Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om de nye Amino forside-tiltag?

Side 2 ud af 10 (99 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg har sat denne side her http://www.amino.dk/forums/TopicsActive.aspx?ForumID= ind som min genvej til Amino nu... 

Jeg er her pga. debatten og det ser ud som om at den er ved at blive smidt i baggrunden :(

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 11:03

Mikkel Tschentscher:

Det er i mine øjne et irriterende tiltag!
Men det er nok en tilvendingssag.

Men jeg må dog tilføje, at der nu ermindre fokus på debatten.
Overordnet "virker" det som om, at der er langt mindre gang i debatten - selvom der stadig er de 5 (tror jeg det er) øverste nyheder.

Personlig tjekker jeg ind på amino et par gange i timen og lige spotter de 5 seneste svarede tråde. Nu er det blevet sværere at "spotte" og kræver lige lidt mere hjernekapacitet for mig at få et overblik.

Men det er nok en tilvendingssag. Men jeg synes tilgengæld, at ekspertblogs er lidt for meget i fokus nu! Vi har set dem!!  (Men det kan være de ikke får nok kliks i sidebaren, hvad ved jeg)

Fuldstændig enig i ovenstående.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:03

Jeg synes det er ganske fint men jeg kan godt give andre ret i at det kan være en smule mere forvirrende :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 11:04

Jeg tror det kan blive en bedre forside hvis man laver Amino debat og Amino ekspert overskriften af samme udseende - på den måde bliver det en lille smule mindre forvirrende udseendesmæssigt.  

Som der allerede er blevet sagt, så lad Amino ekspert feltet "rulle" til siden mindre hurtigt... 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:05

Niels Henriksen:

Jeg har sat denne side her http://www.amino.dk/forums/TopicsActive.aspx?ForumID= ind som min genvej til Amino nu... 

Jeg er her pga. debatten og det ser ud som om at den er ved at blive smidt i baggrunden :(

Ja jeg benytter også denne side som min genvej.

Amino forsiden bør gå mere i den retning :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:07

Jeg synes at det er en "ommer". Jeg fokuserer på debatten, og den er blevet mindre synlig. Synd!

Michael

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 11:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

Enig med Niels.

Føler også det grundlæggende med Amino er ved at komme lidt i baggrunden. Især syntes jeg "Ekspert bloggen" er ved at komme for meget i fokus. (specielt fordi jeg ikke syntes alle indlæg hører til på Ekspert området!)

Er vi på vej til en klassisk "Vi har en god ide - men vi glemte lidt hvad det grundlæggende egentlig er!?

/Flemming

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:23

Eventuelt sæt boksen ned på "Nyeste Ekspertblog kommentarer" 's plads.

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 11:28

Jeg synes også den er ret irriterende fordi man skal ud i siden for at finde debatten, hvilket også er min største grund til at være her. 

Jeg mener dog godt at man kunne lave det omvendt med debatten og bloggen, således at debatten er i midten. 

Bloggen synes jeg stadig rotere for hurtig, og jeg plejer at læse hurtigt, man skal nå at læse det og beslutte sig for at klikke og så klikke på den, inden den ryger væk.

Vi skal nok også huske på at de fleste af os her er her, for debatten. Men synes det er ærgerligt at når man klikker på "debat" knappen oppe i menu'en ryger man stadig hen på den forside og ikke den hvor debatten er i fokus, som den gør hvis jeg klikker "Blogs mm." her er der KUN blogs - jeg siger bare snyd ;P

Dressur rytter søger sponsor 

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 11:30

Det ser ekstremt rodet og uoverskueligt ud. Det vil I helt sikkert miste kunder på.

xxx

Side 2 ud af 10 (99 indlæg)