Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

USA er på vej mod konkurs!

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 16:42
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 7 person

Lasse:

Jeg har forventet det længe og denne film, kan måske skifte jeres mening.
Den tager 1+ time, men kommer med en masse info, som er svært at benægte.

I kan se den her, Stansberry Investment Advisory - USA bankruptcy

Det er vel blot et fortegn på hvad der sker hvis vi i Danmark selv får en rød regering igen...

Jeg skal lige huske at tilføje at jeg ikke har set filmen, men at jeg udelukkende kommentere ud fra din overskrift..

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 18:17

det var noget af en påstand Smile

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:19

Venstre har haft magten længe det var hvad der kom ud af det
Tjek her

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 18:36

LinkCentralen.dk:

Tjek her

Der er heller ingen som siger at det nødvendigvis er Venstre som skal være ved magten. For at være ærlig, så er jeg faktisk ved at være pisse træt af Venstres politik, men dog ikke ligeså meget som jeg er af Socialdemokraternes.. Jeg hælder derimod - ligesom mange andre herinde - til Liberal Alliance.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LinkCentralen.dk:

Tjek her

Ihh ja og du tror selv på at en Rød regering kunne have gjort det bedre??, de røde er super gode til at lave velfærd og bruge andres penge, men så snart pengene er væk så er vi sku  problemer (ligesom sidste gang de havde magten). 

Hvis de røde havde ført landet under finanskrisen tror jeg det var gået meget værre for Danmark, venstre har da forstået at spare på nogle områder, for at undgå at vi også gik på røven. 

Så jeg synes helt ærligt at Venstre har gjort det rigtig godt, og tvivler på at Danmark har klaret sig så godt igennem finanskrisen hvis det var med en rød regering.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:38

LinkCentralen.dk:

Tjek her

Ihh ja og du tror selv på at en Rød regering kunne have gjort det bedre??, de røde er super gode til at lave velfærd og bruge andres penge, men så snart pengene er væk så er vi sku  problemer (ligesom sidste gang de havde magten). 

Hvis de røde havde ført landet under finanskrisen tror jeg det var gået meget værre for Danmark, venstre har da forstået at spare på nogle områder, for at undgå at vi også gik på røven. 

Så jeg synes helt ærligt at Venstre har gjort det rigtig godt, og tvivler på at Danmark har klaret sig så godt igennem finanskrisen hvis det var med en rød regering.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:39

Morten Falk Nielsen:

LinkCentralen.dk:

Tjek her

Der er heller ingen som siger at det nødvendigvis er Venstre som skal være ved magten. For at være ærlig, så er jeg faktisk ved at være pisse træt af Venstres politik, men dog ikke ligeså meget som jeg er af Socialdemokraternes.. Jeg hælder derimod - ligesom mange andre herinde - til Liberal Alliance.

Jeg synes venstre har klaret det meget godt, men ja Liberal Alliance hælder jeg også mest til :)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:42
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Tro mig... jeg er selv politisk aktiv, vi sad netop i går aftes og snakkede om at den største forhindring imod reformer, er den danske befolkning. Derfor er vi endt med en masse partier, der kun siger hvad de tror vælgerne vil høre! Bare i ikke bliver alt for skuffede med LA... easy comes, easy goes 

Sørgeligt men sandt....

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 18:45

Mark Jensen:

Jeg synes venstre har klaret det meget godt, men ja Liberal Alliance hælder jeg også mest til :)

De har da også gjort det meget godt, men det seneste udspil med bl.a. flere elever i klasserne, det er sgu lige at give den en tand for meget. Vat det ikke Mikkel DeMib som fortalte at danske slagtesvin faktisk lovmæssigt er bedre stillede end vores egne børn?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)