Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til bedre ord for "nyhedsmail"

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes, at "nyhedsmail" er blevet et kedeligt ord. Jeg tror, at man ville kunne fange mange flere bag skærmene ved at bruge et andet ord. Et ord der udtrykker kvalitet, og som virker mere spændende og interessant.

Jeg har selv fået lidt idéer - men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad I tænker?

Forslag til andre og bedre ord for "nyhedsmail" - så skriv dem Smile

Mvh
Henrik Kristensen 

www.OnlineOutwear.dk - Canadisk kvalitet, rimelige priser, fri fragt! Spar optil 20 % på udvalgte varer!

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 14:55

Find inspiration i emnet som man skriver om.

Mit hedder Facebook Indblik, og er understøttet af grafik der differencierer det fra standardmodellen:
"Tilmeld mit nyhedsbrev"

SE DET PÅ:
www.thomasbigum.dk

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 15:04

Brug evt.
- Nyhedsbrev
- Tilbudsmail (Som det oftest jo er)

Får i brug for assistance til opsætning og layout af nyhedsbrevet så kender du mailen ;)

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 15:11

Mikkel Tschentscher:

Brug evt.
- Nyhedsbrev
- Tilbudsmail (Som det oftest jo er)

Hele pointen med at vælge noget andet, er at øge konverteringen på tilmeldingsformularen.

Folk er mere tilbøjelig til at sige "ja tak til værdi" og mindre tilbøjelig til at sige "Ja tak til flere tilbud og andet irriterende promo-stuff". Opgaven er derfor at finde et navn der udstråler det første, og tager afstand fra det sidste.

Personligt giver ordet Nyhedsbrev mig kuldegysninger...
Ikke så meget fordi jeg aldrig ville skrive mig op til et, men mest fordi jeg tænker på hvor mange der taber potentiale ved at benytte det.

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 15:22

Jeg er enig i, at det er overbrugt og at du måske vil kunne øge konverteringen ved at bruge et eksotisk ord for det.

Men i bund og grund, så handler det jo om at give dem noget indhold i nyhedsbrevet. Kalde det hvad du vil - så virker det kun efter hensigten, hvis du fylder noget ordenligt i det, finder interessante og konverterende titler osv.

Nyhedsbrev er jo, hvad det er - og endnu mere en tilbudsmail, hvis du måned på måned, sender en liste over nye produkter og tilbud.

Jeg tilmelder mig personligt de nyhedsbreve (også selvom de hedder det) der har værdi for mig.

Alternativ kan du så smide en kort tekst der sælger under titlen "nyhedsmail/nyhedsbrev/tilbudsmail" - der fortæller hvorfor man bør melde sig til.

Jeg er enig i det du siger Thomas - men kald en spade for en spade!
Specielt når indholdet af "spaden" er det samme som alle de andre "spader"

Men jeg glæder mig til at se sjove ordkringler der kan erstatte det lorteord ;)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:26

Mikkel Tschentscher:
Men i bund og grund, så handler det jo om at give dem noget indhold i nyhedsbrevet. Kalde det hvad du vil - så virker det kun efter hensigten, hvis du fylder noget ordenligt i det, finder interessante og konverterende titler osv.

Rigtigt - men nu tales der i første omgang om tilmeldingssituationen. Og uanset hvor godt indholdet er, kan den potentielle bruger ikke se det, før han er tilmeldt - med mindre han gør en indsats for det.

Jeg har før brugt ord som

Gratis opdatering
Hold dig orienteret
Nyttige tips

mvh Hans

Fra Sigdal, Norge
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 8
Fra  Gjerrigknark.com Skrevet kl. 17:17

Vi kaller vårt nyhetsbrev i Norge for menighetsblad, siden Gjerrigknark.com appellerer til alle som er sparsommelige og ikke vil bruke penger - et slags community.

Forøvrig kommer Gnierjens til Danmark nå - se vår danske Facebook-Julekalender Big Smile

Hilsen fra kalde Norge,

Rune

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 17:25

Hej

Det kommer meget an på i hvilken sammenhæng. 

Hvad med "Newsletter"? Det er samme betydning, men oftest har engelske ord det twist, at det lyder mere eksotisk, lidt mere high class og med mere stil. Blev da lidt overrasket over mit forslag ikke var kommet endnu. 

Mvh. 

Michael Bruun-Larsen

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 17:38

Skriv "Tilmeld Cubacabana Tour".

Så skal du bare se ;-)

Nej... Her hos os kalde vi det Mailtiende eller MailNyt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)