Kunderne må jo gøre hvad de vil, det blander jeg mig ikke i.
Det var nok din vending "mystisk" der faldt mig for brystet - beklager, hvis du ikke mente det sådan. Men grundlæggende er vi uenige. Du lægger al for stor betydning i profiler, debattrafik, google-hejs. Bare behandl kunderne ordentligt og seriøst - og vis de potentielle, at du gør det - så kommer det hele (næsten) af sig selv. |
Fairtime:Mikael christiansen:Selvfølgelige ved du ikke hvem fra vælger dig ved grundet profiler ikke er udfyldt, med du må da prøve og motivere bruger til at udfylde profiler ellers tabes x antal kunder da nogle fravælger dig da nogle vil sige de er utroværdige
Jeg gav bare et råd du skulle motivere bruger de skulle udfylde profiler, du bruge kan vis ønsker , vis du ikke ønsker profiler er udfyldt fuldt er det ok med mig , profiler virker bare ikke utroværdig derved er det ikke brug bar data fuldt ud.
Kunderne må jo gøre hvad de vil, det blander jeg mig ikke i.
Mikael christiansen:Kan du ikke være venlig at give feedback hvordan jeg så skulle formulerer det, da du har fejl fortolket det,Det var nok din vending "mystisk" der faldt mig for brystet - beklager, hvis du ikke mente det sådan.
Men grundlæggende er vi uenige. Du lægger al for stor betydning i profiler, debattrafik, google-hejs.
Bare behandl kunderne ordentligt og seriøst - og vis de potentielle, at du gør det - så kommer det hele (næsten) af sig selv.
Tråden omhandler hvordan vi kan forbedre trustpilot.dk det skal vi give feedback på , du giver feedback hvordan nuværende er, tjek det lige engang og det var ikke for være personlig mit indlæg med nu lagde tråden op til vi skulle forbedre trustpilot.dk , vi kan ej gøre det , med vi kan da give forslag som tråd starter beder om
Grundlæggende tror jeg vi er enig for google er vigtigt for mange man findes nummer 1 og alle tjekker jo der ikke trustpilot.dk
Kan det ikke kun misbruges, for kan ikke rigtigt se fidusen i det, har dog nogle forslag der kan forbedre systemet
Vis du betaler kan du kræve faktura, hvem bliver glad trustpilot.dk de får penge
Vis de ikke får penge kommer der masser debat på siden , vis det er negativt og mange sider skriver om det og der er links til din side fra trustpilot.dk giver det din mere omtale derved stiger din siden på google , for du vil jo ikke skrive dårligt på egen siden, derved beskytter systemet ikke forbruger for alle søger ikke der første .
Vis kun gode kommentar er det svære at få debat igang derved færre google resultater , google elsker der kommer debat, negative er som reglen langt mere motiveret, derfor også vigtigt behandler kunder godt og dog det giver også din siden mere i google da der sker en masse omtale omkring din side .
Vis du få maks udbytte af det gode skulle det stå egen siden med det står jo på trustpilot.dk så det linker du til det bliver truspilot.dk glade for .
Den eneste der ikke er glad er forbruger for hvem siger den værste er dr1.dk og et enkle mands firma med 20 gode kommentar er bedste og eller dårligste, det siger ingenting
Der til har de engang ikke valid profiler ret meget man kan lave kommentar og have 5 % oplysninger i profil , der kræves ikke admin godkender profil lige som amino.dk , burde være samme admin kunne se navn adressé evt. cpr nummer mv. før de kunne give kommentar så kommentar var mere troværdig
Selvfølge er det afgørende også profiler bliver valid, dette forslag tror jeg også er afgørende for forbedre trustpilot.dk
Selvfølgelige behandler man kunder godt problemet er bare google ikke kan se forskellen negative og positive og grundlæggende debattere negative mere og giver derved mere google hejs denne problem stilling er et stort problem i hvert fald idag, dette må de arbejde mod at forbedre så alle er meste mulig motiveret til at levere høj service