Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du nogensinde gjort noget sygt af ren refleks?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

De sidste 2 uger har jeg gået og slået mig selv i hovedet, og tænkt: Hvorfor fanden gjorde jeg det?

I kan lige få en hurtig historie - ingen detaljer, men blot helheden.

For 2 uger siden var jeg på diskotek, jeg står og hygger mig i en bås med nogle piger og nogle venner, båsen er afspærret med 2 stolper og et tov - da vi fylder hele båsen og af den grund ikke ønsker fremmede ind.

Jeg står op derinde, og pludselig træder en fyr ind over tovet og går hen til mig, og stiller sig foran mig, jeg opdager til min store overraskelse at det er min ekskærestes storebror - og af den grund spørger jeg ham: Heey hva' så "navn", hvordan går det? Hvortil hans svar er: det er pisse ligegyldigt hvordan det går med mig, hvordan går det med dig (han siger det på en ret aggressiv måde).

Han tager så fat rundt om mit hoved (ikke om halsen, men om hovedet - lige med på hovedet), med sin højre arm, og tager fat i min skjorte med venstre arm, og siger så til mig: Du skal lade vær' med at rende rundt og spille så pisse smart. Hvortil jeg svare: Det er sgu ikke mig der render og spiller smart, det er dig der render og slår på min familie.

(lynhurtig baggrunds-historie: Min ekskæreste og jeg, slog op, og det var ikke et mildt brud! Vi kunne slet ingenting sammen, og vel nærmest hadede hinanden, og af den grund eskalerede det også flere gange til noget voldsomt noget - altså ikke vold, men gloser, ord og sætninger.

Det ser ud til han var blevet lidt sur på hendes vegne over det, og få måneder forinden angreb min moster på et andet diskotek, fordi han troede det var min mor - ja i læser rigtigt! Han slog min moster, så han selv blev smidt ud af diskoteket. Min moster valgte at tage det i stiv arm, og glemme alt om ham i stedet for at anmelde ham)

Tilbage til min historie:

Vi udveksler nogle sætninger, som jeg 100% ærligt ikke kan huske noget som helst om, jeg kan ikke huske hvad der bliver sagt de næste 3-4 sekunder.. Men resultatet er at jeg skubber ham væk (han river min skjorte i stykker) - han lander i sofaen overfor, og så skulle man tro at det var det. Men af refleks, eller af angst, tager jeg lynhurtigt de 2-3 skridt væk han ligger, og vælger MEGET overilet at slå ham 2 eller 3 gange.

Jeg har ikke lyst til at høre om det jeg gjorde var dumt - for det er jeg satme godt klar over! Han går kold, og politiet står der 1 min. efter og anholder mig - og sigter mig for vold.

Den godtager jeg - for det jeg gjorde var ikke i orden, men det jeg ikke forstår er..

Hvad fanden fik mig til at gøre det? Jeg kan ikke lave det om, så jeg gider ikke tænke over hvad jeg KUNNE have gjort.
Hele episoden med ham udstrækker sig over 20-25 sekunder + politi.

Jeg er stille og rolig, og slås aldrig - men noget i mig - som jeg ikke selv havde kontrol over overhovedet fik mig til at gå crazy.. Jeg har aldrig gjort noget lignende før.

Er der nogen der har prøvet at gøre noget ukontrolleret - som er en meget overilet handling.

Det skal lige siges at jeg står til en tur i brummen - hvilket jeg fortjener, men irritere mig, da det ikke ligner mig.

Et spørgsmål til kunne være: Hvordan kan man IKKE have kontrol over sig selv, der må være en forklaring om dette et sted, da jeg næppe er den første det er sket for.

Så fik jeg også lige lettet trykket på brystet. Men døm mig venligst ikke - det er der andre til, og fortæl mig venligst ikke hvad jeg kunne have gjort - med mindre det er for at afværge episoder i fremtiden - selvom dette ikke burde være en realitet.

Men jeg tænker: Hvis jeg gør det her én gang - og jeg ikke selv har kontrol over det, men kommer med ekstrem vrede i løbet af få sekunder.. så kan det vel ske igen hvis den rette person står foran mig?
Man er vel nærmest lidt bekymret på sine egne vegne.

Inputs er velkommende.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det gjorde du bare ikke!!!

Ej, jeg tror de fleste af os har prøvet at miste kontrol i forskellige former..

Hvorfor man mister kontrol, jamen fordi nogle mennesker overtræder den grænse man har haft hele sit liv, som noget trygt og positivt, og når de så ødelægger denne trygge grænse så siger det klik, adrenalinen pumper og man tænker ikke klart, det er nærmest instinkt fra urtiden, den stærkeste overlever :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B:

Nej det gjorde du bare ikke!!!

Ej, jeg tror de fleste af os har prøvet at miste kontrol i forskellige former..

Hvorfor man mister kontrol, jamen fordi nogle mennesker overtræder den grænse man har haft hele sit liv, som noget trygt og positivt, og når de så ødelægger denne trygge grænse så siger det klik, adrenalinen pumper og man tænker ikke klart, det er nærmest instinkt fra urtiden, den stærkeste overlever :)

Ja det kunne der være noget om, men når du siger "Nej det gjorde du bare ikke!!!" - ved jeg godt du formentlig referere til at det sker ofte, at mange mennesker mister kontrollen, men jeg har altid haft kontrol over mig selv på de punkter, og været meget tålmodig.

Normalt ville jeg have skubbet ham væk, og kaldt på vagterne/udsmiderne - om jeg kunne tæve ham eller ej, så at sige. Min familie er jo i chok.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære du.

fordømmende er der da kun en der er og det er dig selvSmile Har du aldrig læst om folk der bliver chokkeret og på det nærmeste kan løfte biler eller hvad det skal være, Man kan som meneske bare få nok og sådan en type kan få enhver til at miste besindelsen.

så du er hverken tosset eller det der er være du var bare fuldt af alt hans lort, og en der havde slået en i min famille fordi jeg havde været kærste med hans søster havde sku også fået et par småkager af mig, hvis han havde ødelagt mit tøjAngryBig Smile

 

Nå på med bokse handsken igenWink eller rettere kom videre i dit liv....

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som noget der ligger i det ubevidste.

Du siger du ikke har kontrol over dig selv, og går til angreb mod din ekskærestes bror.

Jeg tror måske at et eller andet, måske vrede, har slået de mest banale funktionaliteter fra i din hjerne, og derefter er hulemanden kommet frem i dig, og du har angrebet med instinkter.

Det er noget jeg har hørt i folkeskolen, hvis du vil vide mere, så kan du finde noget om Freud's psykologi.

 

Hilsen Nicklas

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu siger du godt nok at det ikke vil ske igen, - men du spørger også til årsagen.

Stress kan faktisk være en årsag til at du lige tog det step mere end du troede du ville. Det kan også være forklaringen på at du måske ikke har oplevet det tidligere, hvor du har haft en mere behersket tilgang til tingene.

Det kunne du måske overveje om jeg kan have ret i. Har jeg det, så kan det ske igen. Men så kender du årsagen, og kan handle på det.

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kender godt til man gøre ting sådan impulsivt, f.eks. hvem har ikke prøvet at lave et stripshow på strøget eller på rådhuspladsen , det kan man simpelthen ikke lade være med .

Godt pif til ikke folk vil slås vær flink lige vel hvad sker godt fif , være stærk vis en tager fat i dig , god ting at kunne løbe væk vis der sker noget, for jeg gider ikke at slås , en god hurtighed og grund styrke kan man normalt slippe fri fra den stærkest person.

Elsker simpelthen vejret idag det er perfekt til en hurtige løbetur i idag.

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)