En go ven fortalte mig om dette sted på nettet, og om mulighed for at slukke nogle af de tusinde spørgsmål der løber i hoved på en når alt det praktiske skal ned påpapir.
http://tagbokscentralen.dk/ er mig, og selv om jeg syntes det er en HELT fantastiks side, så ville jeg meget gerne om nogen gad komme med lidt konstruktiv kritik.
Næst, hvor vigtigt er det for mig at have et CVR nr. jeg forventer ikke at tjene guldet her i starten, og forstår at der er nogle grænser for hvornår jeg SKAL have et. Men gir det mig en masse bøvl, eller er det same same med eller uden ?
Næst næst (og sidst for denne aften) Hvad kan jeg som dødelig lille mig trække fra? jeg skal selvf- lige have en lille indtægt før jeg kan trække nogetsomhelst nogen steder, men kan min PC som hjælpermig med regnskab og web opdatering trækkes fra ? hva med min smartphone som er u-undværdlig for at svare kunder ? og den har jeg jo købt før firmaet startede. ihhh. der er mange ting at tænke på... Håber i gider bruge 23 sec på mig. /VH Casper |
Hej Casper
Velkommen til :)
Du er helt sikkert havnet det rigtige sted - men, pas på - man blir' sq afhængig af det her forum
Jeg er ikke den rette til at svare på dine spørgsmål men, jeg vil klart anbefale dig at bruge lidt tid på den udmærkede søgefunktion de har fået lavet. Her finder du svar på ALT (nårh ja, så det meste da)
Go' vind
Mvh
KennetO