Jeg sidder nu og læser din bog fra min IPad, men jeg er lige nu blevet så skuffet at jeg bliver nødt til at skrive denne mail. Hvordan kan du lave link til en hjemmeside der består af Flash (se side 44, om at fritlægge billeder). Nu skal jeg have sync'et min IPad til den stationære, finde side 44, trykke på linket, se filmen, lukke igen og læse resten på IPad'en. Hvad hvis jeg var på ferie, eller ikke havde mulighed for anden computer. Gad vide om der er flere link i resten af bogen....
Det kan det gøres bedre.
Nogen gange får man bare lyst til at trække bukserne ned på folk og spanke dem ;-)
Ej, helt ærligt, det burde du også have tænkt på da du skrev bogen. Har du ikke også sikret at den kan læses som hologram i fremtiden? Jeg forestiller mig noget med at man faktisk har dig siddende i sofaen og fortælle bogens indhold i stedet for at skulle bruge noget så gammeldags som en skærm. Men hvis det ikke er noget du har tænkt ind i konceptet, så ved jeg altså ikke liiiiiiiiiige om det er en bog jeg ville gide betale for.
Martin, jeg vil gerne klage over bogen også. Jeg har store problemer med papirudgaven i og med at min læselampe er gået i stykker... ommer Martin. ;-)
Har da et parti læselamper jeg kan sælge dig.. de kan klipses på bogen :D
Godt comeback - jeg burde ha' vidst bedre end at gøre opmærksom på at jeg manglede en vare. Hehe. Jeg takker, men jeg klarer mig med at stå på en skammel under stuelampen. :)
Ja - personligt synes jeg jo at det er ALT for dårligt at bogen endnu ikke er kommet på Runetavler og hellesten, - det vil jeg altså godt lige klage over...