Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skaf dig selv back links gennem udveksling

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan da se at det er meget almindeligt at skaffe links til sin side ved at lade sin blog levere dem, og på udenlandske sider også, så jeg forstår ikke helt nogle de indlæg der har været i denne tråd, og selvfølgelig kan man skaffe sig selv link ved at debatere med på alt i dette forum.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:32

Fireball:

Jeg kan da se at det er meget almindeligt at skaffe links til sin side ved at lade sin blog levere dem, og på udenlandske sider også, så jeg forstår ikke helt nogle de indlæg der har været i denne tråd, og selvfølgelig kan man skaffe sig selv link ved at debatere med på alt i dette forum.

Mange linker jo også til forummet http://siteexplorer.search.yahoo.com/search;_ylt=A0oG7zZcpOZMmhwBGmLal8kF?p=www.amino.dk&fr=sfp fordi de synes forummet er godt, jeg vil  i hvert fald videreformidle min viden vis jeg er uenig med nogle og folk skal da vide hvilken hjemmeside jeg har og hvilken person jeg er .

Gode tråden får tit nogle indgående links for den viden der er i tråden er super god.

tilbage til trådens emme selvfølgelige er det super vigtigt du får mange links med et godt indhold på siden giver tit mange links

Giv noget til andre og du får noget igen, dog a-b links dette er sige goddag, dette giver ingen værdi for begge partner

Med vis masser af sider peger på dig hjælper det din siden.

Hjælp andre vis vil give links find nogle andre sider at linke til dem, det giver bedste udbytte for begge partner.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:38

Fireball:

Nu har jeg ikke været irriteret over nogle indlæg endnu, men det må da undre, nogen i branchen at der ikke er en lettere måde at gøre det, og så må man da også være villig til at teste, istedet for bare og sidde med armene i skødet og lade stå til.

...

For det kan ikke passe at der ikke findes en automatiseret måde at skaffe backlinks på som ikke virker, DEN KØBER JEG IKKE, det vil være det samme som at sige på dette område kan vi ikke udvikle internettet mere, det skal gøres i hånden.

Det har ikke noget med at sidde med henderne i skødet at gøre - men nærmere et spørgsmål om, hvor mange gange man gider at stikke hånden ind i ilden for liiige at tjekke om det nu virkelig også brænder. Det gør det. Been there. Done that :)

Jeg kender ikke nogle dygtige SEO'ere som hele tiden afprøver nye ideer. Men åbne linknetværk er der altså ingen grund til at spilde tid på at teste. Der er intet nyt i dem.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)