Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den største SEO nyhed i 2010

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv en del erfaring med outsourcing af linkbuilding, og jeg vil hurtigt spørge:

Hvad er forskellen på at bruge dig og gå ind på Elance og sætte et specifikt job op med linkbuilding? Er du en mellemmand med nogle dygtige linkbuildere eller er der andet bag? Umiddelbart lyder det bare som et ekstra mellemlag der giver ekstra udgifter.

Når det er sagt, så er der ingen tvivl om linkbuilding området er stærkt undervurderet, og det er en fantastisk ide.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:06

Lars:

Jeg har selv en del erfaring med outsourcing af linkbuilding, og jeg vil hurtigt spørge:

Hvad er forskellen på at bruge dig og gå ind på Elance og sætte et specifikt job op med linkbuilding? Er du en mellemmand med nogle dygtige linkbuildere eller er der andet bag? Umiddelbart lyder det bare som et ekstra mellemlag der giver ekstra udgifter.

Når det er sagt, så er der ingen tvivl om linkbuilding området er stærkt undervurderet, og det er en fantastisk ide.

Hej Lars

Teamet er bestemt outsourcet, så du kan sagtens gå ind på fx. elance og prøve dig frem. Har du megen erfaring med outsourcing er dette bestemt en mulighed.

Fordelen ved at vælge mig er at:

• Du handler med en dansk virksomhed
  • Du skal ikke selv ud og finde en udenlandsk leverandør der kan lave dette (at finde en god stabil leverandør er ikke "bare" at gå på elance)
  • Du får interface der er let at bruge hvor du fra måned til måned kan ændre keywords, ikke noget med at sende lange emails og lægge lange opgave beskrivelser på elance.

Generelt kan du prøve at regne din egen timepris ud. Hvis du selv ønsker at at bruge tid på at lægge opgave på elance, interviewe leverandører, teste leverandører, have en længere mail korrespondace osv hver gang der skal linkbuildes, ja så vil jeg da klart anbefale elance eller lign.

Jeg vil sågar også hjælpe dig (måske ikke dig, da du allerede har erfaring med outsourcing) - da jeg har lavet et gratis mini kursus i outsourcing som man kvit og frit kan få her: http://4timersarbejdsuge.dk

Til dem der ikke gider bøvle med dette, ja så er jeg bestemt et billigt alternativ som ikke koster meget mere end at outsource det selv.

Og nu er vi i december, så launch dato'en nærmer sig!!! Big Smile

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:13

Lars:

Ulempen ved Elance er at du kan møde mange der ikke gør arbejdet ordentlig.

Vi har rigtig stor erfaring med outsourcing og har arbejdet sammen med rigtigt mange freelancere og der er mange dårlige imellem. Den store fordel er at arbejde sammen med nogen der har sorteret alle de dårlige fra og fundet guldklumperne.

Så man kan ikke helt sammenligne et dansk firma med outsourcing, med at gå ind på elance.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:20

Thomas Frost:

Ulempen ved Elance er at du kan møde mange der ikke gør arbejdet ordentlig.

Vi har rigtig stor erfaring med outsourcing og har arbejdet sammen med rigtigt mange freelancere og der er mange dårlige imellem. Den store fordel er at arbejde sammen med nogen der har sorteret alle de dårlige fra og fundet guldklumperne.

Så man kan ikke helt sammenligne et dansk firma med outsourcing, med at gå ind på elance.

Jeg er meget enig Smile

Der er jo heller ikke meget magi i linkbuilding, men det tager tid. Man kunne spare pengene helt og gøre det selv - spørgsmålet er så bare om man ikke hellere vil bruge sin tid på noget andet.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:33

Bedre sent end aldrig, begrænsede pladser!

Professionel Linkbuilding På Abonnement
Så Du Kan Bruge Din Tid På Dine Kunder!

Så åbner jeg endnu en service. Denne gang er der tale om:

Backlinks.nu

Hejsa. Jer der tit hænger ud herinde kender mig sikkert allerede. Jeg hedder Rasmus og man kan vel kalde mig internet iværksætter. Jeg har selv en række websites der kræver en løbende SEO indsats og en del af disse inkluderer selvfølgelig linkbuilding.

En del af min ekspertise ligger indenfor outsourcing, så derfor har jeg samlet et outsourcet team til at lave min linkbuilding. De har dog mere tid end jeg har arbejde og derfor kan i kære med-aminoner få del i denne billige linkbuilding.

I kan se detaljerne angående typen af links i de foregående indlæg i denne tråd, eller du kan læse mere på backlinks.nu

Fx.

40 links  PR4-9 domæner (op til 5 links/keywords på hvert domæne) alle do-follow og alle pinges

KUN 299,- om måneden

Se flere planer og priser her.

"Jamen, kan jeg ikke bare selv lave linkbuilding? Så sparer jeg da de penge?"

Jo da. Det kan du sagtens, men at lave denne slags linkbuilding i hånden tager tid og spørgsmålet er hvor meget din tid er værd og om den ikke var bedre brugt på at servicerer dine kunder?!

MEN.... Pt har vi kun kapacitet til ca. 20 kunder, efter dette er det bare ærgeligt. Så er du interesseret, skal du nok handle hurtigt for at være sikker på at vi har plads til dig.

Vi ses på backlinks.nu. Din nye linkbuilding partner.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:52

lyder til et godt tilbud er nogle gange elendige til at stave og at  finde konstant nye , unikke beskrivelser til mine links . så det lyder som et billigt tilbud

Mail er sendt nu Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:45

Hej Mikael

Jeg har svaret dig via email.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:52

Hej Rasmus, det ser spændende ud, kontakt mig gerne via PB

Kristian Ole Rørbye

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:00
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 09:22

Hej Rasmus!  Har jeg misforstået noget eller binder du folk i min. 6 måneder???

BH

Lars Jensen

www.TRY.dk

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)