Hvis der skal tiltrækkes nogle dygtige profiler til amino - så skal
der gøres noget så debatterne og trådene bliver bedre. Jeg tror at
mange dygtige folk ind i mellem kigger forbi, og når de så rammer en
tråd som ender ud i fnidder - så smutter de igen.
En ide kunne
være at de personer som har ekspertblogs, også starter nogle gode
relevante diskussioner i forummet ind i mellem. DeMib kommer ind i
mellem med en tråd med hans mening om ting der sker i samfundet som han
finder urimelige - og det giver nogle rigtig gode debatter med mange
synspunkter.
Godnat :·)
....og nu gør den det igen - når jeg har skrevet og trykker ok - så går den »off« og står bare og kører. Så skal jeg kopiere teksten og starte forfra og indlægge svaret. Det ville også være en fordel hvis det blev rettet :·)
Synes helt klart det gamle var bedre, ved godt at sådan er det jo altid, det man er vant til, vil man gerne holde sig til.
Men synes bare forum'et er blevet alt for lille, da man nu ikke kan læse hele overskriften på indlæg og det fungerer sgu ikke synes jeg. Håber de finder på noget andet.
Lige et forslag til hvordan i stadig kan give ekspert bloggerne synlighed på forsiden og bevare den gamle opsætning.
Hvis nu man forstiller sig i flyttede den "ekspert blogger boks" 200px til højre her hvor der er en reklame og så skubbede reklamen ned.
På den måde ligger den i samme højde men er knap så forvirrende at kikke på.
Her er et meget hurtig lavet mug over hvad jeg mener :)
/allan
Hehe, den kan du godt skyde en hvid pil efter Allan.. Vi taler om prime realestate for kliks. Rent Indtjeningsmæssigt (i forholdt til kliks) ville det være et selvmål.. men set hold op imod frafald pga irritation.. den må splittestes..
Men ja, havde der ikke været tanker på det kommercielle, så er jeg enig.
Hehe, den kan du godt skyde en hvid pil efter Allan.. Vi taler om prime realestate for kliks. Rent Indtjeningsmæssigt (i forholdt til kliks) ville det være et selvmål.. men set hold op imod frafald pga irritation.. den må splittestes..
Men ja, havde der ikke været tanker på det kommercielle, så er jeg enig.
hehe det er jeg ikke i tvivl om, men i stedet for at brokke sig tænkte jeg at jeg vill bidrage med et forslag ....
Man kunne bytte om på dem så ville det være et acceptabelt selvmål