Er du venlig at forklare mig dette udspil... nu da du mener at jeg ikke forstår hvad du skriver. Kunne ikke trække mit tidligere indlæg tilbage da Michael havde citeret det inden jeg fik det slettet. Kenn
|
Lundsby:PJEDSTED:Jeg har aldrig før givet de der stjerner, men jeg synes at dine indlæg her er så groteske og så fordrejende som noget kan være så de derfor fortjener mine første stjerner. Du skulle måske overveje at gå ind i politik.. Ligegyldig hvad der ville blive skrevet vil du forsøge at få det drejet så det stemmer overnes med din egen holdning.
Jeg synes du skal læse det hele igennem igen og sove på det. Så er jeg sikker på du kan se hvad jeg mener.
Jeg tror ikke vi kommer videre, du har ikke igang opdaget at jeg sådanset ikke har udtrykt nogle holdning, men blot påpeget at jeg ikke kunne få din eller artiklens argumentation til at hænge sammen.
Det glæder mig selvfølgeligt at se at der er nogle der har stemt som modvægt til dig, der er jo også nogle andre der har givet dig dine en-stjerner og kan læse i tråden at der er en anden debattør, der heller ikke har de høje tanker om dig.
Tror du ikke med alle disse tegn, fra dine omgivelser at det var på tide at ændre lidt på din måde at optræde på!
Lundsby, det er på tide at du begynder at tænke før du taler! Din arrogante holdninger falder fuldstændig igennem. Får du det bedre når i er 2 der kan rotte Jer sammen.? Så føler du måske at du har ret.. Enorm stor mangel på situationsfornemmelse må jeg sige! Gud hvor sørgeligt.!
Få du dig heller nogle ordentlige værdier i stedet for at gå så meget op i stjerne.. Jeg mangler simpelthen ord..!