Jeg har stiftet gourmetnetværk Sakana – gastronomi i stiletter (www.sakana.dk). Jeg laver unikke events for yngre kvinder (slutningen af 20’erne-slutningen af 40’erne) i Storkøbenhavn der er lidenskabeligt optaget af gourmet mad.
Jeg er meget interesseret i, at øge trafikken på min website og få flere læsere til mit nyhedsbrev?
På nuværende tidspunkt har jeg pop-up sign in formular, jeg har allieret mig med en journalist der skal omskrive teksterne så de får mere kant, lave pitchmail til forskellige magasiner, jeg har en aktive blog, en fanside på facebook og en twitter konto, som jeg ikke bruger så meget.
Er der nogen herinde der har et pr. idéer til, hvad jeg ellers kan gøre?
Venlig hilsen Zoë Escher www.sakana.dk Sakana – gastronomi i stiletter
Venlig hilsen Zoë Escher
www.sakana.dk - Club Gourmet http://zoeescher.com - Sushi og meget mere
November 2013. Irma har udråbt Zoë Escher til Danmarks sushi-ekspert nr. 1. November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.
Tror du skal lave noget SEO på din side for at få mere trafik, fra google. Det ville ihvertfald være en god start.
Lige noget andet til din side, forstår ikke hvorfor der er et billede af en lyserød blomst under medlemsskab, burde du ikke holde stilen og have et billede med mad?
Og så synes jeg det er irriterende at læse en blog hvor hvert indlæg slutter med de samme 3 linjer om dit nyhedsbrev... Hmm, men om det er den måde der virker for at få flere til at tilmelde sig nyhedsbrevet ved jeg ikke, så kan ikke sige om det er godt eller skidt.