Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skaf dig selv back links gennem udveksling

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tester programmet, på vores hjemmeside i øjeblikket, og du kan finde link til det på vores hjemmeside. Jeg mener det er en dansker der har haft fingre i det.

www.opti-web.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:55

Ja jeg kan da godt se at Google bliver virkelig glad for at struktureret og planlagt linkbytte, som går ud på at booste ens Google-ranking med links som på ingen måde er relevante - både i form af indhold, men det er et internationalt system tilmed.

NOT

Til dem der får gode rankings med det:
Du er virkelig heldig

Til dem der mister rankings med det:
Det er så selvforskyldt

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:20

Til Patrick

Der er mulighed for at vælge danske sider, men da systemet ikke er så brugt endnu er det klart at det er svært kun at komme på danske sider. Når det så er sagt så ville du ikke placeres på en meget trafikkeret side, med et link til din side, fordi den er engelsk, er det sådan jeg skal forstå det.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:40

Jeg vil slet ikke benytte mig af sådanne metoder da konsekvenserne kan være meget fatale. Dertil kan jeg ikke se hvad du får ud af det ud over råt linkjuice (ikke relevant linkjuice).

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:17

Jeg må holde med Partick her.

Hvis man har den mindste intention om gode placeringer i søgemaskinerne i fremtiden så bør man ikke bruge den slags automatisk link building. Giver det en naturligt udseende linkprofil, det kan jeg simpelthen ikke forestille mig.

Brug istedet tiden på at gøre det rigtigt. Det er hårdt arbejde ja, det tager tid ja, men det virker og der er ikke den store fare for pludseligt at stå og mangle sin største indtægtskilde.

Hvem skulle målgruppen være for jeres system? kortsigtede affiliate kampagner? 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Åbne linkfarme som denne er et levn fra en svunden tid :)
- been there, done that. Det er en død sild i dag

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:38

Mikkel deMib Svendsen:

Åbne linkfarme som denne er et levn fra en svunden tid :)

Genialt citat Yes

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:08

Som det er med alle fora, så er vi nød til selv at høste nogle erfaringer, da meget af det man får råd og vejledning om er nytteløst. Nu ved jeg godt du er en af guroerne, indenfor dit felt, men du er så også i en prisklasse, hvor det er de færreste der kan være med.

Vil du definere dette automatic backlink som en linkfarm, når man får et link præsenteret på flere forskellige websider, som er tilknyttet systemet. Jeg var af den forståelse at linkfarme, bare var sider indeholdende en masse links, som ikke tjente andet formål.

Så ville jeg være glad hvis du gav din mening med omkring det at have links fra andre sider, ikke nytter hvis ikke de omhandler det emne som man selv repræsentere, er nytteløst. Hvis man tager den dk side der har flest links som er i webdesign branchen, de har over 40000 links, og mange som sidder på kunders sider de har lavet men omhandler alt andet en webdesign. Er de links nytteløse.

Håber du vil prøve og svare

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:09

Som det er med alle fora, så er vi nød til selv at høste nogle erfaringer, da meget af det man får råd og vejledning om er nytteløst. Nu ved jeg godt du er en af guroerne, indenfor dit felt, men du er så også i en prisklasse, hvor det er de færreste der kan være med.

Vil du definere dette automatic backlink som en linkfarm, når man får et link præsenteret på flere forskellige websider, som er tilknyttet systemet. Jeg var af den forståelse at linkfarme, bare var sider indeholdende en masse links, som ikke tjente andet formål.

Så ville jeg være glad hvis du gav din mening med omkring det at have links fra andre sider, ikke nytter hvis ikke de omhandler det emne som man selv repræsentere, er nytteløst. Hvis man tager den dk side der har flest links som er i webdesign branchen, de har over 40000 links, og mange som sidder på kunders sider de har lavet men omhandler alt andet en webdesign. Er de links nytteløse.

Håber du vil prøve og svare

så blev det vist rigtigt adresseret

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:10

jeg ved ikke hvad der gik galt men indlægget er til Demib

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)