Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hør hvad Venstre´s erhvervs ordføre siger om vækstiværksætter

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bold deMib har spillet er der flere der løber efter og lader ham løbe med.

Det troede jeg ikke jeg skulle møde hos iværksættere som jer.

Mands modet hvor er det?

Vi skal have mere risikovillig kapital til iværksætterne, det er vores mål.

Er i med eller er i også blevet pige sure :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:57 | Låst

Ku du snart holdt kæ... lidt ??

Folk skal nok byde ind hvis de har interesse - vi behøver ikke dit spam.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 20:59 | Låst

ifluenze:

Skræmmende holdning Flemming Jensen.

Ingen der vil stå sammen her på amino?

Skal øvbøverne altid ødelægge det?

Jeg tror at det med at stå sammen, er blevet pænt meget ødelagt af de personer der netop skulle få os til at stå sammen.

Du må jo også blankt erkende, at den politik der er blevet ført og stadig bliver ført, er "hver mand for sig selv". 
Jeg oplever det næsten dagligt i form af mit arbejde som handikaphjælper og hjemmehjælper, at der er næsten ingen hjælp at hente mere. Det er blevet som sangen "Det bor en bager". Har du penge kan du få, har du ingen SUR RØV!

Og når vi har en masse politikere der tænker sådan og gør sådan længe nok, begynder landet befolkning at sige. "Rend mig et vidst sted. Jeg klarer mig selv" og det kan jeg godt forstå.
Jeg må da ærligt bekende at jeg er begyndt at have lidt den samme holdning, efter at have være i tovtrækkeri med min kommune de sidste 10 år. Og problemet er jo ikke kun kommunen, for mange af de tiltag de laver, kommer jo fra folktinget.

Jeg kan desværre ikke give dig formlen for, hvad du/I skal gøre, andet end min egen holdning er, at hvis der skal ske en ændring i Danmark, skal de styrende gå forrest og det ved du lige så godt som mig, at det kommer ikke til at ske, hverken fra de tumper der sidder på magten nu, eller dem der er på vej i ungdomspartierne.

Der skal helt nye kræfter til. Der skal personer derind der IKKE er politikere, men erhvervsfolk, og så skal de til at tænke på Danmark som et firma! Men det kommer heller ikke til at ske, for det eneste man skal gøre idag som politiker, er at tænke 4 år frem.
Så har man en fed hyre og en fed pension, samt en masse goder.

Jeg tror først der virkelig kommer til at ske noget, den dag Danmark går helt ned med flaget økonomisk.

/Flemming 

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00 | Låst

Hvem er Jesper? 

Og hvorfor taler han sådan til mig?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04 | Låst

Hej Flemming,

Jeg er helt enig, men det der byder os er et bureaukrati og et som deMib siger system af akademikere og DJØFer som alle har noget på hinanden.

Når vi er oppe imod det må vi bruge demokratiets metoder. Så nytter det ikke at blive sur eller holde sig væk fra dem der vil gøre en forskel.

Man kunne i det mindste klikke på LIKE knappen på vores side. http://bit.ly/curtana

I det store billede betyder det meget at man går sammen. En enkelt kan ikke gøre en forskel hvis ikke der er opbakning.

Lad os gå den her vej sammen, lad være at være sure eller triste over ord som TUDER eller andet.

DeMib sidder og nyder jeres forsvar af hans mangel på handling.

Dem der har evnen har ansvaret. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05 | Låst

Fasion Seller er du med i en personlig hets eller skal vi gøre noget for risikovillig kapital og iværksætteri her i Danmark?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:07 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ifluenze:

Man kunne i det mindste klikke på LIKE knappen på vores side. http://bit.ly/curtana

Jeg er så træt af folk, som tror de ændre hele verden bare fordi, at de er medlem eller joiner en Facebook gruppe!

Det er for nemt og alt for meningsløst, da de fleste alligevel ik gider bruge kræfter eller ressourcer på det, som de vælger at "Synes godt om"...

Så hva med lidt handling i stedet for Facebook snik snak og kaffeclub?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:10 | Låst

ifluenze:

Lad os gå den her vej sammen, lad være at være sure eller triste over ord som TUDER eller andet.

Sig mig engang... har du bygget hele din sag / kampagne op omkring at DeMib skulle ønske at deltage i det eller hvorfor denne griben fat i ham hele tiden?

Har du helt seriøst en forestilling om, at folk vil stille op omkring dig udfra den måde du fremstiller dig selv på her i tråden og er dem du er i gruppe med indforstået med, at det her er måden fremtidigere LIKE'ere rekrutteres på?

Med venlig hilsen

Tommy

Ps. nu skal du ikke skyde mig i skoene at jeg forsvarer DeMib. Han slår mig som værende typen der sagtens formår at gøre den slags selv.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 21:11 | Låst

ifluenze:

Hej Flemming,

Jeg er helt enig, men det der byder os er et bureaukrati og et som deMib siger system af akademikere og DJØFer som alle har noget på hinanden.

Når vi er oppe imod det må vi bruge demokratiets metoder. Så nytter det ikke at blive sur eller holde sig væk fra dem der vil gøre en forskel.

I det store billede betyder det meget at man går sammen. En enkelt kan ikke gøre en forskel hvis ikke der er opbakning.

Jeg tror nu ikke DeMib sidder og nyder andet end en kold etellerandet, og så griner han måske lidt i sit stille sind.

Jeg kan udemærket se at du er en ildsjæl, der brænder for det du laver, men du bliver sgu også nød til at udvise respekt til andre og det de brænder for, hvad enten du kan li det eller ej.

Jeg kan personligt ikke lide retsmedicinere, for deres job er nok det klammeste der findes, men jeg har stadigvæk respekt for det de gør. Godt så. Lad så DeMib være.

Det eneste du får ud at de indlæg hvor du angriber personer, er at der slet ikke er nogen der gider lytte, og så kan det måske være at de kalder dig Pia eller noget andet.
Du kommer desværre til at lyde som en der ikke må få sin sutteklud, fordi mor lige skal noget andet og så skal hun svines til. 

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)