Det fair nok at du tror det Wi, det kan jeg faktisk godt forstå. Men heldigvis er jeg ikke så selvoptaget at jeg tror alle vil bedømme min side på en god måde, bare fordi jeg er mig. Jeg kunne aldrig selv finde på at sige noget godt om en side jeg ikke bryder mig, så det kan man heldigvis også lade være med i dette her tilfælde
|
Jimi Hove:Er der nogen der vil rate min side på Google maps , vil jeg være glad. Du kan stemme nede i bunden af siden, med stjerner og evt en kommentar . Tak :-)
Jeg kan ikke lige finde ud af hvor man kan rate din google maps side - er det korrekt forstået at man kun kan rate siden, hvis man skriver en besked?
Kan heller ikke lige finde ud af hvad min kommentar evt skal handle om, for jeg bruger jo ikke din service - men din side er jo fin og oplysning, den indholder jo alle de relevate oplysninger man har behov for at vide, og så kan jeg godt lide at du har smækket nogen videoer op hvor du fortæller hvor grundigt i laver rengøringen.
Jeg kan ikke få øje på hvor du har skrevet dit CVR-nummer på google maps siden - men hvis du har glemt denne lille detalje, så vil jeg anbefale dig at få det med på siden, så folk ikke tror at du er en af de der skattefuskere, dem er der jo mange af i din brance.
Måske du også skulle linke til din facebookgruppe.