Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en iværksætter-fjendsk lov

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber du kunne se ironien ;)

Samme her også med Kaffen ;)

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 01:27

Fashion-Seller:

Hamburg1991:

Hvad jeg har noget i mod er at man i DK ikke kan træffe nogen som helst beslutning unden at folk råber og skriver, VI MANGER 100 MILLIADER, vi har altså ikke tid til at sidde i gruppe terapi  i hjørnet og diskure om Hans jørgen skal have 2 eller 3 nye bleer om dagen, For den næste generations skylde bliver vi nødt til at skære i gennem for at sikre at de har andet en afbetaliger at leve for.

Lige præcis derfor kan man faktisk spekulere i, om VK overhovedet har en interesse i at vinde næste valg?
I næste valg periode skal der rettes ind mod 2020 problemet, og det kræver tilpasninger, og kraftige ændringer i dele af samfundet. Og dem der laver disse ændringer, bliver næppe populære!
Så måske S-V-SF bare skulle tage næste periode?

Det er fuldstændig ligegyldigt hvilken regering det bliver, problemet er befolkning - 70% bliver fodret med nyheder gennem EB eller BT, aviserne skriver hvad der sælger ikke hvad der hjælper den næste generation.

VI HAR MINUS på 100 MILLLIADER, der er IKKE nogen der kommer til at gå ramt forbi uanset hvad de stemmer og hvilken hudfarve de har. Problemet er at alt journalistisk information er ensidig, når den så endelig ikke er det, gider folk ikke læse det for skal de pludselig tage stilling og dermed ansver!! men hov hov, den kære vælger har jo overdraget ansvaret til politikkeren så kan da ikke tage stilling til om det er god ide at skære ned her eller der.

Det han / hun kan gøre er at råbe om med tåbelige kommentarer i stedet for bruge hjernen, sålænge vi forsætter på denne måde er vi helt sikker på at den næste generation INGEN chance har, men så vi trøste med at de havde computer, smartphones og lacoste tøj dengang de var lille.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:01

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:26

Nå, det er da rart at der er andre der ikke synes det er verdens bedste idé.

Ikke overraskende at DF ikke er enige i kritikken, men det er en smule mere overraskende at Konservative (Naser Khader) blankt afviser kritikken.

Let omformuleret siger han jo i virkeligheden: "Normalt lytter jeg med respekt når store organisationer udtaler sig om vores politik, bare ikke hvis de er uenige med os. Så bliver det urtroværdigt." :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 13:58

Lige et hurtigt svar ang. kriminaliteten.

Det kan godt være at de danske fængsler er overbebyrdet med personer af anden herkomst end dansk, men!

Jeg har gået butiksdetektiv og vagt i en del år og jeg må desværre sige at omkring 85% af de personer jeg har taget som butikstyve har været danskere.
De mest voldelige butikstyve jeg har taget har været danskere.
sidst men ikke mindst. Dem der har stjålet for de højeste beløb har været MEGET velfungerende danskere, med meget vellønnede stillinger og nogen af dem har endna været ansat hos politiet.

Så selvom der sidder mange indvandrere i de danske fængsler så stjæler danskere ekstremt meget. Jeg har kenskab til en enkelt Bilka der har lagt 1.5 millioner kroner oven i prisen på deres varer, grundet tyveri, og det er kun udefrakommende tyveri og ikke personalet der er langfingret.

Jeg er enig i at der skal gøres noget. Problemet er at regeringen rammer mange andre mennesker, når de laver deres hovsa løsninger.
Lige før point systemet blev indført, fik alle de handikappede et gevaldigt hak i tuden, men jeg tror desværre ikke det ændrer sig og det er lige meget om det er rød eller blå blok der sidder der.
Jeg tror at dem der sidder og har magten er for fastlåste. Vi mangler nogle iværksættere, der kan få tingene gjort istedet for at nedsætte udvalg og spilde en masse penge.

/Flemming 

www.senbi.eu - Dit motions site.

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)