Vi er en nystartet virksomhed som har lanceret en online auktion til erhverv.
Vores primære mål er at fokusere på konkursboer, restpartier og overproduktioner.
Til at opnå dette, kræver det at vi har en stor skare af proffesionelle leverandører og et stort netværk at indkøbere.
Vi lancerede siden i søndags og har siden da fået en ganske fornuftig start, nu mener vi at tiden er inde til at udbrede vores netværk på begge sider, derfor søger vi nu:
Sælgere
Købere
Alle er velkomne til at rette henvendelse med varer de mener egner sig til at blive solgt på www.tradebutler.dk for at handle kræves der dog et CVR.nr
ønsker i direkte kontakt med mig, kan dette gøres ved at benytte følgende email:
Jeg synes, at den fungerer godt, når man ser på brugervenlighed og billeder mv.
Dog må jeg konstatere, at jeres produktpriser er helt ude i hampen, men det er måske kun til "øvelsesformål" at de er lagt ind. For der er da ingen der vil give (exsempel) 800,- for en kogeplade man kan købe som ny i Netto for 150,-
Få justeret jeres priser ned, så folk ikke føler de liver snydt så det driver. Husk det er for en stor del af jeres varer brugte produkter, de koster altså ikke det samme som nye - og slet ikke mere end nye!
de links jeg har oprettet herinde virker ihvertfald for mig, men alternativt kan du klikke på www.tradebutler.dk og så vil du i bunden af siden finde vores handelsbetingelser og brugervilkår.
Og det lyder meget interessant med varerne, ringer gerne til dig - du kan evt. maile mig dit nummer på rene@tradebutler.dk