|
Hvad gør DF ikke for skabe spild mellem danske og ikke dansk befolkning. Nu som i sikkert kan gætte, så er jeg ikke dansk stamning. Mine familie medlemer har været indlagt sygehuset og Vi tog altid mad hjemmefra til pateienten og andre. En sygeplejske fortalte mig at hun var meget glad for mørke patienter for deres pårørende altid tog mad hjemmefra og de SELV sørget for passe patiten! |
Nej, nu må det være nok! Hva' fanden bilder de sig ind. Før i tiden havde Danskerne næsten patent på begrebet "hygge", nu har de dérsens kulturberigere stjålet vores hygge og alt det der medfølger som saft, kaffe og kage!!!
Jeg har en løsning! Svinefedt i alt! Derudover! Sæt et stort billede af en fed lyserød gris på køleskabet. Så gad jeg godt nok se den kulturberiger, der ville vove at spise noget som helst fra køleskabet! ![]()
Næst efter Dolph og Anders "Anden" Matthesen kommer komikergruppen DF på listen over de top tre sjoveste i DK pt. De er sgu' så sjove, specielt ham Pia og de to sorte præstefætre.
Bliv gratis medlem