Rookie mistake Thorborg.. Det er en ommer!
:D |
Anja Lysholm:Ej, helt ærligt, det burde du også have tænkt på da du skrev bogen. Har du ikke også sikret at den kan læses som hologram i fremtiden? Jeg forestiller mig noget med at man faktisk har dig siddende i sofaen og fortælle bogens indhold i stedet for at skulle bruge noget så gammeldags som en skærm.
JA JA JA!! Men bare ikke som hologram. Nej Martin skal tage rundt til folk der køber bogen, og aftale et tidspunkt hvor han kan komme og læse den højt for folk. Det bliver det nye sort :o)
Men hvis det er i orden med den slags klager, så har jeg også én: Hvorfor er der ikke et 24 timers hotlinenummer man kan ringe til, hvis man har spørgsmål til noget i bogen?
Nu skal man lægge bogen fra sig / gå ud af sin e-reader, formulere spørgsmålet, Google det eller søge andre steder, bruge lang tid på at finde svaret, forstå det, og så tilbage til bogen / e-readeren igen. Hvis jeg nu var på ferie, eller havde ekstremt dårlig mave pga. min iver for at finde noget jeg kan klage over så jeg kan få indhold i mit liv, så jeg måtte sidde på toilettet hele dagen eller ugen, så ville jeg jo ikke have adgang til en computer, og dermed er bogen nærmest helt nyttesløs. Det er ikke i orden.
Og så en anden detalje, når det hele skal ud. Jeg har bogen i papirformat, og har ekstremt svært ved at klikke på links i bogen.(Sjovt nok er det faktisk også side 44 der driller mest hos mig) Jeg kan faktisk slet ikke få det til at virke. Nu skal jeg igennem samme øvelse som ovenstående, og det ødelægger bare hele oplevelsen. Du kan vel nok forstå, at man ikke gider at læse den færdig?
Men det kunne være at du skulle udsende bogen som Video cast. Det lyder til at du har den første køber :o)