Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK er en ubehagelig stikkerstat.

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

stikkeri normalt okay Smile

Synes dog de social ydelser på langtid ydelse , er for høje og alt for mange der er på førtidspension, dette er nogle mennesker, vi ikke rigtigt hvad skal gøre ved .

Dog vis samfundet var anderledes med tilbage betaling vis hurtigt i arbejde, derved for kort tid arbejdesløs vil du stå uden penge et stykke tid , kan være fordi de ikke er i A kasse derved ikke sikret sig selv med, dette skulle folk motiveres til.

ved at nedsætte de social ydelser , vil det påvirke skatte trykte flere vil motiveres hurtigt ud på arbejdes markedet , ønsker også færre på førtidspension den skal sættes ned hvad de får og op hvad de må tjene derved fjernes en del sort arbejde ved dem der er gået på pension for de må ikke tjene penge , det er forkert de ikke må tjene ret mange penge, for det fjerner motivation til at få gang i samfundet, jeg synes der er mange love der er totalt forkerte i vores samfund 

Tvivler ikke af mange disse gerne vil betalte skat , med man må simpelthen ikke tjene mere, grundet nogle regler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

PJEDSTED:

Kenn Olsen:

PJEDSTED:

Kenn Olsen:

PJEDSTED:

Det kan jeg ikke få til at hænge sammen... Det er kun særligt udvalgte der må arbejde sort?De der får kørselsgodtgørelse, løn og fradrag må gerne arbejde sort, men de hvis "overlevelse" afhænger af det må ikke..? Jeg mener, at man som arbejdsløs har pligt til at arbejde sort så man kan leve bare nogenlunde ordentligt. Det vil jeg til enhver tid forsøge at fremme.

 

Er du venlig at forklare mig dette udspil... nu da du mener at jeg ikke forstår hvad du skriver.

Kunne ikke trække mit tidligere indlæg tilbage da Michael havde citeret det inden jeg fik det slettet.

Kenn

 

 

Gerne.  Du mener at kun nogle må arbejde sort.. Det er sgu da dobbeltmorale der vil noget! - Og siden hvornår er dagpenge blevet skattefrie?? Arbejdsløse betaler skam også skat. Hvis du vil regne det ud på den måde, så skal det lige ses i et andet forhold

Jeg mener at det er helt ok at arbejde sort hvis det er den måde man kan overleve på.

Men nu handler det jo om  at folk ikke tænker på konsekvenserne når de anmelder en tilfældig person og ikke om det er ok at arbejde sort., 

 

 

Hvis nu arbejdsløse betaler skat så skulle vi bare alle være arbejdsløse eller offentlig ansat.. Kan se på din profil at du bor i Malmø så ved du hvad jeg gider ikke spilde mere krudt på dig du er tabt og hvor er det synd du ikke bare bliver derovre og begynder at belære svenskere hvor latterlige vi er her i Danmark...

Kenn

 

 Det kan være at du hellere vil bruge dit krudt på SKAT når nu jeg anonymt anmelder dig for at udføre sort arbejde.!?

 

Nu ville det så ikke være en anonymt anmeldelse da jeg ville vide det var dig. men tror dine argumenter er ved at være udtømte hvis du tror du kan true mig med at blive anmeldt til skat. jeg har intet imod at betale min del til det danske samfund og fordi du har valgt at flytte til sverige, har du fortalt at du kun tænker på dig selv.

Jeg er nu ret overbevist om at man kan finde ud af hvem der har lavet en anmeldelse da man har krav på aktindsigt i en straffesag, og så ville det være oplagt at besøge sådan et fjols der har anmeldt dig uberettet.. men lad det ligge her for vi bliver vist bare ikke enige..

Jeg kan ikke forstå at du ikke kan se det er dobbeltmoral at få penge (som nogle andre har tjent og betalt skat af) og så samtidigt arbejde sort og underbyde deres priser imens de betaler til dig... Jeg får og udfører ikke sort arbejde da jeg står ved mine meninger og lever mit liv efter bedste overbevisning.

Nu vil jeg nyde min lørdag og jeg ønsker også alle jer andre en god lørdag.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der heldigvis flere fornuftige mennesker der kan finde ud af at påpege problemerne i det Dk der er ved at udvikle sig til en regime med et total overvågningssamfund.  Det er ubegribeligt og yderst foruroligende at der stadig findes mennesker der er så let at skræmme og ikke vil høre på de konsekvenser sådan en udvikling giver.  - Det er trods alt milliarder af menneskers erfaringer der her er tale om!

Igen til morgen er der fokus på problemet. TV2

xxx

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikael Christiansen: Nu pisser du mig virkelig af.

"Alt for mange mennesker, der er på førtidspension"? Du aner intet om det, du udtaler dig om. Tro mig, der er ingen, der kommer på førtidspension, hvis det ikke er absolut nødvendigt.

Den danske stat giver ikke nogen førtidspension væk, hvis de ikke er nødt til det af medmenneskelige/moralske årsager. Min egen kæreste er psykisk syg efter at have arbejdet sindsygt hårdt i årevis med selvstændig virksomhed (tøjdesigner) og nattejob ved siden af (chef på en natklub). Hun har skizofreni, og hun vil aldrig, og jeg lover dig for, at det betyder aldrig nogensinde, kunne arbejde igen. Og hun kæmper netop nu en brav kamp for at få førtidspension - hvad alt heldigvis tyder på, at hun får.

Så nej, der er ikke for mange, der er på førtidspension i Danmark. Nøjes med at udtale dig om noget, som du har fortstand på.

En sidebemærkning:

Fornyelig blev en alvorligt kræftsyg kvinde tvunget ud i arbejdsprøvning. Det er et uhyggeligt billede på i hvilken retning, vi bevæger os.

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Nu er der heldigvis flere fornuftige mennesker der kan finde ud af at påpege problemerne i det Dk der er ved at udvikle sig til en regime med et total overvågningssamfund.  Det er ubegribeligt og yderst foruroligende at der stadig findes mennesker der er så let at skræmme og ikke vil høre på de konsekvenser sådan en udvikling giver.  - Det er trods alt milliarder af menneskers erfaringer der her er tale om!

Igen til morgen er der fokus på problemet. TV2

Problemet er ikke alene overvågningen. Der er mange mange udfordringer og jeg er ved at være derhenne hvor jeg er af den opfattelse, at Danmark efterhånden har gjort uoprettelig skade på sit omdømme både nationalt og internationalt.

Politikerne vil ikke anerkende tendensen der er startet ved køkkenbords samtalerne, og som nu har fundet vej helt frem til yderste led, nemlig de direkte udsendelser med interview med visning i primetime.

Der er uomtvisteligt et antal danskere som ikke længere kan og vil lægge navn til de værdier som folkevalgte presser ned over hovedet på samfundet, både nationalt og internationalt.

Det er blevet legitimt i dag at sige: Jeg er ikke stolt af at være dansker.

Og når man når derhen med sin nationalitetsfølelse, så er det meget meget farligere end hvis man gør oprør og går imod strømmen og forsøger at ændre tingene..

Og hvorfor det? Jo for når man først er nået derud hvor man ikke længere er stolt af sit fædreland og dets respekt for andre mennesker - så kan ingen revolution ændre på dette.

Danmark er i forfald - Danmark er i forfald

Der er et fattigt land,
det står med brede mure
nær salten østerstrand
nær salten østerstrand.
Det bugter sig i kvikke, sand,
det hedder nye Danmark,
og det er Pias valg,
og det er Pias valg.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Mikael Christiansen: Nu pisser du mig virkelig af.

"Alt for mange mennesker, der er på førtidspension"? Du aner intet om det, du udtaler dig om. Tro mig, der er ingen, der kommer på førtidspension, hvis det ikke er absolut nødvendigt.

Den danske stat giver ikke nogen førtidspension væk, hvis de ikke er nødt til det af medmenneskelige/moralske årsager. Min egen kæreste er psykisk syg efter at have arbejdet sindsygt hårdt i årevis med selvstændig virksomhed (tøjdesigner) og nattejob ved siden af (chef på en natklub). Og hun vil aldrig, og jeg lover dig for, at det betyder aldrig nogensinde, kunne arbejde igen. Og hun kæmper netop nu en brav kamp for at få førtidspension - hvad alt heldigvis tyder på, at hun får.

Så nej, der er ikke for mange, der er på førtidspension i Danmark. Nøjes med at udtale dig om noget, som du har fortstand på.

En sidebemærkning:

Fornyelig blev en alvorligt kræftsyg kvinde tvunget ud i arbejdsprøvning. Det er et uhyggeligt billede på i hvilken retning, vi bevæger os.

 

 

Det er et rigtig godt eksempel på at det udelukkende er statens interesser der skal beskyttes og at individet ikke har nogen betydning. Psykisk syge soldater bliver tvunget i krig, dødligt syge folk bliver mistænkeliggjort og tvunget i arbejde.

Det mest skræmmende er at vi i DK skal til at bevise vores uskyld i flere og flere tilfælde og at man nu kan fængsels uden nogen former for beviser. Det er sjovt nok metoder som de hykleriske politikere er så meget i mod hvis det kommer fra et land hvor man er mørkhåret.

 

xxx

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

@Mikael Christiansen: Nu pisser du mig virkelig af.

"Alt for mange mennesker, der er på førtidspension"? Du aner intet om det, du udtaler dig om. Tro mig, der er ingen, der kommer på førtidspension, hvis det ikke er absolut nødvendigt.

Den danske stat giver ikke nogen førtidspension væk, hvis de ikke er nødt til det af medmenneskelige/moralske årsager. Min egen kæreste er psykisk syg efter at have arbejdet sindsygt hårdt i årevis med selvstændig virksomhed (tøjdesigner) og nattejob ved siden af (chef på en natklub). Hun har skizofreni, og hun vil aldrig, og jeg lover dig for, at det betyder aldrig nogensinde, kunne arbejde igen. Og hun kæmper netop nu en brav kamp for at få førtidspension - hvad alt heldigvis tyder på, at hun får.

Så nej, der er ikke for mange, der er på førtidspension i Danmark. Nøjes med at udtale dig om noget, som du har fortstand på.

En sidebemærkning:

Fornyelig blev en alvorligt kræftsyg kvinde tvunget ud i arbejdsprøvning. Det er et uhyggeligt billede på i hvilken retning, vi bevæger os.

 

korrekte jeg snakker heller ikke om det med om indtægt grænsen man , kan få og der findes yder punkter som du nævner og nogle der får det og har lyst til at arbejde med bliver bremset af loven

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

TT Tekstforfatter:

@Mikael Christiansen: Nu pisser du mig virkelig af.

"Alt for mange mennesker, der er på førtidspension"? Du aner intet om det, du udtaler dig om. Tro mig, der er ingen, der kommer på førtidspension, hvis det ikke er absolut nødvendigt.

Den danske stat giver ikke nogen førtidspension væk, hvis de ikke er nødt til det af medmenneskelige/moralske årsager. Min egen kæreste er psykisk syg efter at have arbejdet sindsygt hårdt i årevis med selvstændig virksomhed (tøjdesigner) og nattejob ved siden af (chef på en natklub). Og hun vil aldrig, og jeg lover dig for, at det betyder aldrig nogensinde, kunne arbejde igen. Og hun kæmper netop nu en brav kamp for at få førtidspension - hvad alt heldigvis tyder på, at hun får.

Så nej, der er ikke for mange, der er på førtidspension i Danmark. Nøjes med at udtale dig om noget, som du har fortstand på.

En sidebemærkning:

Fornyelig blev en alvorligt kræftsyg kvinde tvunget ud i arbejdsprøvning. Det er et uhyggeligt billede på i hvilken retning, vi bevæger os.

 

 

Det er et rigtig godt eksempel på at det udelukkende er statens interesser der skal beskyttes og at individet ikke har nogen betydning. Psykisk syge soldater bliver tvunget i krig, dødligt syge folk bliver mistænkeliggjort og tvunget i arbejde.

Det mest skræmmende er at vi i DK skal til at bevise vores uskyld i flere og flere tilfælde og at man nu kan fængsels uden nogen former for beviser. Det er sjovt nok metoder som de hykleriske politikere er så meget i mod hvis det kommer fra et land hvor man er mørkhåret.

 

jeg snakker kun om dem der vil arbejde og der er lavet en indtægt grænse , og nogle regler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikael Christiansen: Der findes ikke yderpunkter indenfor Førtidspension. Førtidspension er kun noget, man får, når alle behandlingsmuligheder samt arbejdsprøvning er afprøvet. Ikke ét sekund før.

Og jo, du skrev sort på hvidt, at "alt for mange mennesker er på førtidspension".

 

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

@Mikael Christiansen: Der findes ikke yderpunkter indenfor Førtidspension. Førtidspension er kun noget, man får, når alle behandlingsmuligheder er afprøvet. Ikke ét sekund før.

Og jo, du skrev sort på hvidt, at "alt for mange mennesker er på førtidspension".

 

 

Der er mange af dem der ikke kan få lov at tjene lidt ekstra penge , der er ikke for mange , derved skal loven laves om, for mange ønsker at arbejde mere kender selv et par stykker med de må ikke lave arbejde, derfor må de finde en anden måde at tjene penge på

Efter selv have kigget tallene igennem er jeg mere sikker på der er for mange , hvem der er for mange ved jeg ikke , dette må motivation bestemme for at få nogle flere igang , problem er især når du første har fået er du totalt ud , det er meget upopulær sikkert med Danmark og samfundet må igang og med over 50 % snart ud ad arbejdes markedet

Altså det er ikke alle psysisk syge mv. mange er velfungere mennesker , der skulle være flere , måder at kunne gå på førtidspension på for er du klar over  1 million menesker der er på det oveni kommer efterløn , andre er langtids arbejdesløs derved er der langt over en million dansker der ikke arbejder i Danmark og alle dem er ikke psysisk syge mennesker med er velfungere mennesker

i alt er der 1, 1 million på  førtids pension og alle er ikke total syge i hovedet , der må ske noget i Danmark for mange Dansker er kommet ud af arbejdes markedet for aldtid http://www.dst.dk/pukora/epub/Nyt/2009/NR183.pdf

Fakta er ifølge Danmarks statik , at snart er under 50 % af dem der er i samfundet er dem der ikke arbejder så et eller andet er det galt samfundet , så få nogle flere ud på arbejdes markedet

Altså vidste du lige havde kigget på tallene før du skrev dette så ville du vide bedre , med håber du får lidt ud ad linket , for giver ret der er yderpunker med danmark har et seriøst problem der skal løses lige vel hvad og dette betyder kun der må nogle flere hænder ud igen på arbejdes markedet .

Løsning nok ikke lige til , med løsning skal findes ellers kommer der bare flere og flere der ikke arbejder og fakta er vis ikke flere kommer ud på arbejdes markedet og vi derved skal betale til flere mennesker på social ydelser stiger skatten derved bliver vores vare dyrere vi sælger , da arbejdesgiver skal betale medarbejder mere i løn, derved falder vores konkurrence evne de vare vi sælger

Grundlæggende skal man ikke føelser sætte ind i en debat, for har fuld forståelse med de enklen der er  psysisk syge som slet ikke kan komme ud på arbejdes markedet , med flertallet er bare normale mennesker, der skal noget mere motivation ind til dem, hvordan lige skal gøres og  fungere ved jeg ikke med et eller andet skal ske.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)