Åbne linknetværk har søgemaskinerne også fri adgang til. Alene af den grund ender de altid med at miste al linkværdi - og de sites der er med i disse netværk kommer oftest til at lide under det. I gamle dage kunne man slippe afsted med den slags netværk længe før der skete noget. Det er ikke længere tilfældet.
Alternativet til at bruge en rådgiver som jeg, mit team eller andre er ikke at gøre noget der enten ikke virker, eller som måske kan skade. Så er det bedre helt at lade være med at gøre noget - det er billigere, og skader mindre :)
Iøvrigt er hverken jeg eller mit team på deMib.com specielt dyre - ike når du ser på budlinien, og det er som regel en meget god ide.
Nu har jeg taget kontakt til firmaet, for at høre deres version af deres produkt, så jeg skal nok holde dig opdateret.
Jeg er sikker på at "deres" version kun fokuserer på at deres produkt er godt. Spørg dem i stedet for om de har noget dokumentation for om det virker - Den vil nemlig være lidt sværrer at sluge; specielt når du taler SEO.
Ja det, ved en hver, da der er vel ingen der taler dårligt om deres eget produkt. Men hvis de kan fremskaffe nogle prominente kunder, som anvender deres produkt, så er jeg tilfreds. For det kan ikke passe at der ikke findes en automatiseret måde at skaffe backlinks på som ikke virker, DEN KØBER JEG IKKE, det vil være det samme som at sige på dette område kan vi ikke udvikle internettet mere, det skal gøres i hånden.
Vi siger det jo ikke for at irriterer dig eller dine metoder. Det er blot rart at få noget klart; nu har du fået svar fra nogle venlige iværksættere som er uenige i din teori, deriblandt Mikkel, en af verdens mest personligt brandet SEO'er.
Du sælger selv Søgemaskineoptimering på din hjemmeside - jeg håber da at du tester dine metoder og læser en allerhelveds masse teorier og hypoteser omkring emnet før du sælger dette som en part af din løsning til dine kunder (Ellers må man sige at det er ris til egen røv)...
De netværk plejer at have kæmpe footprints, som fx at man skal have en side der hedder resources.php eller lignende.
Det er ikke noget jeg synes man ser mere af længere, faktisk nærmest aldrig. Dermed ikke sagt at der ikke er mindre lukkede linknetværk der godt kan fungere.
Det fungere på den måde at der er moduler til de forskellig cms systemer, som man så installere og aktiverer. Man opretter sig så og vælger hvilket sprog og branche man vil listes på, og da systemet er rimeligt nyt kan man ikke finde de danske sider, der matcher dine kriterier endnu.
Vi siger det jo ikke for at irriterer dig eller dine metoder. Det er blot rart at få noget klart; nu har du fået svar fra nogle venlige iværksættere som er uenige i din teori, deriblandt Mikkel, en af verdens mest personligt brandet SEO'er.
Du sælger selv Søgemaskineoptimering på din hjemmeside - jeg håber da at du tester dine metoder og læser en allerhelveds masse teorier og hypoteser omkring emnet før du sælger dette som en part af din løsning til dine kunder (Ellers må man sige at det er ris til egen røv)...
Nu har jeg ikke været irriteret over nogle indlæg endnu, men det må da undre, nogen i branchen at der ikke er en lettere måde at gøre det, og så må man da også være villig til at teste, istedet for bare og sidde med armene i skødet og lade stå til.