Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kunden mangler at betale, kan nogle anbefale en advokat/jurist?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jurarådgiver Ulrik Guldbæk:

Når du bevæger dig ud på så dybt vand, kan og vil jeg ikke følge med.

*plonk*

Gud fader beves har du virkeligt behov for at gøre dig dummere end du er?   Hvorfor fortæller os ikke bare hvad det er der berettiger dig til at kalde dig selv Juridisk rådgiver ?

Min formodning er at du forsøger at villede folk til at tro at du er Advokat eller Jurist og dermed skaffe nogle kunder.

Er det iøvrigt ikke dig der ved at stævne en anden Amino bruger for injurier?

 

Fra Randers
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en rigtig ærgelig kunde at have. Jeg er ret overbevist om at du kan få dine penge. Jeg kun en gang haft problemer med dårligere betalere, men da var beløbet så lavt at jeg var nødt til at droppe sagen.

I er vel et firma, som godt kunne få brug for hjælp til indrivelse senere hen?

Så vidt jeg er informeret så kan du få danske inkasso-virksomheder til at hjælpe dig. Det koster ikke noget hvis de ikke skaffer pengene til dig. Men hvis de gør, så skal du selvfølgelig betale noget af andelen til dem.. En af de største herhjemme i Danmark er www.tcms.dk/inkasso.aspx og de kører i hvert fald den her no cure no pay ordning.

Fra København
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det er min erfaring, at sagen altid starter bedst og billigst ud i vores inkassoafdeling, hvor dygtige og erfarne sagsbehandlere på baggrund af den fremsendte dokumentation vurderer, hvilke skridt der skal tages i sagen, herunder hvorvidt der skal rykkes, sendes inkassoskrivelse eller stævnes direkte.

Sagen sendes derfor ikke pr. automatik til inkasso, og god advokatskik iagttages naturligvis altid. Jeg håber det opklarer den tvivl (og mistro) der tilsyneladende bestod.

Mange hilsner

Pernille Ørskov

Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille Ørskov, Advokat, Lund Elmer Sandager:

Det er min erfaring, at sagen altid starter bedst og billigst ud i vores inkassoafdeling, hvor dygtige og erfarne sagsbehandlere på baggrund af den fremsendte dokumentation vurderer, hvilke skridt der skal tages i sagen, herunder hvorvidt der skal rykkes, sendes inkassoskrivelse eller stævnes direkte.

Den forklaring er jeg tilfreds med; dog kunne det nævnes for fuldstændighedens skyld, at sagen såmænd lige så godt og og lige så billigt kunne starte i inkassoafdelingen hos en af de andre seriøse inkassoadvokater, hvor man (også) gerne siger nej til en urimelig klient, selvom der måtte være er tale om en stor og magtfuldkommen kreditorklient.

 

 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)