Hejsa Amino'er Mig og min chef har snakket lidt om julen og julesalget, samt hvordan vi takler denne julesæson. Jeg vil prøve at komme med nogle gode ideer men hvis i har nogle så kom endelig med dem så kvitterer vi med en Skiltex roll up! Optimering af adwords til julen - ord som juletilbud/julerabat/julegave til ham mm. giver tit en højere CTR (lav en særskilt kampagne og leg lidt ord / titler) Deltagelse ved diverse julemesser (nissehue optional) Lav en online julekalender med gode tilbud som får dine kunder til at komme igen og igen i december måned. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Har du et SUPER B2B tip der sparker r** & forøger julesalget så skriv det nedenunder, så trækker vi lod & kvitterer vi med en roll up med print, monteret & leveret m. taske!
Glædelig jul
|
Udlov en gave, enten noget i selv producerer eller noget fra en helt anden virksomhed, for hver dag indtil jul.
Gaven bliver der trukket lod om, blandt dem der bestiller Jeres produkter den pågældende dag.
Gaven skal være hemmelig, men man kan godt fortælle gavens værdi.
Eks. jeg vil gerne købe produkter fra Jer den 10. december. Jeg får at vide, at jeg har mulighed for at vinde en præmie til ...kr den dag. Så er jeg sikker på, at hvis køberen er interesseret i Jeres produkt, så kan en potentiel gave være det der skaber et salg for Jer.
Dagen efter skal vinderen køres på hjemmesiden, og en kommentar fra vinderen vil være en dokumentation og en levendegørelse af konkurrencen.
Det var min idé