Hvis en eshop kun har 8-10 anmeldelser kan man ikke bruge Trustpilot til så meget. Vi har modtaget knap 1000 anmeldelser og så kan forbrugeren pludselig bruge Trustpilot til noget. Ang. sikkerhed kan man selvfølgelig aldrig vide sig sikker om anmeldelserne nu også er reelle, men er man en eshop har man mulighed for at knytte ordrenummeret fra handlen til anmeldelsen, hvilket gør anmeldelsen reel, det er det der hedder verificeret køber. http://www.trustpilot.dk/review/www.notebookonline.dk
|
Mikael christiansen:Godt gået 100% , med der er ikke mange anmelders hvorfor er der ikke det
Hvorfor har alle kun en kommentar ?
Jeg er først startet op med TP's anmeldelsessystem i starten af sommeren og andelen af kunder, som anmelder er ikke så høj. Folk køber typisk ikke ure i min prisklasse så tit, så derfor ser man kun enkelte "repeat customers".
Mikael christiansen:Hvorfor har alle kun udfyldt profil med ingen oplysninger?
Det er mit indtryk at folk gerne vil kvittere for en god oplevelse, især jeg jeg beder dem pænt m det, men gider i princippet ikke være registreret med mere information end højst nødvendigt (og hvorfor skulle man også det?)
Mikael christiansen:Hvorfor tror du får flere kunder på sådanne anmeldelser af så dovn kunder
Fordi jeg får det at vide, når jeg snakker med kunderne.
Mikael christiansen:eg ville som reglen vælge at ikke bruge disse anmeldelser som brug bar data da de ikke er valid nok til de er fuldt ud troværdig,
Jeg bruger selvfølgelig alle anmeldelser, det er jo ikke mig, som styrer dem, vel ?