Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks Liberale Parti...

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

...er vist det som Venstre kalder sig.

Er jeg den eneste der finder det u-liberalt - i ekstrem grad - den måde hvorpå staten nu skal bestemme, hvem man kan gifte sig med? Det er da et indgreb i ens personlige frihed der vil noget.

Som borgerlig / små-liberal føler man sig lidt partiløs efterhånden...

Ja, jeg er chokeret. Godt jeg har fundet kærligheden - og stakkels dem der laver den fejl ikke at forelske sig i en Dansker, Amerikaner eller Tysker, eller hvem som DF, Venstre og Konservative giver et A-OK.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:29

Jacob Rohde:

- og stakkels dem der laver den fejl ikke at forelske sig i en Dansker, Amerikaner eller Tysker, eller hvem som DF, Venstre og Konservative giver et A-OK.

Tjaa, hvis det er højtuddannede der forelsker sig i højtuddannede fra "fy fy" listen af lande betyder det jo bare at Danmark igen trækker nitten og mister en sandsynligvis god skatteborger der vælger at følge kærligheden i udlandet.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:31
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

DF ødelægger DK, men folk fatter det bare ik... Men det skal åbenbart gå galt, før fornuften vender tilbage...

Og V eller S... Eneste forskel er efterhånden bogstaverne + farverne!

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 20:34

Har lige fulgt en debat om det på TV2news det for langt ude hvad bliver ikke det næste!

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:39

Danmark bestemmer faktisk ikke, hvem du må gifte dig med. Til gengæld siger "systemet" blot, at du så ikke skal blive i Danmark. Og det er godt nok ikke særlig liberalt!

Om det så gør den store forskel efterhånden, ved jeg ikke. Den deroute som Danmark lige har indledt nu - og som mange (Thorborg, Aamund og mange flere inkl. mig, hvis det tæller) har advaret om længe - vil alligevel betyde en helt anden verden i DK om meget kort tid. Og det er en verden, der ikke tiltrækker hverken dem uden eller med uddannelse.

Sortseer? Tja - det kan da godt være, men foreløbigt har den sidste måned budt på tre store virksomhedsudflytninger. Og der kommer flere. Tillad mig at minde om: http://thorborg.tv/k%C3%A6re-danmark-vagn-op.html

Men ja - jeg er også partiløs som det ser ud i dag. Problemet er bare, at jeg som indædt demokrat SKAL stemme. At undlade det er en hån mod demokratiet. Og til den tid må jeg så vælge det mindste onde :-(

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:43
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

DF ødelægger DK, men folk fatter det bare ik... Men det skal åbenbart gå galt, før fornuften vender tilbage...

Jeg sidder og ser News pt, og Skaarup sidder klart og siger at målet er at begrænse den muslimske indvandring.

Hvordan kan V og K lægge ryg til sådanne noget? Som om alle muslimer er problemer? Puha det er hård kost.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:46

Fashion-Seller:

Jeg tror det kiksede lidt med stjernene... Jeg ville have givet dig fem, for jeg er fuldstændig enig, men det blev vist til én. jeg har prøvet at rette det op, men det går nok ikke. Du må have til gode :o)

Jeg kan slet ikke forstå, at DF kan blive ved med at få så mange stemmer. For på lige fod med både V og C, er der absolut intet konstruktivt kommet fra dem i flere år nu. Kun had og fordomme.

Jeg kan godt forstå at diverse exit-polls ved valgene giver et ringere billede af deres stemmeandel, end der viser sig at blive en realitet. jeg ville også skamme mig over at sige at jeg havde sat mit kryds der 8til trods for at jeg gjorde det sidst..). Men de er knalddygtige til at føre valgkamp, og de svarer som regel klart og utvetydigt på spørgsmål fra journalister. Og uanset hvad man måtte mene om svarene, er de ikke bange for at sige hvad de mener.

Der kunne "de rigtige" politikere lære en del, for selv om de snakker meget når de bliver stillet et spørgsmål, er det ret sjældent at de rent faktisk svarer på det. Det er til at få lange tasker af at høre på deres snakken udenom. og journalisterne burde også kigge sig selv i spejlet, og stille sig selv spørgsmålet: "Er jeg journalist, eller mikrofonholder?", for det er stort set aldrig, at de bider sig fast og afkræver et svar på det spørgsmål de stiller. jeg har faktisk kun set det én gang, og det var en sand fornøjelse at se Brixtofte svede, da han til sidst var nød til at svare (efter at have talt udenom i 4 - 5 forsøg).

Men denne nye lov, kan desværre ikke overraske længere. Jeg venter bare på at vi får busser, cafeer osv. kun for hvide. Det er jo stille og roligt der vi er på vej hen, og jeg skammer mig over at være dansker, hver gang der der vedtages endnu en fremmedfjendsk lov. Nogle af dem er selvfølgelig nødvendige, men det er langt fra alle.

Og tænk at de igen, igen, igen og igen får lov at bruge finanslovsforhandlingerne, til at få trumfet sådan noget igennem.

Jeg ville ønske at jeg kunne sige at det bliver en god dag, når vi igen får ny regering, men det kan jeg desværre ikke. Det ser sgu trist ud for Danmark :o(

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:51

Jacob Rohde:

Hvordan kan V og K lægge ryg til sådanne noget? Som om alle muslimer er problemer? Puha det er hård kost.

Jeg har aldrig fattet, at V og K solgte deres sjæl i tidernes morgen for DF rygklapperiet...

Og jeg troede vi havde nået bunden, men det synker bare dybere og dybere!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:52
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Ja det er forfærdeligt.
DF er uden tvivl det værste der er sket for Danmark de sidste 100 år.
De ødelægger Danmark fuldstændigt og at nogen kan stemme på de tosser er for mig ubegribeligt!

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 20:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spændende debat!

Jeg mener også at denne regl er dybt uliberal. Men jeg har aldrig og vil aldrig stemme på Venstre (som landet ligger i dag), så jeg er ikke ligefrem blevet partiløs.

Men til jer som er blevet partiløse, prøv at giv De radikale 2 min. og læs deres partiprogram, I vil muligvis finde det meget interessant :-)

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)