Okay siger hvem? Jeg har aldrig hørt om et menneske, som ik vidste hvad en læge laver... Men denne debat er ved at nå et lavpunkt, hvor fordomme og jeg tror, jeg tror måske, jeg har hørt, jeg har læst, min fætter siger osv vinder fremfor fakta... Jeg giver op, men fortsæt endelig den fordomsfulde tankegang i DK, det skal nok gavne på sigt! |
Wi:Men jeg vil også sige, at hvis man læser dine indlæg igennem, læser du alt ret bogstaveligt, og er meget villig til at diskutere, og du argumentere også godt for din sag, men du tror også samtidig at du har 100% ret - men så igen.. Det tror vi alle jo, og det er dét der gør diskussionen så svær - ja vel nærmest umulig, og derfor beskæftiger jeg mig også sjældent med diskussioner som denne :)
Jeg kan jo kun læse det du skriver... Har lidt svært ved at læse andet, og det samme gælder jo, når du læser mine indlæg...
Som jeg skrev tidligere, så tror jeg mange ville have godt at 1 år i Syditalien... Så ville de virkelig indse, hva det vil sige at være fremmed... For så bliver basale dagligdags ting pludselig et problem...
Bliv gratis medlem