Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Diskussion: TrustPilot forbedring !?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis en eshop kun har 8-10 anmeldelser kan man ikke bruge Trustpilot til så meget.
Jeg ved med 100% sikkerhed at mange af vores kunder vælger at handle hos os pga. vores omtale på siden.

Vi har modtaget knap 1000 anmeldelser og så kan forbrugeren pludselig bruge Trustpilot til noget.

Ang. sikkerhed kan man selvfølgelig aldrig vide sig sikker om anmeldelserne nu også er reelle, men er man en eshop har man mulighed for at knytte ordrenummeret fra handlen til anmeldelsen, hvilket gør anmeldelsen reel, det er det der hedder verificeret køber.

http://www.trustpilot.dk/review/www.notebookonline.dk

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:01

Mikael christiansen:

Godt gået 100% , med der er ikke mange anmelders hvorfor er der ikke det

Hvorfor har alle kun en kommentar ?

Jeg er først startet op med TP's anmeldelsessystem i starten af sommeren og andelen af kunder, som anmelder er ikke så høj. Folk køber typisk ikke ure i min prisklasse så tit, så derfor ser man kun enkelte "repeat customers".

Mikael christiansen:
Hvorfor har alle kun udfyldt profil med ingen oplysninger?

Det er mit indtryk at folk gerne vil kvittere for en god oplevelse, især jeg jeg beder dem pænt m det, men gider i princippet ikke være registreret med mere information end højst nødvendigt (og hvorfor skulle man også det?)

Mikael christiansen:
Hvorfor tror du får flere kunder på sådanne anmeldelser af så dovn kunder

Fordi jeg får det at vide, når jeg snakker med kunderne.

Mikael christiansen:
eg ville som reglen vælge at ikke bruge disse anmeldelser som brug bar data da de ikke er valid nok til de er fuldt ud troværdig,

Jeg bruger selvfølgelig alle anmeldelser, det er jo ikke mig, som styrer dem, vel ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:09
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Fairtime:

Mikael christiansen:

Godt gået 100% , med der er ikke mange anmelders hvorfor er der ikke det

Hvorfor har alle kun en kommentar ?

Jeg er først startet op med TP's anmeldelsessystem i starten af sommeren og andelen af kunder, som anmelder er ikke så høj. Folk køber typisk ikke ure i min prisklasse så tit, så derfor ser man kun enkelte "repeat customers".

Mikael christiansen:
Hvorfor har alle kun udfyldt profil med ingen oplysninger?

Det er mit indtryk at folk gerne vil kvittere for en god oplevelse, især jeg jeg beder dem pænt m det, men gider i princippet ikke være registreret med mere information end højst nødvendigt (og hvorfor skulle man også det?)

Mikael christiansen:
Hvorfor tror du får flere kunder på sådanne anmeldelser af så dovn kunder

Fordi jeg får det at vide, når jeg snakker med kunderne.

Mikael christiansen:
eg ville som reglen vælge at ikke bruge disse anmeldelser som brug bar data da de ikke er valid nok til de er fuldt ud troværdig,

Jeg bruger selvfølgelig alle anmeldelser, det er jo ikke mig, som styrer dem, vel ?

Okay jeg handler et andet sted , for det er ikke brug bar data fra disse anmeldelser

hvordan ved du hvor mange der fra vælger dig når bruger data er så sparsom, folk skriver jo kke dem der fravælger en, det lyder mystisk du kender disse data

Selvfølgelige styre du data du må vurdere om de er brug bar vis bruger ikke udfylder profil er altid nogle kunder du taber grundet du har ikke valid kommentar der er fuldt ud troværdig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 15:44

Vi har kun gode erfaringer med trustpilot.

Det er min erfaring af der ikke er så mange der læser de positive indslag, de vil gerne have noget med noget "kød" på..  så de finder dem med 1-3 stjerner.

Og lige præcis der ved de dårlige anmeldelser, kan de potientelle kunder få et indtryk af hvordan firmaet behandler de handler der er ikke er gået optimalt.

Men som der bliver nævnt tidligere i tråden syntes jeg ikke der er noget nyt i tråden i forhold til "alle de andre"

/Kim R

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:06

www.skiltex.dk:

Vi har kun gode erfaringer med trustpilot.

Det er min erfaring af der ikke er så mange der læser de positive indslag, de vil gerne have noget med noget "kød" på..  så de finder dem med 1-3 stjerner.

Og lige præcis der ved de dårlige anmeldelser, kan de potientelle kunder få et indtryk af hvordan firmaet behandler de handler der er ikke er gået optimalt.

Men som der bliver nævnt tidligere i tråden syntes jeg ikke der er noget nyt i tråden i forhold til "alle de andre"

/Kim R

Lige præcist de gode og dårlige kan jeg bruge vis ejer webshoppen og vis skabes debat endnu bedre google elsker debat om en side , det motivere rigtigt en til at levere gode service at man ved der kommer meste debat ud ad negative end positve tråde , enest minus er vis folk tjekker der med du ligger jo højere på google jo mere debat der skabes om din side http://www.comon.dk/nyheder/Fornaerm-kunderne-og-scor-kassen-med-Google-1.379201.html

Tit langt lettere at komme i medier med negative ting end positive, folk kommentere normalt langt mere vis det er noget negativt

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:05

Mikael christiansen:
hvordan ved du hvor mange der fra vælger dig når bruger data er så sparsom, folk skriver jo kke dem der fravælger en, det lyder mystisk du kender disse data

Selvfølgelig kan jeg ikke vide hvem der fravælger mig, jeg kan kun forholde mig til de kunder, som jeg ved har kontaktet mig qua min vurdering på TP.

Du må tolke anmeldelserne som du vil, jeg ved blot at resultaterne er positive og målbare.

Jeg tager afstand fra den underliggende tone i dit indlæg, der insinuerer at de fleste anmeldelser er fabrikerede. Det er ikke en måde at drive en seriøs forretning på og det ville jeg aldrig gøre.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:38

Fairtime:

Mikael christiansen:

Selvfølgelig kan jeg ikke vide hvem der fravælger mig, jeg kan kun forholde mig til de kunder, som jeg ved har kontaktet mig qua min vurdering på TP.

Du må tolke anmeldelserne som du vil, jeg ved blot at resultaterne er positive og målbare.

Jeg tager afstand fra den underliggende tone i dit indlæg, der insinuerer at de fleste anmeldelser er fabrikerede. Det er ikke en måde at drive en seriøs forretning på og det ville jeg aldrig gøre.

Det var dårligt opfattet jeg skriver intet om de er fabrikerede   er det også derfor du har givet mig minus karakterer ?

Positive eller negative kan begge bruges dog tit negative kommer der mere debat om derved kommer din siden højere op på google

Selvfølgelige ved du ikke hvem fra vælger dig ved grundet profiler ikke er udfyldt, med du må da prøve og motivere bruger til at udfylde profiler ellers tabes x antal kunder da nogle fravælger dig da nogle vil sige de er utroværdige

Jeg gav bare et råd du skulle motivere bruger de skulle udfylde profiler, du bruge kan vis ønsker , vis du ikke ønsker profiler er udfyldt fuldt er det ok med mig , profiler virker bare ikke utroværdig derved er det ikke brug bar data fuldt ud.

Kan du ikke være venlig at give feedback hvordan jeg så skulle formulerer det, da du har fejl fortolket det, og er ikke verdens i at stave korrekt altid

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 18:59

Fairtime:

Jeg ville til enhver tid handle i din shop og samtidig føle mig tryg.
Hellere lidt omtale end intet sålænge det ikke kun er negativt :-)

Trustpilot er en ting - et besøg på siden er en anden og her er det tydeligt at se om man kan stole på den forretningsdrivende, feks. ved ordstilling og grammatiske udtryk!!

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:06

jeg mener dog stadigvæk det er bedste der står mere profiler for masser af gode eller dårlige siger ikke meget vis profiler ikke er udfyldt , jeg kigger efter andre ting vis køber hvordan betingelser på siden er over holdes forbruger rettighederne mv

Med vil da gerne have svar hvorfor du overtolker at jeg mener de er fabrikeret anmeldelser

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:37

Notebookonline.dk:
Jeg ville til enhver tid handle i din shop og samtidig føle mig tryg.

Gracias Smile

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)