Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indvandrere tager din saft og kage

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt svar, Jørgen Olsen. Jeg sad også og tænkte "Kage og saft i venteværelset - det har jeg sgu da aldrig fået? Nu ved jeg hvorfor!"

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jørgen Olsen:
Tak DF. I har min stemme.

Så det er din skyld at det er nødvendigt for mig at bo i sverige? Samt at man ikke kan få lov til at bo med den man har lyst til? Samt at folk der arbejder og taler dansk ikke må bo her fordi de ikke lige passer ind?

Come on..... Hele udlængingeloven er et stort makværk som der skal ryddes op i....

Naturligvis skal der være regler, men lige nu er danmark ved at lukke sig inde....

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

Jørgen Olsen:

Så det er din skyld at det er nødvendigt for mig at bo i sverige? Samt at man ikke kan få lov til at bo med den man har lyst til? Samt at folk der arbejder og taler dansk ikke må bo her fordi de ikke lige passer ind?

Come on..... Hele udlængingeloven er et stort makværk som der skal ryddes op i....

Naturligvis skal der være regler, men lige nu er danmark ved at lukke sig inde....

Hovsa - sarkasmen var vidst ikke tydelig nok - og måske upassende - det beklager jeg.

Det gør mig ondt at du er nødt til at bo i Sverige. Gældende lovgivning er bebyrdende for undertegnede i ligeså høj grad, så jeg forstår hvad det drejer sig om.

Du ønskes en super dag ! :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 14:36
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:08

Jeg har intet imod udlænding vi har bare forskellige kultur, dette må vi acceptere, dog når deres måde at leve på kan betyde, øget udgifter på vises poster betyder, det der må laves om på lovgivning, jeg stemmer ej DF, med det skrevet er jo ikke udlænding fjendske med forskellige måder   vi lever på det kan betyde noget der må laves om på.

Fakta er jo dansker ikke tager hele familien med til fødegangen, udlænding er bare mere i samlet folk hele familien om de masser begivenheder, deres traditioner er bare mere social anlagt og i familien er det traditioner for moder bliver hjemme og laver det huslige og manden arbejder, dette er traditioner vi må prøve at leve med de gør, dog betyder at når mennesker kommer ind i samfundet der lever på anden måde passer det ikke samme med vores samfundsopbygning, derved må der laves lidt om på nogle lovgivninger så der er plads til alle holdninger og levemåder i samfundet.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:23
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

De har jo delvis ret .

Ihvertfald hvis de hentyder til Tyskerne...  Alle ved det er dem der tømmer morgen mads  buffeen på hotellerne - det har jeg selv set mange gange.... de stjæler endda med til frokosten også.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:26

Niels Henriksen:

Jørgen Olsen:

Det var et meget sarkastisk indlæg fra Jørgen Olsen. Tror, du misfortod det.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:27

Jesper Laugesen:

De har jo delvis ret .

Ihvertfald hvis de hentyder til Tyskerne...  Alle ved det er dem der tømmer morgen mads  buffeen på hotellerne - det har jeg selv set mange gange.... de stjæler endda med til frokosten også.

Det gør nogle nordmænd nu også, men jeg tror ikke man kan generalisere. Der er sikkert også danskere der gør det samme, når de er på ferie rundt omkring.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:31

"Det var et meget sarkastisk indlæg fra Jørgen Olsen. Tror, du misfortod det.

Dbh

Thomas"

hehe - ja man skal passe på med ironi og sarkasme kan jeg også se på mit indlæg Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:33

Mikael christiansen:
Fakta er jo dansker ikke tager hele familien med til fødegangen, udlænding er bare mere i samlet folk hele familien om de masser begivenheder, deres traditioner er bare mere social anlagt og i familien er det traditioner for moder bliver hjemme og laver det huslige og manden arbejder, dette er traditioner vi må prøve at leve med de gør

Nu må jeg trække på smile båndet Mikael, for du får det jo næsten til at lyde negativt.

MEN:

Der var faktisk engang hvor danske familier var tætte
Der var faktisk engang hvor familier boede sammen og forældrene hos børnene når de blev gamle
Der var faktisk engang hvor manden var forsøger (ikke at det er positivt)
Der var faktisk engang hvor børnene ikke blev smidt ud hjemmefra 

Det tætte familie bånd er blevet en del mindre de sidste 50 år. Nogen syntes det er fedt, andre ikke. Jeg studere selv på et international semester og går sammen med 200 studerende fra alverdens lande.

De forstår ikke hvad vi skal bruge plejehjem til.....de forstår ikke hvorfor børnene flytter så tidligt som de gør, og de forstår ikke at familierne i Danmark ikke er tættere.

Så kan vi lære lidt af dem, den vej, så tror jeg sgu vi alle er blevet bare LIDT rigere. 

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)