Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan behandler du opkald fra telefonsælgere?

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 03:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Efterhånden er man ved at blive træt af at blive tilbudt ting over telefonen, jeg har aldrig købt noget af en eneste af telesælgerne, jeg plejer tværtimod at opsøge de forretninger der sælger det jeg skal bruge når jeg skal bruge det.

Når jeg får en i røret og han har præsenteret sig som sælger så plejer jeg meget hurtigt (og høfligt selvfølgelig de gør jo bare deres arbejde)og gerne inden de får fortalt hvad de sælger, at sige at jeg ikke er interesseret i at købe sige hav en god dag og farvel, ellers er det at man skal til at argumentere for hvorfor man ikke er interesseret i deres produkt 

Er det en annonce sælger der er i røret er det en helt anden snak de får, men det er heldigvis lang tid siden sådan en har rineget til mig sidst.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 00:27

Hej

Jeg er ogsaa i telemarketingsbranchen, og jeg foeler, min taalmodighed maaske er praeget lidt af det. Jeg proever at vare hoeflig og lytte tl, hvad vedkommende har at sige. Har det ingen interesse afslaar jeg venligt.

vh

Ellen

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra Randers
Tilmeldt 20. Jul 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:10

peacock-cph:

Hej Rune 

Godt emne du tager op dér. Jeg har selv tidligere arbejdet med salg, og har tit ringet kold kanvas til potentielle emner - så derfor lytter jeg interesseret og høfligt, når en sælger ringer til mig. 

Generelt oplever jeg bare at de telefonsælgere som ringer er ufattelige dårlige og  uforebredte.  

Mit råd til dig og dine kommende sælgere vil være...

• Forberedelse - inden du ringer til et lead, så sæt dig bare en anelse ind i hvem du ringer til og hvilken forretning de driver. 
  • Tal til folk på deres niveau. Ringer du til en direktør som kommuniker kort og præcist og hold fokus på hvilken værdi det produkt du sælger giver ham/hende 
  • Husk at det er ikke for sjov du har to ører og kun en mund. Lyt opmærksomt og stil spørgsmål. 
  • Hør et par lydbånd med  Brian Tracey omkring salg 
  • På længere sigt - Tjek konceptet 'Solution Selling"  = Læs tykke bøger! 

Held og lykke med det - Verden har brug for dygtige sælgere og succes er garanteret til de som mester denne kunstart 

Helt enig! Samtidig er der også mange telefonsælgere, der taler alt for hurtigt, det kan gå så hurtigt, at det kan være svært at forstå, hvad de siger. Tonefaldet er vigtigt!

Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rune Jensen:
Jeg sidder selv med telemarketing, og kunne godt tænke mig at høre jer, hvad I gør når I får et opkald fra en telefonsælger. Lytter I til hans/hendes tilbud, lægger I på, gør I nar :-), prøver I at forhandle eller gør I noget helt tredje?

Melder jer til Politiet. I vil åbenbart ikke fatte, at det I gør er ulovligt.

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 13:45

Frank62:
Melder jer til Politiet. I vil åbenbart ikke fatte, at det I gør er ulovligt.

Ha ha - det er noget af en påstand at komme med. Har du noget dokumentation?

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 14:30
Frank:

Ditt svar er dybt oseriøst.

Da telefonsalg ikke er ulovligt såfremt man overholder de regler der gælder vdr tlfsalg

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:43

kan vi ikke få lukket denne tråd. Den er jo fra 2010.

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)