovt at se en A/B splittest på det...

mvh

Jan

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 09:51

Jeg fik lige en idé til E-mail/Login problematikken.

Du kunne måske sætte E-mailfeltet lige før navnet. Og så lave noget AJAX der checker om adressen der indtastes findes i dit kundekartotek. Hvis den gør, så lav en Velkommen Tilbage [kundenavn]. "Indtast dit password, så henter vi dine adresseinformationer" - eller noget i den stil.

Så er der ingen kunder der behøver at læse den lange tekst du har ved e-mail feltet, nye kunder ser ikke noget og gamle kunder får en god serviceoplevelse.

Måske skulle den lange tekst udskiftes med "(til ordrebekræftelse og kvittering")

Bare en tanke....

mvh

Jan

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 10:09

Hej Jan

Super gode forslag.

Jeg må lige have hentet det podcast.

Step 1-2-3 er også et must.

Gavekort har jeg kaldt det, i stedet for rabatkode, da jeg synes at det stikker i øjnene. Har man ikke nogen rabatkode når man laver et køb, vil man føle sig snydt. På den anden måde, kan jeg lave rabatkoder, som gavekort, og andre folk vil tro det er noget man skal købe sig til.

Jeg har ikke tænkt over det med varedeklarationen. Måske jeg skal lave feltet en smule mørkere. 

Mht. menuen, så er jeg nok lidt for udvikler-blind til ikke at kunne se det er en menu, men jeg forstår godt hvad du mener. Hvis nu jeg tilføjer "Forside" som første menupunkt og laer understregning, så vil det måske være mere tydeligt.

"Tilføj kurv" er nok noget volapyk. Tilføj til kurv eller Læg i kurv, vil nok være bedre som du selv siger.

Det e-mail felt under checkout, må jeg få lavet et eller andet ved, så det ikke er så forvirrende.

Det bliver en lang dag(heldigvis), og tak :o)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:04

Hej igen

Så er der blevet rettet 1000 ting(eller næsten):

• Der er kommet slogan under ”logo”, og pagetitles er ændret på forsiden, samt ved produkter.
  • Alle produktbilleder har fået titles(Det var mig der hentede en forkert variabel ind før)
  • Der er kommet steps i betalingsprocessen
  • Jeg fjernede dankort betalingspunket ved checkout, hvilket resulterede i at man kunne handle uden at betale. Derfor er den nu kommet på igen, og må efterfølgende fjernes med css.
  • Der er kommet ”Forside” til menuen, og understregning ved aktivt punkt.
  • CTA knappen er ændret så den nu hedder ”Læg i kurv”
  • Der er taget hensyn til førstegangskøberen og fjernet alt overflødigt. Faktisk har jeg også fjernet faktureringsadresse. Det er vel ligegyldigt når faktura kommer med e-mail?

Hvis der er mere kritik, modtager jeg gerne :o)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:19

Hej Kent.

Husk også at tilmelde din shop til www.ShopNyt.dk

For at blive oprettet i databasen GRATIS skal du blot gøre sådan:

1. Skriv en tekst om din webshop
  2. Send en email med teksten + din shops data til kr@ShopNyt.dk
  3. Vedhæft et billede, gerne f.eks. 300x250 (IKKE banner på 468x60)

Har du ikke et billede i passende størrelse kan jeg evt. ”sakse” et fra dit website.

Det er helt gratis, men får du lyst til at gøre noget til gengæld, så bliv facebook-fan: http://www.facebook.com/ShopNyt

Held og lykke med salget.

Mvh.

Kurt, ShopNyt

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:20

Det ser rigtig godt ud!

Er sikker på at i nok skal få succes med den.

:)

Kristian Ole Rørbye

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)