feedback på havemarked.dk
Fra Hasselager
Tilmeldt 12. Aug 08
Frank Eskesen
Skrevet
17-11-2010 kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Aminoer
Er der nogen som har lyst til at give konstruktivt feedback på vores webshop især om bruger venlighed, billeder, design m.m.
Det er vores indtryk at kunderne tager meget positivt imod shoppen og vores omsætning er derfor også stigende.
Såfremt du har gode ideér så er de selvfølgelig mere end velkomment
havemarked.dk
//Frank
Svar
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Først og fremmest synes jeg at billederne der fader ind og ud på forsiden er lidt gruset grundet en forringet billedekvalitet.
Dertil kunne jeg godt tænke mig nogle "hover effekter", som viser at ting er klikbart - mit indtryk er at det forøger brugervenligheden virkelig meget.
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Design er rigtigt flot synes jeg
Frem øverste med salg betingelser i øverste menu jeg kunne ikke finde dem før jeg skulle købe en vare.
Fordel vis kunne se flere træer og vare fra flere vinkler bare ved klikke på billedet .
Højere kvalitet når man zoom ind på billedet .
pris beregner med post danmark virker ikke til færøere den giver fejl virker ikke og giver dansk pris post nummer 2412 til grøndland
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
Glasmager
Skrevet
17-11-2010 kl. 20:56
Svar
kan man ikke købe varer der ikke er på lager men har en leveringstid på 3-5 dage? (roser)
Svar
Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Siden ser flot ud, men der er forskellige sproglige småfejl her og der. F.eks:
"Vi gør opmærksom på at vise produkter er sæson bestemt og derfor kun kan købes i en tidsbegrænset periode. Dette fremgår i varebeskrivelsen .
Det hedder "visse", "sæsonbestemte" og "af varebeskrivelsen"
Svar
Fra Hasselager
Tilmeldt 12. Aug 08
Frank Eskesen
Skrevet
19-11-2010 kl. 00:01
Svar
betingelser står i den nederste menu, og så vidt jeg ved findes postnr. 2414 til grønland ikke da grønlandske postnr. er 3900 - 3932 og vi leverer ikke til færøerne og grønland.
Tak for kommentaren
Frank
Svar
Fra Hasselager
Tilmeldt 12. Aug 08
Frank Eskesen
Skrevet
19-11-2010 kl. 00:03
Svar
Tak nogen gange går det jo stærkt med tekster, men vi for dem rette så snart vi får tid.
Svar
Fra kbh
Tilmeldt 19. Nov 10
finn finn
Skrevet
19-11-2010 kl. 09:56
Svar
Jeg syntes det ser godt ud. Rent og flot design
Svar