Hej Så er vi havnet i den problem at vi har uddelt 5000 stk flyer for en af ejendomsmæglere. Vi har uddelt til villaer i roskilde og det tog os mere end 5 dage a 4 mennesker der har delt disse ud hver dag. Nu kunden mener at vi har uddelt mistænksomt for hurtigt og de vil ikke betale omkring 7000 kr + moms. Kunden mener at hun har ringet til 2 der ikek har fået deres flyer. Mine medarbejde og jeg har selv gået i ruten i slud sne og regn for at dele disse ud. Vi har uddelt absolut indtil den sidste flyer.. Så vi er sikre at vi har udført arbejdet. Så for sikkerjedsskyld har jeg ringet til en og har spurgt om vedkommende har modtaget flyer. Og vedkommende kan bekræfte at de har. Men kunden nægter at betale. Hun mener vi skal kun have 2500 kr- det må være nok ifølge hendes ord, selv om vi har indgået en aftale om noget anden. Hvad gør man så her. For noogle er det ikke så mange penge men det er mere princips sag at hun ikke kan se at mine stakkels medarbejder har knokler i dette vejr. Kan nogle anbefalle en god jurits advokat som kunne skrive en sød brev til mæglerne i roskidle?? k.h Lokaldistribution.dk lina |
lokaldistribution:Kan nogle anbefalle en god jurits advokat som kunne skrive en sød brev til mæglerne i roskidle??
Har du været igennem proceduren med 2 rykkere osv?
I øvrigt skal du ikke gå i dialog med hende omkring distributionen, du skal blot understrege at der er omdelt.
For en anden gangs skyld, så ved omdeling, der giver du omdelerne et papir med ud hvor man noterer tidpunkt for hvornår man starter på pågældende vej/gade og slutter, så kan du altid overfor den slags kunder, som altid findes, sige at vi iomdelte på Vintervej 1- 69 og 2 - 70 den 28.11.2010 kl. 17.52 til 18.15. Og så har du også dette bilag til en evt. sag. Bilaget skal selvfølgelig skrives under af omdelerne.