Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handels service eller mangel på samme

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Var i forgårs i gang med at handle på nettet. Da jeg kom til betalingen gik siden i sort. Dagen efter modtog jeg en e-mail med anmodning om at gennemføre betalingen ved at logge ind på siden. Det krævede dog et log-in som de ikke havde sendt til mig. Dette skrev jeg til dem to gange. I dag (eftermiddag) modtager jeg så dette:

Tak for din mail.
Vi har i går skiftet til nyt betalingssystem og har derfor haft en periode med fejl i går aftes.
Din ordre er derfor annulleret grundet manglende betaling. Det sker automatisk.
Du skal derfor bare bestille igen.

God dag :-)

Og gider jeg så lige gå i gang med at lave bestillingen igen? Så et godt råd til alle jer med webshops. Undgå fejl som denne. Den mister I bare kunder på.

mvh
Michael

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Retfærdigvis have Nets vist lidt knas med betalingsvinduerne her i forgårs - jvf den status vi fik fra vores webshop leverandør. Så det kan være forklaringen !

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Min pointe var, at man bør have et system der sikrer, at man ikke bare sletter en bestilling, fordi Nets (igen) har problemer. At man så ulejliger sig med at gøre opmærksom på den manglende betaling, men  ikke reagerer, selv om kunden svarer indenfor et par minutter, viser i min verden, at man ikke er godt nok rustet til at yde en tilfredstillende kundeservice.

mvh
Michael

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)