Intet problem, jeg har udviklet et point system oppe i hoved, her kommer der et uddrag:
1 point per år i har været gift - 1 point hvis svigerfar ingen penge par - 4 point hvis svigermor ikke kan lave mad
Men Jesper, det er et større regnstykke :)
Tror ikke det går med sådan et regne stykke, for det vil da skabe en del problemer i samfundet , folk vil blive tvangs gift når de bliver 18 år , kvinder bliver tvunget til kød gyderne , og jo det er da sørgeligt vis svigerfar ikke haves dem skal man da ikke straffes , synes jeg
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tror ikke det går med sådan et regne stykke, for det vil da skabe en del problemer i samfundet , folk vil blive tvangs gift når de bliver 18 år , kvinder bliver tvunget til kød gyderne , og jo det er da sørgeligt vis svigerfar ikke haves dem skal man da ikke straffes , synes jeg
Hovsa - sarkasmen var vidst ikke tydelig nok - og måske upassende - det beklager jeg.
Det gør mig ondt at du er nødt til at bo i Sverige. Gældende lovgivning er bebyrdende for undertegnede i ligeså høj grad, så jeg forstår hvad det drejer sig om.
Det er ok :) Der var også lidt sarkasme i mit indlæg (men det var vist heller ikke tydeligt nok)
Jørgen Olsen:
Du ønskes en super dag ! :-)
Jamen i lige måde.... :D
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....