Jeg har selv en del erfaring med outsourcing af linkbuilding, og jeg vil hurtigt spørge: Hvad er forskellen på at bruge dig og gå ind på Elance og sætte et specifikt job op med linkbuilding? Er du en mellemmand med nogle dygtige linkbuildere eller er der andet bag? Umiddelbart lyder det bare som et ekstra mellemlag der giver ekstra udgifter. Når det er sagt, så er der ingen tvivl om linkbuilding området er stærkt undervurderet, og det er en fantastisk ide. |
Lars:Jeg har selv en del erfaring med outsourcing af linkbuilding, og jeg vil hurtigt spørge:
Hvad er forskellen på at bruge dig og gå ind på Elance og sætte et specifikt job op med linkbuilding? Er du en mellemmand med nogle dygtige linkbuildere eller er der andet bag? Umiddelbart lyder det bare som et ekstra mellemlag der giver ekstra udgifter.
Når det er sagt, så er der ingen tvivl om linkbuilding området er stærkt undervurderet, og det er en fantastisk ide.
Hej Lars
Teamet er bestemt outsourcet, så du kan sagtens gå ind på fx. elance og prøve dig frem. Har du megen erfaring med outsourcing er dette bestemt en mulighed.
Fordelen ved at vælge mig er at:
- Du handler med en dansk virksomhed
- Du skal ikke selv ud og finde en udenlandsk leverandør der kan lave dette (at finde en god stabil leverandør er ikke "bare" at gå på elance)
- Du får interface der er let at bruge hvor du fra måned til måned kan ændre keywords, ikke noget med at sende lange emails og lægge lange opgave beskrivelser på elance.
Generelt kan du prøve at regne din egen timepris ud. Hvis du selv ønsker at at bruge tid på at lægge opgave på elance, interviewe leverandører, teste leverandører, have en længere mail korrespondace osv hver gang der skal linkbuildes, ja så vil jeg da klart anbefale elance eller lign.
Jeg vil sågar også hjælpe dig (måske ikke dig, da du allerede har erfaring med outsourcing) - da jeg har lavet et gratis mini kursus i outsourcing som man kvit og frit kan få her: http://4timersarbejdsuge.dk
Til dem der ikke gider bøvle med dette, ja så er jeg bestemt et billigt alternativ som ikke koster meget mere end at outsource det selv.
Og nu er vi i december, så launch dato'en nærmer sig!!!