Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis logo til dig!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg mangler et godt logo.

Jeg har lavet mit i paint - det virker, men kunne godt tænke mig det var lidt mere prof.

Det er til min it butik www.olsens-it.dk

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 14:49

Det er jo helt ude i skoven!

Har fået -4 i karma, hvilket jo er fuldkommen latterligt. Kan forstå at folk tænker: "der er jo allerede 2 der har skrevet, så hvorfor s***n skriver han som den 3"? Men hvis man nu lige gad at kigge på tidspunktet, så ville man finde ud af at jeg havde svaret under et minut efter nr. 2, så jeg havde jo ligesom ikke set at der var kommet et svar mere. 

Og nu var mit svar noget mere fyldest gørende end nummer 2, så det kunne jo være at han hellere ville hjælpe mig. 

Undskyld det sure opstød, men blev lidt irriteret da jeg så det! Wink 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 14:52

Jonas Brøchner-Nielsen:

Det er jo helt ude i skoven!

Har fået -4 i karma, hvilket jo er fuldkommen latterligt. Kan forstå at folk tænker: "der er jo allerede 2 der har skrevet, så hvorfor s***n skriver han som den 3"? Men hvis man nu lige gad at kigge på tidspunktet, så ville man finde ud af at jeg havde svaret under et minut efter nr. 2, så jeg havde jo ligesom ikke set at der var kommet et svar mere. 

Og nu var mit svar noget mere fyldest gørende end nummer 2, så det kunne jo være at han hellere ville hjælpe mig. 

Undskyld det sure opstød, men blev lidt irriteret da jeg så det! Wink 

Vil gerne lige sige at det ikke er mig der har givet 1 stjerne. Omvendt ville jeg ikke tage det tung hvis jeg blev bedømt skidt - jeg er ret ligeglad med det der karma-system.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 15:01

Lidt meget off-topic nu, men nej ved godt det ikke er vigtigt. 

Hovedidéen er jo selvfølgelig at hjælpe og blive hjulpet, samt få en masse gode tilbud og kontakter. Men synes nu alligevel at (for mit eget vedkommende) karma pointene er lidt tillidsskabende, forstået på den måde at man lettere tager en med 40.000 karma point seriøst, end en med 3 :) 

Må indrømme at det måske var unødvendigt at skrive ovenstående, men synes nu alligevel at det hørte sig til, for en god ordens skyld Skype-Wink

Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 15:03

Hej alle sammen, 

Mange tak for alle svarene, jeg vil kigge på senere hvem der skal laves logo til.
Det er ikke nødvendigvis de to første der skrev, jeg vælger dem, jeg vurderer kan give os bedst "reklame." 

Rasmus Fredslund Hansen:

Orv! Så blev der da godt nok lige dømt dårlig amino karma til alle der :)

Sikke mange indlæg der blev bedømt til 1 stjerne... Man kunne måske også bare gøre opmærksom på at man har fundet de to som man vil arbejde videre med, eller at tilbudet er lukket da det bare galt de første to som skrev i tråden...

Bemærk det er ikke mig der har givet de der én stjerners karma point. Skal nok sige til når jeg har valgt de to "heldige."

God weekend til jer alle.

Fra 2820
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår slet ikke den der negative karma givelse. Hvorfor være så negativ fordi der kommer konkurrence fra flere efterspørgsler. det da kun potistiv for T.F som virksomhed.

Det muligt han kun søger to virksomheder at lave logo for.

Men vi ved alle, at det som virksomhed er dejligt at stå i en situation hvor man har mulighed for at vælge til og fra. Altså er det muligt at der er kommet to oplæg. Men jo flere han har at vælge mellem jo mere posetivt er det da.

Måske indlæg 1 og 2 ikke er inde for hans interesse feldt eller design speciale.. Hvem ved.. Så lad T.F om at vælge og bedømme hvad han ser mest rellevant iforhold til hans virksomhed..

Det jo en super ide til en masse positiv omtale..:)

Held og lykke T.F og god weekend..

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 15:11
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg leder efter en ny ide til mit logo!  Brug det gerne som reference-logo.

Bedste hilsner

Lars

www.TRY.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:01

Nogen som fik lavet et logo? Vil meget gerne vi resultatet.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 12:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har da ret SET;)  Personligt er det der med point ikke noget der interesserer mig og jeg fandt først ud af det for nyligt efter 2 år på amino hvad det gik ud på;)

Du får lige noget stjernedrys fra mig!

Bedste hilsner

Lars Jensen

www.TRY.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 12:37

Alexander R. B:

Nogen som fik lavet et logo? Vil meget gerne vi resultatet.

Ikke endnu! Men mon ikke der skulle være et forslag på vej;)

Bedste hilsner

Lars 

www.TRY.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)