Jeg søger et screen recorder program. Jeg skal lave en intro video til mit website, hvor jeg tager folk på en "rejse igennem sitet" og viser hvad vi kan tilbyde og indeholder.
Så skal derfor bruge et program i god kvalitet og som kan følge med uden at det begynder at hakke når jeg surfer rundt.
Kender i et godt program til dette formål? gerne gratis eller til en fair pris.
Camtasia Studio er det bedste Windows program jeg kender og såvidt jeg husker ikke vildt dyrt. Det er desuden simpelt at arbejde i, og der medfølger en video editor.
Til Linux er der en del gratis programmer, men tror ikke du finder et eneste ordentligt gratis Windows-program til opgaven. Alle vandmærker, skalérer, eller ødelægger på anden måde filmen.
Emnet har tidligere været drøftet i denne tråd, hvor der kom flere bud på en løsning.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Precis som de övriga har jag bara positiva erfarenheter med Camtasia Studio. Men jag har även testat Adobes variant och måste säga att inlärningströskeln var mycket låg. Du hittar mer info på:
Jeg er i en lignende situation og mit valg er netop faldet på iShowU (til Mac) - mange gode funktioner, nemt at finde ud af og til en fair pris...
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.