Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Diskussion: TrustPilot forbedring !?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

Selvfølgelige ved du ikke hvem fra vælger dig ved grundet profiler ikke er udfyldt, med du må da prøve og motivere bruger til at udfylde profiler ellers tabes x antal kunder da nogle fravælger dig da nogle vil sige de er utroværdige

Jeg gav bare et råd du skulle motivere bruger de skulle udfylde profiler, du bruge kan vis ønsker , vis du ikke ønsker profiler er udfyldt fuldt er det ok med mig , profiler virker bare ikke utroværdig derved er det ikke brug bar data fuldt ud.

Kunderne må jo gøre hvad de vil, det blander jeg mig ikke i.

Mikael christiansen:
Kan du ikke være venlig at give feedback hvordan jeg så skulle formulerer det, da du har fejl fortolket det,

Det var nok din vending "mystisk" der faldt mig for brystet - beklager, hvis du ikke mente det sådan.

Men grundlæggende er vi uenige. Du lægger al for stor betydning i profiler, debattrafik, google-hejs.

Bare behandl kunderne ordentligt og seriøst - og vis de potentielle, at du gør det - så kommer det hele (næsten) af sig selv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fairtime:

Mikael christiansen:

Selvfølgelige ved du ikke hvem fra vælger dig ved grundet profiler ikke er udfyldt, med du må da prøve og motivere bruger til at udfylde profiler ellers tabes x antal kunder da nogle fravælger dig da nogle vil sige de er utroværdige

Jeg gav bare et råd du skulle motivere bruger de skulle udfylde profiler, du bruge kan vis ønsker , vis du ikke ønsker profiler er udfyldt fuldt er det ok med mig , profiler virker bare ikke utroværdig derved er det ikke brug bar data fuldt ud.

Kunderne må jo gøre hvad de vil, det blander jeg mig ikke i.

Mikael christiansen:
Kan du ikke være venlig at give feedback hvordan jeg så skulle formulerer det, da du har fejl fortolket det,

Det var nok din vending "mystisk" der faldt mig for brystet - beklager, hvis du ikke mente det sådan.

Men grundlæggende er vi uenige. Du lægger al for stor betydning i profiler, debattrafik, google-hejs.

Bare behandl kunderne ordentligt og seriøst - og vis de potentielle, at du gør det - så kommer det hele (næsten) af sig selv.

Tråden omhandler hvordan vi kan forbedre trustpilot.dk det skal vi give feedback på , du giver feedback hvordan nuværende er, tjek det lige engang og det var ikke for være personlig mit indlæg med nu lagde tråden op til vi skulle forbedre trustpilot.dk , vi kan ej gøre det , med vi kan da give forslag som tråd starter beder om

Grundlæggende tror jeg vi er enig for google er vigtigt for mange man findes  nummer 1 og alle tjekker jo der ikke trustpilot.dk

Kan det ikke kun misbruges, for kan ikke rigtigt se fidusen i det, har dog nogle forslag der kan forbedre systemet

Vis du betaler kan du kræve faktura, hvem bliver glad trustpilot.dk de får penge

Vis de ikke får penge kommer der masser debat på siden , vis det er negativt og mange sider skriver om det og der er links til din side fra trustpilot.dk giver det din mere omtale derved stiger din siden på google , for du vil jo ikke skrive dårligt på egen siden, derved beskytter systemet ikke forbruger for alle søger ikke der første .

Vis kun gode kommentar er det svære at få debat igang derved færre google resultater , google elsker der kommer debat, negative er som reglen langt mere motiveret, derfor også vigtigt behandler kunder godt og dog det giver også din siden mere i google da der sker en masse omtale omkring din side .

Vis du få maks udbytte af det gode skulle det stå egen siden med det står jo på trustpilot.dk så det linker du til det bliver truspilot.dk glade for .

Den eneste der ikke er glad er forbruger for hvem siger den værste er dr1.dk og et enkle mands firma med 20 gode kommentar er bedste og eller dårligste, det siger ingenting

Der til har de engang  ikke valid profiler ret meget man kan lave kommentar og have 5 % oplysninger i profil , der kræves ikke admin godkender profil lige som amino.dk , burde være samme admin kunne se navn adressé evt. cpr nummer mv. før de kunne give kommentar så kommentar var mere troværdig

Selvfølge er det afgørende også profiler bliver valid, dette forslag tror jeg også er afgørende for forbedre trustpilot.dk

Selvfølgelige behandler man kunder godt problemet er bare google ikke kan se forskellen negative og positive og grundlæggende debattere negative mere og  giver derved mere google hejs denne problem stilling er et stort problem i hvert fald idag, dette må de arbejde mod at forbedre så alle er meste mulig motiveret til at levere høj service

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 20:38

Trustpilot kan ikke blive bedre end det er pt.
Der kan efter min mening ikke foretages flere tiltag til at forhindre urigtige anmeldelser.

Man er som anmelder 100% anonym med mindre man afgiver en verificeret anmeldelse og sådan skal det også være fremover.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:03

Notebookonline.dk:

Der kan efter min mening ikke foretages flere tiltag til at forhindre urigtige anmeldelser.

Man er som anmelder 100% anonym med mindre man afgiver en verificeret anmeldelse og sådan skal det også være fremover.

Folk ved ikke hvad verificeret anmeldelse er

Ikke kan kræve der skal faktura det er kun dem der betaler det er intet demokrati dette skulle selvfølgelige forbedre og sige det kræver at alle skulle på vise det havde købt en vare dette sted

Selvfølgelige er det ikke smart at dem der får meste debat ud ad er trustpilot.dk da indlæggende ligger der , som kunne have tilføjet indhold til egen siden

Selvfølgelige er det ikke smart at sælger der ringer til en spørger om det en selv der skrevet de gode indlæggende de har i hvert fald ikke med den indgang samtale fået fokus på , at det er sandfærdige indlæg .

Selvfølgelige skal der arbejdes mod der er mindre snyd da jeg mener de få % der snyder ikke skal kunne gøre det og dette ville cpr valid profiler hjælpe på f.eks.

Faktura og valid at har de købt vare ved alle anmelderser kræves der.

Selvfølgelige skal alle være 100% anonym , admin skal jo kunne se cpr valid og dette kunne klares enklet med en cpr valid og at godkender profil

Desuden kan man oveni lave valid med godkende igennem med eget mobil nummer dette vil også af hjælpe problemet meget

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:13

Notebookonline.dk:

Det giver jeg dig ret i. Problemet for TP er dels at sikre rigtige anmeldelser, dels at gøre det så nemt som muligt at få oprettet sin profil og få lagt den anmeldelse, som jo er hele grundlaget for at TP fungerer. Det er en balancegang, som de hele tiden skal have for øje.

I dag er der validering af ens email via et aktiveringslink, som sendes ud - med mindre man er forhåndsgodkendt via en (betalende) shop, som bruger anmeldelsessystemet.

Hvis man som anmelder skal igennem en procedure med cprnr/mobil validering, så tror jeg at mange står af og dropper at anmelde. Jeg har også et par gange fået anmeldelsen direkte tilbage via email, hvor kunden gerne anmelde i forhold til den service som er oplevet, men ikke ønsker at have en profil på TP.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:32

Fairtime:

Notebookonline.dk:

Det giver jeg dig ret i. Problemet for TP er dels at sikre rigtige anmeldelser, dels at gøre det så nemt som muligt at få oprettet sin profil og få lagt den anmeldelse, som jo er hele grundlaget for at TP fungerer. Det er en balancegang, som de hele tiden skal have for øje.

I dag er der validering af ens email via et aktiveringslink, som sendes ud - med mindre man er forhåndsgodkendt via en (betalende) shop, som bruger anmeldelsessystemet.

Hvis man som anmelder skal igennem en procedure med cprnr/mobil validering, så tror jeg at mange står af og dropper at anmelde. Jeg har også et par gange fået anmeldelsen direkte tilbage via email, hvor kunden gerne anmelde i forhold til den service som er oplevet, men ikke ønsker at have en profil på TP.

Problemet er folk er lud dovn og gider bruge tid på hvad kræver kunstuktive feedback der gives 500, 5 stjerner for at levere en vare til tiden .

kommer der bare en vare i stykker ja ryger der lige en 2 stjerne du levere holder alle dine betingleser kunden får nye vare mv.

Folk kigger ikke igennem hvad der i gode eller dårlige klager derved er det ikke brug bart

Der ud over er det ikke store problem at valid profiler korrekt der kommer færre der skriver , med dem kommer bliver sikkert bedre for de er motiveret til at skrive både længere og bedre feedback hvorfor

Valid vil give dig som kunden et bedre grundlag at handle på i den shops

Rigtigt nok som markedsføring at få 1000 gode stjerner pga. man holder dansk lovgivning og forbruger rettigheder, jeg bliver i hvert sur når se de alm. Forbruger rettigheder kan give så en høj karakterer, dette har vi andre.

Måder at tjekke webshop på, desuden læser folk tit inden på deres siden hvorfor de er billigste, de har skrevet nogle betingelser for kunder dækninger for deres produkt folk læser dog ikke disse betingelser på deres siden og trustpilot.dk skal ikke være den side hvor  man tjekker på ens side betingelser på den side man skal købe, det skal man gøre på denne hjemmesiden hvor man køber sit produkt, for tit kan få mere svar ved at læse på den siden man køber sit produkt og det kræver altså man læser hvad man køber og gennemlæser denne sidens betingelser folk er simpelt lud dovne eller virkelige dumme når de køber en vare , hvorfor købe noget og ikke læse betingleser på denne side

Ser mere og folk virkelig er platte i deres anmelders og det er en sørgelige udvikling.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:37

Mikael christiansen:
Problemet er folk er lud dovn og gider bruge tid på hvad kræver kunstuktive feedback

Måske, men en del af forklaringen er også at mange ikke ønsker at have endnu en profil på nettet. Kodeord at huske, bekymring for datasikkerhed, spam etc.

Se det som det værktøj det er, brug det eller lad være, det er et tilbud blandt mange.

Og hvis du føler der er en mulighed for at gøre det bedre, så er det da bare at komme igang.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:47

Fairtime:

Mikael christiansen:
Problemet er folk er lud dovn og gider bruge tid på hvad kræver kunstuktive feedback

Måske, men en del af forklaringen er også at mange ikke ønsker at have endnu en profil på nettet. Kodeord at huske, bekymring for datasikkerhed, spam etc.

Se det som det værktøj det er, brug det eller lad være, det er et tilbud blandt mange.

Og hvis du føler der er en mulighed for at gøre det bedre, så er det da bare at komme igang.

Kan du forklare folk giver 5 stjerner for at forbruger rettigheder overholdes

Kan du forklare en anden får 1 stjerne holder forbruger rettigheder, med har skrevet inden på sin side betingleser ved køb at deres produkt derfor er de billigere holder forbruger rettigheder, hvorfor skal truspilot.dk bruges til at tjekke ens betingelser på ens side, hvorfor læser folk ikke hvad de køber .

Det jeg kan gøre at videreformidle så mange som muligt på nettet at folk skal tjekke hvad de køber inden på deres hjemmesiden , jeg har ikke mulighed for at åbne et nyt trustpilot.dk, det er min mulighed at skrive på nettet og videreformidle min viden.

Selvfølgelige må ville det af hjælpe problemet med den ekstrem ukunstuktive kritik , vis det krævet mere at oprette en profil, selvfølgelige ville komme færre indlæg med den der kom er langt mere troværdige

Alle kommer automatiske på siden , så man kan ikke vælge om man ønsker at være der eller ej

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:08

Mikael christiansen:

Kan du forklare folk giver 5 stjerner for at forbruger rettigheder overholdes

Nemlig:-)

En forbruger kan allerhøjst bruge trustpilot, som en del af et samlet billed. Jeg afviser ikke at det kan have værdi for den enkelte e-købmand, samt naturligvis for Trustpilot, som skovler penge ind på det her. Et godt eksempel var  getmore.dk , de havde rigtigt mange positive anmeldelser, samt var e-mærket, og hvad hjalp det forbrugerne i sidste ende? De er nu lukket pga mistanke om momssvindel, efter rygterne havde gået i branchen i årevis

Jeg har også snakket med en anden webshop ejer, han havde ikke rigtigt fokuseret på trustpilot, masser af glade kunder (der bare ikke skrev på trustpilot ) og pludselig var der en der så sig gal på ham og skrev en masse urigtigheder på deres side...

Jeg siger ikke at det ikke vil kunne lykkes Trustpilot at skabe noget mere troværdighed, men det er forsat imho et problem at det er dem der skal anmeldes, der betaler for deres drift.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:22

Mange tak for alle jeres synspunkter. Jeg finder det meget fascinerende at se hvad I synes om sådanne services - og hvem ved... Måske kommer der en bedre service en dag med samme koncept :-)

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)