|
Hmmm interessant, jeg har læst til sygeplejerske, og der er mange ældre mennesker der er ligefrem bange for læger og sygeplejersker med tørklædet på. Og hvis nu samfundet skal give trygge rammer til de gammle og acceptere læger og sygeplejersker med tøklædet på det danske sygehus, så er der ikke anden at gøre end oprette et sygehus hvor man ikke må bære tørklædet. DF ideer er ikke altid dårlige de bliver fremlagt på en meget dårlig måde og meeeeget bombastisk. |
lokaldistribution:Hmmm
interessant, jeg har læst til sygeplejerske, og der er mange ældre mennesker der er ligefrem bange for læger og sygeplejersker med tørklædet på.
Og hvis nu samfundet skal give trygge rammer til de gammle og acceptere læger og sygeplejersker med tøklædet på det danske sygehus, så er der ikke anden at gøre end oprette et sygehus hvor man ikke må bære tørklædet.
DF ideer er ikke altid dårlige de bliver fremlagt på en meget dårlig måde og meeeeget bombastisk.
Og hvem mon det lige er der har skabt den frygt?
Danskere har økonomisk haft gavn af vores fjerntliggende venner siden i hvertfald 1880 og der er knyttet ufatteligt mange venskaber både transatlantisk og fjernøsteligt. Det har ALDRIG ligget i danskernes natur at være bange for andre folkeslag eller religioner.
Jeg har rejst i mere end 30 forskellige lande og har "kun" været udsat for 3 ubehagelige episoder i mit hidtidige 34 årige rejseliv. Alle 3 var væbnede overfald heraf 1 New York, 1 Florida og det sidste i London.
Overalt i verden er jeg blevet mødt med respekt, fordi jeg udviser respekt. Dette uanset hudfarve, religion eller andre ting. Min opfattelse af verdens venlighed har ændret sig, men jeg har respekt for den har ændret sig, og jeg respekterer folks afsky over de holdninger der kommer fra Danmark og i særdeleshed fra DF.
Der hersker absolut INGEN tvivl om hvem der har skabt dette had. Det er DANSK FOLKEPARTI der har sønderbombet Danmarks anseelse tilbage til stenalderen. Det er DANSK FOLKEPARTI der med sine umenneskelige holdninger, vederstyggelige meningstilkendegivelser er med til at smadre Danmarks fremtid. Det er DANSK FOLKEPARTI der år efter år sørger for at sårene ikke heles og at flere og flere danskere skammer sig over at være danskere.
Dansk Folkeparti har kun gjort én eneste rigtig ting; Indførsel af ældrechecken - den ros skal de have.
Men der er så heller ikke mere at hente på den konto.
Dansk Folkeparti er i den grad skyld i Danmarks forfald - både økonomisk og menneskeligt. Menneskeligt kender alle grunden. Økonomisk fordi der ikke er nogle mennesker med viden udefra der vil komme hertil og hjælpe os med at løfte den kæmpe opgave det er at få dette velfærdssamfund på rette fod, hvorfor det er tvingende nødvendigt at udflytte virksomheder.
Jeg vil faktisk postulere, at hvis man ikke havde været så fremmedfjendsk, så kunne der være plads til 5 millioner flere mennesker i dette land, som kunne løfte opgaverne i virksomheder som lagde deres produktion i udkants Danmark. Jeg er med på at det ikke ville være muligt at brødføde dem via kontanthjælp, men det ville heller ikke være nødvendigt, da det kun koster en brøkdel at leve i udkants Danmark i forhold til Hovedstaden.
Glistrup var sjov og intelligent, hans had til Mohammedanerne til trods. Pia K er djævlen og roden til alt ondt i Dansk politik og den direkte årsag til Danmarks deroute.
Bliv gratis medlem