Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK er en ubehagelig stikkerstat.

Side 4 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Det kan jeg ikke få til at hænge sammen... Det er kun særligt udvalgte der må arbejde sort?De der får kørselsgodtgørelse, løn og fradrag må gerne arbejde sort, men de hvis "overlevelse" afhænger af det må ikke..? Jeg mener, at man som arbejdsløs har pligt til at arbejde sort så man kan leve bare nogenlunde ordentligt. Det vil jeg til enhver tid forsøge at fremme.

Er du venlig at forklare mig dette udspil... nu da du mener at jeg ikke forstår hvad du skriver.

Kunne ikke trække mit tidligere indlæg tilbage da Michael havde citeret det inden jeg fik det slettet.

Kenn

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 23:09
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Lundsby:

PJEDSTED:

Jeg har aldrig før givet de der stjerner, men jeg synes at dine indlæg her er så groteske og så fordrejende som noget kan være så  de derfor fortjener mine første stjerner.  Du skulle måske overveje at gå ind i politik.. Ligegyldig hvad der ville blive skrevet vil du forsøge at få det drejet så det stemmer overnes med din egen holdning.

Jeg synes du skal læse det hele igennem igen og sove på det. Så er jeg sikker på du kan se hvad jeg mener. 

Jeg tror ikke vi kommer videre, du har ikke igang opdaget at jeg sådanset ikke har udtrykt nogle holdning, men blot påpeget at jeg ikke kunne få din eller artiklens argumentation til at hænge sammen.

Det glæder mig selvfølgeligt at se at der er nogle der har stemt som modvægt til dig, der er jo også nogle andre der har givet dig dine en-stjerner og kan læse i tråden at der er en anden debattør, der heller ikke har de høje tanker om dig.

Tror du ikke med alle disse tegn, fra dine omgivelser at det var på tide at ændre lidt på din måde at optræde på!

Lundsby, det er på tide at du begynder at tænke før du taler!  Din arrogante holdninger falder fuldstændig igennem. Får du det bedre når i er 2 der kan rotte Jer sammen.? Så føler du måske at du har ret.. Enorm stor mangel på situationsfornemmelse må jeg sige! Gud hvor sørgeligt.! 

Få du dig heller nogle ordentlige værdier i stedet for at gå så meget op i stjerne.. Jeg mangler simpelthen ord..!

xxx

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 23:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

PJEDSTED:

Lundsby, det er på tide at du begynder at tænke før du taler!  Din arrogante holdninger falder fuldstændig igennem. Får du det bedre når i er 2 der kan rotte Jer sammen.? Så føler du måske at du har ret.. Enorm stor mangel på situationsfornemmelse må jeg sige! Gud hvor sørgeligt.! 

Få du dig heller nogle ordentlige værdier i stedet for at gå så meget op i stjerne.. Jeg mangler simpelthen ord..!

Det er hvert fald tydeligt, at du ikke går op i stjerner - for du har da udsigt til at få en røvfuld af en anden verden, men de markante holdninger du har.

Personligt synes jeg hele din holdning er en joke, som mangler konkret argumentation. Blot at kalde alle andre, der ikke er enig med din holdning, hjælper ikke umiddelbart din sag.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

For cirka et år siden afholdte SKAT åbne cafe dage, hvor man kunne komme ind og stikke folk...og få en gratis kop kaffe

Problemet er netop at de åbenbart ikke kan få nok til at stikke, også må de jo ud og møde folk hvor de er. Der hvor jeg hørte interview fra kom der ikke en eneste for at stikke, men et par stykker for at få gratis kaffe, når nu de betalte så meget i skat. 

Når det er sagt, så åbner jeg mine arme for dette "stikkeri", lad os via dette få fjernet toppen af sort arbejde. Faktisk så meget som muligt. 
Når vi er igang, så håber jeg snart vi som i England, får smidt en masse kameraér op i de store byer, så vi kan gå i fred....og blive overvåget.
Faktisk er vi allerede på vej til det....et par skridt mere så... 

Der er nogle mennesker der ikke kan finde ud af at holde sig indenfor reglerne, og det går ud over en masse andre. Lad hammeren falde!

VELKOMMEN TIL MERE OVERVÅGNING 

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 23:17

Kenn Olsen:

PJEDSTED:

Det kan jeg ikke få til at hænge sammen... Det er kun særligt udvalgte der må arbejde sort?De der får kørselsgodtgørelse, løn og fradrag må gerne arbejde sort, men de hvis "overlevelse" afhænger af det må ikke..? Jeg mener, at man som arbejdsløs har pligt til at arbejde sort så man kan leve bare nogenlunde ordentligt. Det vil jeg til enhver tid forsøge at fremme.

Er du venlig at forklare mig dette udspil... nu da du mener at jeg ikke forstår hvad du skriver.

Kunne ikke trække mit tidligere indlæg tilbage da Michael havde citeret det inden jeg fik det slettet.

Kenn

Gerne.  Du mener at kun nogle må arbejde sort.. Det er sgu da dobbeltmorale der vil noget! - Og siden hvornår er dagpenge blevet skattefrie?? Arbejdsløse betaler skam også skat. Hvis du vil regne det ud på den måde, så skal det lige ses i et andet forhold

Jeg mener at det er helt ok at arbejde sort hvis det er den måde man kan overleve på.

Men nu handler det jo om  at folk ikke tænker på konsekvenserne når de anmelder en tilfældig person og ikke om det er ok at arbejde sort., 

xxx

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:23

PJEDSTED:

Lundsby:

PJEDSTED:

Jeg har aldrig før givet de der stjerner, men jeg synes at dine indlæg her er så groteske og så fordrejende som noget kan være så  de derfor fortjener mine første stjerner.  Du skulle måske overveje at gå ind i politik.. Ligegyldig hvad der ville blive skrevet vil du forsøge at få det drejet så det stemmer overnes med din egen holdning.

Jeg synes du skal læse det hele igennem igen og sove på det. Så er jeg sikker på du kan se hvad jeg mener. 

Jeg tror ikke vi kommer videre, du har ikke igang opdaget at jeg sådanset ikke har udtrykt nogle holdning, men blot påpeget at jeg ikke kunne få din eller artiklens argumentation til at hænge sammen.

Det glæder mig selvfølgeligt at se at der er nogle der har stemt som modvægt til dig, der er jo også nogle andre der har givet dig dine en-stjerner og kan læse i tråden at der er en anden debattør, der heller ikke har de høje tanker om dig.

Tror du ikke med alle disse tegn, fra dine omgivelser at det var på tide at ændre lidt på din måde at optræde på!

Jeg ved ikke hvem du mener det er ok, dog er det rimeligt slemt det der holder de arbejdsløse fanget og førtidspensionister fanget i systemet, de skal ud på arbejdes markedet ikke være fanget i regler og skatten skal ned og ned med de social ydelser og gøre det langt mere attraktivt at arbejde.

At håndværker der er på arbejde de skal simpelthen ikke have lov til sort arbejde for de er ikke fanget af regler,

med simpelthen dumt med så mange mennesker på social overførelses indkomst, det skal der laves om på for der skal flere ud og arbejde på arbejdes markedet

Faktisk bedre at være på SU for vis tjener for meget kan man sige fra et par måneder og få lidt penge når indkomst går ned igen , burde derved sætte understøttelse ned til hvad man får på SU , og lave en lettere mellem vej til arbejdes markedet igen og at sætte den ned vil motivere mange til hurtigt at komme ud og arbejde igen og ville derved nedsætte skat vi betaler og vis betaler mindre skat er folk mindre motiveret for at lave sort arbejde og vi kommer ind i en bedre  cirkel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 23:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

PJEDSTED:

Kenn Olsen:

PJEDSTED:

Kenn

Gerne.  Du mener at kun nogle må arbejde sort.. Det er sgu da dobbeltmorale der vil noget! - Og siden hvornår er dagpenge blevet skattefrie?? Arbejdsløse betaler skam også skat. Hvis du vil regne det ud på den måde, så skal det lige ses i et andet forhold

Jeg mener at det er helt ok at arbejde sort hvis det er den måde man kan overleve på.

Men nu handler det jo om  at folk ikke tænker på konsekvenserne når de anmelder en tilfældig person og ikke om det er ok at arbejde sort., 

Hvis nu arbejdsløse betaler skat så skulle vi bare alle være arbejdsløse eller offentlig ansat.. Kan se på din profil at du bor i Malmø så ved du hvad jeg gider ikke spilde mere krudt på dig du er tabt og hvor er det synd du ikke bare bliver derovre og begynder at belære svenskere hvor latterlige vi er her i Danmark...

Kenn

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 23:27

Anders Hyldig:

PJEDSTED:

Det er hvert fald tydeligt, at du ikke går op i stjerner - for du har da udsigt til at få en røvfuld af en anden verden, men de markante holdninger du har.

Personligt synes jeg hele din holdning er en joke, som mangler konkret argumentation. Blot at kalde alle andre, der ikke er enig med din holdning, hjælper ikke umiddelbart din sag.

Du kan vel godt se dobbeltmoralen i det du selv skriver, ikke?

xxx

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 23:30

Kenn Olsen:

PJEDSTED:

Kenn Olsen:

PJEDSTED:

Kenn

Hvis nu arbejdsløse betaler skat så skulle vi bare alle være arbejdsløse eller offentlig ansat.. Kan se på din profil at du bor i Malmø så ved du hvad jeg gider ikke spilde mere krudt på dig du er tabt og hvor er det synd du ikke bare bliver derovre og begynder at belære svenskere hvor latterlige vi er her i Danmark...

Kenn

Det kan være at du hellere vil bruge dit krudt på SKAT når nu jeg anonymt anmelder dig for at udføre sort arbejde.!?

xxx

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 23:36

PJEDSTED:

Du kan vel godt se dobbeltmoralen i det du selv skriver, ikke?

Nej. Og i stedet for nu bare at rynke på næsen over dette, så forsøg da i det mindste at argumentere hvorfor. 

Side 4 ud af 7 (65 indlæg)