Hvis du havde sat dig lidt ind i tingene, så kunne vi bedre snakke sammen. Du har ikke børn selv, så du har ikke den fjerneste ide om hvad det vil sige. Det havde jeg heller ikke før den dag jeg stod med barnet i armene. Sådan er det bare! Derudover skriver du her ovenfor at du ikke angriber os for at bære sig forkert ad i sin opdragelse - og slutter af med at vi prøver at realisere os selv. Synes det er totalt grove ord - når du ikke har den fjerneste ide om vores arbejdstider, ægtefælle og i det hele taget hvordan familielivet er skruet sammen. Du skriver også at børn får en diagnose fordi forældrene ikke er der for dem - hvor pokker har du det fra??? Sorry - men jeg kan ikke tage dig alvorligt - du mangler at mærke det på egen krop :·) |
Hej Helle
Først så elsker jeg det trumfkort, med at man ikke ved noget med mindre man selv står i det....
Jeg har af gode grunde fravalgt et familie liv, netop for at kunne sætte migselv højst. Og det er netop forskellen på dig og mig. Jeg kan tillade mig at fravælge alt uden konsekvenser. Det kan du ikke.
Og så kan man sidde nok så tilbage lænet og sige en masse ting. Men det nytter ikke, for det er dig og andre forældre der står med lorten, når det går galt. I sidder her og brokker jer over det offentlige, og vil ikke tage konsekvensen, fordi at I ikke vil gå fra det ny indkøbte hus, hvor er offer viljen så henne????
Det er simpelthen fraskrivelse af ansvar ikke andet.
/Kenneth