Det er i mine øjne et irriterende tiltag! Men det er nok en tilvendingssag.
Men jeg må dog tilføje, at der nu ermindre fokus på debatten. Overordnet "virker" det som om, at der er langt mindre gang i debatten - selvom der stadig er de 5 (tror jeg det er) øverste nyheder.
Personlig tjekker jeg ind på amino et par gange i timen og lige spotter de 5 seneste svarede tråde. Nu er det blevet sværere at "spotte" og kræver lige lidt mere hjernekapacitet for mig at få et overblik.
Men det er nok en tilvendingssag. Men jeg synes tilgengæld, at ekspertblogs er lidt for meget i fokus nu! Vi har set dem!! (Men det kan være de ikke får nok kliks i sidebaren, hvad ved jeg)
Jeg tror det kan blive en bedre forside hvis man laver Amino debat og Amino ekspert overskriften af samme udseende - på den måde bliver det en lille smule mindre forvirrende udseendesmæssigt.
Som der allerede er blevet sagt, så lad Amino ekspert feltet "rulle" til siden mindre hurtigt...
Jeg er her pga. debatten og det ser ud som om at den er ved at blive smidt i baggrunden :(
Enig med Niels.
Føler også det grundlæggende med Amino er ved at komme lidt i baggrunden. Især syntes jeg "Ekspert bloggen" er ved at komme for meget i fokus. (specielt fordi jeg ikke syntes alle indlæg hører til på Ekspert området!)
Er vi på vej til en klassisk "Vi har en god ide - men vi glemte lidt hvad det grundlæggende egentlig er!?
/Flemming
For A Fact Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Jeg synes også den er ret irriterende fordi man skal ud i siden for at finde debatten, hvilket også er min største grund til at være her.
Jeg mener dog godt at man kunne lave det omvendt med debatten og bloggen, således at debatten er i midten.
Bloggen synes jeg stadig rotere for hurtig, og jeg plejer at læse hurtigt, man skal nå at læse det og beslutte sig for at klikke og så klikke på den, inden den ryger væk.
Vi skal nok også huske på at de fleste af os her er her, for debatten. Men synes det er ærgerligt at når man klikker på "debat" knappen oppe i menu'en ryger man stadig hen på den forside og ikke den hvor debatten er i fokus, som den gør hvis jeg klikker "Blogs mm." her er der KUN blogs - jeg siger bare snyd ;P