Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtpriser og kunders holdning til at betale for fragten

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Techmaster:
Vi er som det sker 9 ud af 10 gange på Amino, røget ud på et sidespor i forhold til trådens start, så medmindre en juridisk kyndig kan smide de helt præcise paragraffer og regler på bordet må vi vel efterhånden sige at argumenterne er vendt tilstrækkeligt.

Sidespor eller ej - det er da fint at snakke om regler hvis der er tvivl.

----

Her står der følgende:

9. Min pakke er blevet væk fragtfirmaet. Skal jeg vente på, at de finder den?  Nej, netbutikken skal sende en ny vare og herefter selv afvente at sagen afsluttet hos fragtfirmaet. Du har også mulighed for at hæve handelen.

----

Jeg vil så sige at det er lidt uldent mht flexlevering... Jeg får besøg af Post Danmark i næste uge, så jeg vil lige spørge dem - og skal nok poste med svaret herinde.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:06

Den med at give kunderne ansvaret for om de modtager brevet må man ikke ifølge juristerne hos e-handelsfonden. :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:16

For mig gør det ikke så meget at I kommer ud på et sidespor så længe man bliver klogere på noget ;-)

Jeg har heldigvis fået svar på det meste og andre ting har jeg selv undersøgt nærmere og fundet ud af bl.a. fri fragt er et no-go medmindre jeg tager fuld pris for mine varer.

I skal ihvertfald have tak indtil videre :)

Og god weekend!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)