- Direkte stikkerlinier og dyneløft for det ene og det andet - Det er da totalt DDR style. Det system kan tyskerne huske hvor ubehageligt er - men vi er lullet i søvn i vores egen lille andedam og tror at staten altid er vores lille søde ven.
- terrorlovgivning - var det nu nødvendigt?
Det går klart den forkerte vej med vi borgeres frihed og rettigheder. Muligvis velmenende politikere tager vores frihed - for at beskytte os, siger de godt nok. Jeg synes staten skulle lade os være i fred - det er staten vi primært skal beskyttes imod.
Det var dog en latterlig udmeldning at komme med at vi er blevet et stikker samfund.
Jeg kan da blive sindsyg rasende over at en arbejdsløs tilbyder sort arbejde, når jeg er med til at betale hans understøttelse, samtidigt finder jeg det yderst krititabelt at man tror man kan køre i en bil på svenske plader og så bo i København.. imens jeg betaler kassen i afgift..
Hvis man holder sin sti ren og sørger for at betale sin del til samfundet har man jo intet at frygte. og er Danmark blevet sådan et forfærdeligt land kan man da bare smutte et andet sted hen...
Når for søren! Jeg troede ellers jeg påpegede at artiklen ikke indeholdt et eneste konkret bevis for at Danmark var blevet til en stikkerstat. Det vil jeg nu nok mene er at forhold sig til artiklen.
Hvis nu jeg var forkert på den! Så burde det være nemt for dig, at påpege det fakta som viser, at Danmark er blevet en stikkerstat.
Kan du ikke det?
Beviser for at DK er en stikkerstat?? Sig mig er det en joke?? Skal vi holde en retssag og finde tal på hvor mange der stikker hinanden og hvordan udviklingen startede i andre lande der nu har indset hvad det kan føre med sig.?
Du mener måske at du er klogere end 50 millioner mennesker? Du kan enten indrømme at du tager fejl eller du er så arrogant at du tror du ved bedre end alle andre. - Det var så lidt samme lave argumentation du selv anvender dig af.
Det var dog en latterlig udmeldning at komme med at vi er blevet et stikker samfund.
Jeg kan da blive sindsyg rasende over at en arbejdsløs tilbyder sort arbejde, når jeg er med til at betale hans understøttelse, samtidigt finder jeg det yderst krititabelt at man tror man kan køre i en bil på svenske plader og så bo i København.. imens jeg betaler kassen i afgift..
Hvis man holder sin sti ren og sørger for at betale sin del til samfundet har man jo intet at frygte. og er Danmark blevet sådan et forfærdeligt land kan man da bare smutte et andet sted hen...
Kenn
Jeg synes det er en latterlig udmelding at DK ikke er en stikkersat, for det er den! Stikkermetoder som at man kan anmelde sin nabo anonymt på nettet findes ikke mere usselt. Tænk engang at man har så ondt i røven...
Kenn
Jeg er nødt til lige at spørge om du mener, at du overholder alle regler og love der eksisterer og vil komme i fremtiden?
Hvor mange håndværkere tror du der findes som ikke laver lidt sort arbejde engang i mellem???
Danskernes retssikkerhed er helt væk i dette overvågningssamfund. Nu skal man ikke længere bevises skyldig, nu skal man bevise at man er uskyldig.
Hvor er det trist at der findes personer der ikke kan se problemet i det.!
ved ikke om dette links forklare de andre der ikke forstod det mere , jeg synes nogle de punkter der står linket man kan anmelde anonyme ,
jo synes da selv lidt retsikkerhed står på spil , ved mange ikke får ret i deres anmeldelser grundet de ikke ved alt omkrig den person eller de bare er uvenner med person derved bruger kommunes ressurcer , burde i stedet sætte den skat ned og de social ydelser ned for de er godt nok vilde store , med der også mange regler der gør det svært at starte igen vis er uden for arbejds markedet http://www.berlingske.dk/verden/tysk-tv-udraaber-danmark-til-stikkerstat
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows