Er der nogen der vil rate min side på Google maps , vil jeg være glad. Du kan stemme nede i bunden af siden, med stjerner og evt en kommentar . Tak :-) |
Ja undskyld mig når jeg siger at følgende virker ret så kikset:
Er der nogen der vil rate min side på Google maps , vil jeg være glad. Du kan stemme nede i bunden af siden, med stjerner og evt en kommentar . Tak :-) |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Ja undskyld mig når jeg siger at følgende virker ret så kikset: Kan anbefales
*****Af Jimi - 28. Okt. 2010
God service som man kan stole på. Fornuftige priser
Du som ejer af siden/virksomheden, skriver simpelthen en kommentar til eget firma? Du har i forvejen ret så meget tekst over, og dette burde vel være nok - oh well..
Og jeg håber da VIRKELIG at du mener kunder som rent faktisk har BRUGT dit firma.. For ellers er det satme godt nok misvisende, og så er du en del af dem som gør firmaer utroværdige mm... Det er muligt at folk kan skrive uendeligt gode anmeldelser, men i virkeligheden kunne du være jordens største svindler - ikke at jeg siger du er det, men det KUNNE du være!
At give falske kommentarer om firmaet, eksempel: Godt firma - og brugere ikke har brugt firmaet, det er sgu lidt lavt..
Ingen kommentar - men en rating herfra... Held og lykke med det hele alligevel. |
done deal, du skylder en gang snerydning nu ;-) |
Kristian Ole Rørbye
Den var god :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Tak skal i have :-) Hvor meget sne skal du have ryddet og hvor ? :-) Og ja jeg har skrevet nogle pæne ord om mig selv, det klarer internettet og Google nok. |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Ps: @Wi Jeg beder kun folk om at rate min side... hvis du læser efter. Nu har jeg skrevet herinde i 2 år, din konklusion på baggrund af de 2 år, er så at jeg muligvis er verdens største svindler. Og det står dig jo frit for at drage de konklusioner, og andre folk drager nogle andre konklusioner. Men igen, jeg bad folk om at rate siden, og intet andet. Og så er " debatten " om det emne slut for mig. |
Nu kan du jo ikke sige at du ikke er jordens største svindler alene på baggrund af 2 års skriven, på Amino.dk.. Jeg siger bestemt heller ikke at du ér en svindler, men det kunne du være. Det ville ikke være første gang at en "offentlig" person, har svindlet sig igennem livet. Det er i og for sig ikke personligt møntet, men at bede folk rate din side osv. osv. ser jeg ingen grund til hvis ikke de har brugt firmaet - det er utroværdigt at have en helvedes masse stjerner på sin side, hvis kun få har brugt firmaet. Du vil aldrig være i stand til at bruge, dine 2 år på Amino, som begrundelse for IKKE at være en svindler. Jeg tror ikke du er en svindler - men jeg synes det er meget meget upassende at bede folk rate din side med tons af stjerner og en evt. kommentar, hvis de slet ikke har brugt firmaet - men heldigvis er vi jo så forskellige.. |
Igen, jeg beder dem kun om at rate siden. Jeg beder ikke om nogen gode ratings , eller nogle gode stjerner. Det kun noget du må flette ind for at få det til at hænge sammen At der så også er nogen der har valgt at rose min service, det kan jeg desværre ikke gøre noget ved Og nej du kan ikke vurdere om jeg er svindler eller ej, men af en eller anden grund , var det nødvendigt for at dig at nævne, at jeg muligvis er det. Nå, jeg kan ikke blive ved at gentage mig selv, så god weekend :-) |
Arh... Nu ved jeg jo at der er mange herinde der kan lide dig, og jeg ved godt du ikke direkte beder om gode stjerner, men mon ikke du har forventningerne i vejret for at dine Amino-Buddies skulle rose firmaet. Anyway, jeg har vist også understreget min pointe nok - jeg håber ikke du tager det personligt som sådan, det er mere en principsag om hvorvidt man kan stole på disse.. Personligt kan jeg ikke stole på Aktiv3 lige nu vurderet på kommentarene, stjernerne og "kommentarenes nytte" - for jeg ved ikke hvilke eventuelle venner har skrevet, og jeg ved heller ikke hvilke eventuelle venner der har stemt - men som ikke har brugt firmaet. Bare mine 2 cents, |