Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rate min side !

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fair nok at du tror det Wi, det kan jeg faktisk godt forstå. Men heldigvis er jeg ikke så selvoptaget at jeg tror alle vil bedømme min side på en god måde, bare fordi jeg er mig.

Jeg kunne aldrig selv finde på at sige noget godt om en side jeg ikke bryder mig, så det kan man heldigvis også lade være med i dette her tilfælde

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:57

Jimi Hove:

Er der nogen der vil rate min side på Google maps , vil jeg være glad. Du kan stemme nede i bunden af siden, med stjerner og evt en kommentar . Tak :-)

Rate min Google maps side

Jeg kan ikke lige finde ud af hvor man kan rate din google maps side - er det korrekt forstået at man kun kan rate siden, hvis man skriver en besked?

Kan heller ikke lige finde ud af hvad min kommentar evt skal handle om, for jeg bruger jo ikke din service - men din side er jo fin og oplysning, den indholder jo alle de relevate oplysninger man har behov for at vide, og så kan jeg godt lide at du har smækket nogen videoer op hvor du fortæller hvor grundigt i laver rengøringen.

Jeg kan ikke få øje på hvor du har skrevet dit CVR-nummer på google maps siden - men hvis du har glemt denne lille detalje, så vil jeg anbefale dig at få det med på siden, så folk ikke tror at du er en af de der skattefuskere, dem er der jo mange af i din brance.

Måske du også skulle linke til din facebookgruppe.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:12

Hej Michael

Tak for de gode råd :-)

Som jeg har sagt et par gange, så skrev jeg kun det her indlæg for at få ratet selve siden, og ikke for at folk skulle skrive falske anmeldelser. Desværre er der nogen der er blevet så sure over det, at de har været derinde og svine mig til.. pudsigt nok lige bagefter denne her tråd.

Så det jeg jo meget ked af :-(

Og jeg ønsker ikke mere at folk skal rate selve siden på Google Maps, hvis det er det her der bliver resultatet.

Jeg vil sætte CVR nummer ind som du foreslår, og jeg vil også kontakte dig Michael i næste uge (som jeg også lovede i sidste uge ) og se om jeg kan hjælpe dig lidt, som vi snakkede om i den gode karma tråd.

Tak til alle som deltog i tråden, også til Wi for konstruktiv kritik, men jeg må lukke ned for tråden nu, da det åbenbart forarger nogen så meget at de må svine mig til på nettet :-(

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25

Hey Jimi! 

På hvilken baggrund vil du rates?

Mvh

Linnart S Felkl

Kontakt Tyskland

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:29

.. selve siden. Er den brugervenlig ?

Du skal IKKE skrive noget godt om mine services, hvis du ikke har brugt dem.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 19:31

Jimi Hove:

Som jeg har sagt et par gange, så skrev jeg kun det her indlæg for at få ratet selve siden, og ikke for at folk skulle skrive falske anmeldelser. Desværre er der nogen der er blevet så sure over det, at de har været derinde og svine mig til.. pudsigt nok lige bagefter denne her tråd.

Jeg ville skam også kun nøjes med at rate selve siden ( men kunne ikke se hvor man gjorde det henne ) - og jeg gad ikke rate din side, hvis man absolut skulle skrive en kommentar, for jeg har jo aldrig brugt din service og kan derfor ikke udtale mig om dette - men så glemmer vi vidst nok alt om det.

Jimi Hove:

Så det jeg jo meget ked af :-(

Det kan jeg skam godt forstå, håber du kommer i godt humør hurtigt igen.

Jimi Hove:

Jeg vil sætte CVR nummer ind som du foreslår, og jeg vil også kontakte dig Michael i næste uge (som jeg også lovede i sidste uge ) og se om jeg kan hjælpe dig lidt, som vi snakkede om i den gode karma tråd.

Skønt. Nu har jeg aldrig prøvet at deltage i et konsulentmøde før, men kan du være elskværdigt at briefe mig lidt om hvad der kommer til at ske' så jeg kan være en smule forberedt, er der noget jeg skal tage med til sådan et møde?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:34

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
u har jeg aldrig prøvet at deltage i et konsulentmøde før, men kan du være elskværdigt at briefe mig lidt om hvad der kommer til at ske' så jeg kan være en smule forberedt, er der noget jeg skal tage med til sådan et møde?

Lad os tage den over mail, du skal ikke ligge mere i det, det bliver ganske uformelt, og en hyggelig snak. Hvis du stadig vil altså. Men igen, lad os tage den over mail :-)

Nu vil jeg altså have lidt weekend, og prøve at lægge det her bag mig

Vi snakkes ved

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 19:44

Jimi Hove:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
u har jeg aldrig prøvet at deltage i et konsulentmøde før, men kan du være elskværdigt at briefe mig lidt om hvad der kommer til at ske' så jeg kan være en smule forberedt, er der noget jeg skal tage med til sådan et møde?

Lad os tage den over mail, du skal ikke ligge mere i det, det bliver ganske uformelt, og en hyggelig snak. Hvis du stadig vil altså. Men igen, lad os tage den over mail :-)

Nu vil jeg altså have lidt weekend, og prøve at lægge det her bag mig

Vi snakkes ved

Selvfølig vil jeg da det, det er sgu da for dumt at sige nej.

Du kan bare skrive til eya4614 [krusedulle] gmail.com

Jeg har heller ikke lyst til den helt store ping-pong email korrepodence, men hvis du bare skrive lidt om tid og sted og i den stil så fyr løs.

Men god weekend.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)