Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om de nye Amino forside-tiltag?

Side 4 ud af 10 (99 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Jeg har sat denne side her http://www.amino.dk/forums/TopicsActive.aspx?ForumID= ind som min genvej til Amino nu... 

Jeg er her pga. debatten og det ser ud som om at den er ved at blive smidt i baggrunden :(

Yes

Jeg benytter en variant af din udemærkede genvej:
http://www.amino.dk/forums/TopicsNotRead.aspx?ForumID=-1

Det frasorterer de indlæg, jeg allerede har læst, og viser dermed kun nye aktive indlæg.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:02

Irriterende... bruger de 5 seneste tråde kun. tjekker aldrig inde i hvert enkelt emne.

Så for mig er det bare meget irriterende

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:09

John Nielsen:

Nicolaj Thomasen:

Det er også en ommer i mine øjne Cool

Ville hellere have at I rykkede den anden vej og viste de seneste 20 debatindlæg i fuld bredde.

Det kan du med denne:

http://www.amino.dk/forums/TopicsNotRead.aspx?ForumID=-1

Viser kun de seneste ulæste indlæg. Skype-Smile

Den er på skrivebordet nu Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:12

Og jeg hopper med på vognen og benytter den - samtidig med det må jeg melde mig enig i at forsiden nu er alt for forvirrende, og blogs'ene har helt sikkert en for stor andel af siden, ihvertfald i mine øjne. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:22

Jeg bruger også det link som indgang til Amino nu, forsiden er godt nok blevet forvirrende.

Kristian Ole Rørbye

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 12:25

Kim Bang:

Jeg forstår ikke hvorfor der er mere fokus på Blog end på Debat ... på Debat-forsiden. Det virker ikke optimalt i min verden. Vi kan jo godt finde ud af at klikke rundt på Amino selv. Nu har jeg ikke kigget, men måske er der en fed Debat-sektion på Blog-siden? :-)

Er ked af at må skuffe dig, det er der ikke

Dressur rytter søger sponsor 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 12:32

Jeg kunne ikke forstå hvad der var sket og troede det var mig der havde lavet en fejl, da jeg åbnede forsidenStick out tongue

Det er alt for uoverskueligt at se på! 

Jeg har også lagt  http://www.amino.dk/forums/TopicsActive.aspx?ForumID= ind som min egen personlige forside nuGeeked

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:41

Meget forvirrende og meget grimt... Især der hvor der står;

"Seneste fra iværksætter debatten Amino"

Det står i 2 rækker med 2 "tabs" - det ser dumt ud.

Det er som om at der er prøvet at gøre mere fokus på "ekspert"-bloggen, og selvom disse er værdsat, så er der langt flere guldkorn i forummet, og der kommer også langt flere guldkorn i forummet end i ekspertbloggernes blogs.

Som der er blevet sagt, så er fokus taget væk fra debatten som LANGT de fleste Aminoer er her for, og det mener jeg er en kæmpe fejl.

Tilvænning bliver der sagt? Ja - det er sandt nok at man kan vende sig til det, men hvorfor lave noget som i forvejen virker godt nok? Og skulle der endelig rodes med det, så vil jeg mene at det er flere end de 5 seneste indlæg, der skal til - evt. 10 eller 15..

Der er naturligvis forskellige meninger, men det ser ikke godt og tiltrækkende ud, og det ser ud til at jeg ikke er ene om at synes.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:53

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 4 ud af 10 (99 indlæg)