Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er jeg Dælme igang, men

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

En go ven fortalte mig om dette sted på nettet, og om mulighed for at slukke nogle af de tusinde spørgsmål der løber i hoved på en når alt det praktiske skal ned påpapir.

http://tagbokscentralen.dk/ er mig, og selv om jeg syntes det er en HELT fantastiks side, så ville jeg meget gerne om nogen gad komme med lidt konstruktiv kritik.

Næst, hvor vigtigt er det for mig at have et CVR nr. jeg forventer ikke at tjene guldet her i starten, og forstår at der er nogle grænser for hvornår jeg SKAL have et.
men faktisk ville jeg gerne have et, syntes hjemmesiden er mere troværdig med et CVR nr på.

Men gir det mig en masse bøvl, eller er det same same med eller uden ?

Næst næst (og sidst for denne aften) Hvad kan jeg som dødelig lille mig trække fra? jeg skal selvf- lige have en lille indtægt før jeg kan trække nogetsomhelst nogen steder, men kan min PC som hjælpermig med regnskab og web opdatering trækkes fra ? hva med min smartphone som er u-undværdlig for at svare kunder ? og den har jeg jo købt før firmaet startede.

ihhh. der er mange ting at tænke på...

Håber i gider bruge 23 sec på mig.

/VH Casper

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 00:11

Hej Casper

Velkommen til :)

Du er helt sikkert havnet det rigtige sted - men, pas på - man blir' sq afhængig af det her forum Wink

Jeg er ikke den rette til at svare på dine spørgsmål men, jeg vil klart anbefale dig at bruge lidt tid på den udmærkede søgefunktion de har fået lavet. Her finder du svar på ALT (nårh ja, så det meste da)

Go' vind

Mvh

KennetO

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:30
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:10

Flot siden

Der mangler referencer på siden hvilken kunder har du haft

Personligt ville kun købe i en webshop vis der er Dankort betaling

Jeg kan se der er 0 links til siden ifølge yahoo site seach, arbejde med få flere links og atter flere links til din side.

Jeg og nogle andre amino.dk bruger skrev nogle ideer her

http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx?#648548

læst denne amino.dk bruger gode forslag i sin blog til at finde links mv.

http://www.amino.dk/blogs/spndende/archive/2010/09/03/659088.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 01:54

Hej Casper

Først og fremmest tillykke med din nye forretning! Det ser rigtig spændende ud!

Umiddelbart ville jeg få lavet mig et cvr nr med det samme og finde en god revisor. Du kan hente en masse gratis hjælp her + hos startvaekst.dk

Jeg har på et tidspunkt lavet en liste med steder på nettet, hvor du gratis kan markedsfører din virksomhed. Hvis du er interesseret i listen kan jeg maile dig den. Skriv til mig på kimandersen1975@forum.dk

Mvh Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23

www.skat.dk er der et mini kursus for nye virk.

ellers afholder www.initiativgruppen.dk også iværksætterkurser

NB. du kan pt. ikke opkræve moms uden at være momsregisteret, og din omsætnings grænse er så også max. 50.000,- årligt årligt

ellers du kan jo ringe Casper :-) så skal jeg svare på skatte delen..orker ikke at skrive det..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26

NBB: syns ikke det er nødvendigt med en revisor til så små virksomheder, der skal mere omsætning til først ...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28

det er forresten overkill med en revisor og fine regnskabs tools til så små virksomheder (inkl. min egne), XLS er fint (æv kan ike slette det andet inlæg)

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 18:08

Morten Hartvigsen:

det er forresten overkill med en revisor og fine regnskabs tools til så små virksomheder (inkl. min egne),

Nu behøver en nystartet, lille virksomhed jo ikke at bruge en af de meget dyre revisorer. Der findes mange revisorer og bogføringsbureauer der kan lave bogføring og årsregnskab for en lille nystartet virksomed for små penge. Det giver også ofte den fordel, at man både undgår en række fejl/forglemmelser som man som ikke-fagperson ellers ville lave, samt at man får en sparringspartner, hvor man lige kan vende nogle småting omkring ens forretning.

Jeg er helt med på, at mange sagtens kan klare både bogføring, moms og skatteregnskab selv, men i mange tilfælde kan det dog godt betale sig, at bruge lidt penge på bistand i forhold til bogføring og regnskab.

mvh
Michael

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:39

Hej

Tillykke med siden.

Lige 2 ting jeg faldt over. 

1) Betingelser er i word-format, umiddelbart ville jeg anbefale at lave det til en PDF fil. Der bliver ikke fiflet med teksten, og de fleste har en PDF læser, ikke alle kan læse en word-fil.

2) Er det ikke lovpligtigt at have en 3. nummerplade ved cykel-holder? Hvis det er sådan vil det være god service at oplyse dette, inden en lejer får en bøde ;-)

Brug det hvis du kan

/Almulimann

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)