Skræmmende holdning Flemming Jensen.
Ingen der vil stå sammen her på amino?
Skal øvbøverne altid ødelægge det?
Jeg tror at det med at stå sammen, er blevet pænt meget ødelagt af de personer der netop skulle få os til at stå sammen.
Du må jo også blankt erkende, at den politik der er blevet ført og stadig bliver ført, er "hver mand for sig selv".
Jeg oplever det næsten dagligt i form af mit arbejde som handikaphjælper og hjemmehjælper, at der er næsten ingen hjælp at hente mere. Det er blevet som sangen "Det bor en bager". Har du penge kan du få, har du ingen SUR RØV!
Og når vi har en masse politikere der tænker sådan og gør sådan længe nok, begynder landet befolkning at sige. "Rend mig et vidst sted. Jeg klarer mig selv" og det kan jeg godt forstå.
Jeg må da ærligt bekende at jeg er begyndt at have lidt den samme holdning, efter at have være i tovtrækkeri med min kommune de sidste 10 år. Og problemet er jo ikke kun kommunen, for mange af de tiltag de laver, kommer jo fra folktinget.
Jeg kan desværre ikke give dig formlen for, hvad du/I skal gøre, andet end min egen holdning er, at hvis der skal ske en ændring i Danmark, skal de styrende gå forrest og det ved du lige så godt som mig, at det kommer ikke til at ske, hverken fra de tumper der sidder på magten nu, eller dem der er på vej i ungdomspartierne.
Der skal helt nye kræfter til. Der skal personer derind der IKKE er politikere, men erhvervsfolk, og så skal de til at tænke på Danmark som et firma! Men det kommer heller ikke til at ske, for det eneste man skal gøre idag som politiker, er at tænke 4 år frem.
Så har man en fed hyre og en fed pension, samt en masse goder.
Jeg tror først der virkelig kommer til at ske noget, den dag Danmark går helt ned med flaget økonomisk.
/Flemming