Var i forgårs i gang med at handle på nettet. Da jeg kom til betalingen gik siden i sort. Dagen efter modtog jeg en e-mail med anmodning om at gennemføre betalingen ved at logge ind på siden. Det krævede dog et log-in som de ikke havde sendt til mig. Dette skrev jeg til dem to gange. I dag (eftermiddag) modtager jeg så dette:
Tak for din mail. Vi har i går skiftet til nyt betalingssystem og har derfor haft en periode med fejl i går aftes. Din ordre er derfor annulleret grundet manglende betaling. Det sker automatisk. Du skal derfor bare bestille igen.
God dag :-)
Og gider jeg så lige gå i gang med at lave bestillingen igen? Så et godt råd til alle jer med webshops. Undgå fejl som denne. Den mister I bare kunder på.
Retfærdigvis have Nets vist lidt knas med betalingsvinduerne her i forgårs - jvf den status vi fik fra vores webshopleverandør. Så det kan være forklaringen !
Min pointe var, at man bør have et system der sikrer, at man ikke bare sletter en bestilling, fordi Nets (igen) har problemer. At man så ulejliger sig med at gøre opmærksom på den manglende betaling, men ikke reagerer, selv om kunden svarer indenfor et par minutter, viser i min verden, at man ikke er godt nok rustet til at yde en tilfredstillende kundeservice.