Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Worldpress plugin: Udsendelse af guide og indsamling af emails.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har skrevet en guide som jeg ønsker at formidler via min Worldpress side (og den handler ikke om WorldpressSmile)

Det jeg søger er en plugin som giver mulighed for, at folk kan indtaste sin mail hvorefter de automatisk modtager enten en mail med guiden (pdf) eller en mail hvor der står et URL hvor guiden kan downloades.

Derudover må plugin'et gerne opsamle deres mailadresser eller alternativt sende mig en mail, så jeg selv kan administrerer adresserne manuelt.

På forhånd tak

Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37

Du kan bruge et plugin der blot hedder "Newsletter" http://wordpress.org/extend/plugins/newsletter/

Det kan klare det du efterlyser. Og for et lille beløb kan du købe det samme plugin i en Pro udgave, som giver adgang til flere funktioner, statistik osv.

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 22:00

Tusinde tak for hjælpen Wink

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:12

Jeg vil lige henlede opmærksomheden på det næste du får brug for. Når du får fat om din såkaldte "listbuilding", hvor du samler emailadresser ind - bliver dit næste behov at skrive til dem.

Så vil du sandsynligvis møde den udfordring, at dem der skrev sig på listen i går helst skal have én slags mail.. mens dem der har været på listen længere tid, ved mere - og derfor skal have en anden.

Hvordan klares det?

.. det klares med et program der har en auto-responder.

Det fungerer således, at det først og fremmest dækker det behov du ønsker dækket her. Derudover kan du sætte en automatik op således

Dag 0 - PDF guiden
Dag 1 - mere nyt
Dag 3 - lidt mere nyt, og link til en spændende artikel om emnet
Dag 5 - Jeg har også en Professionel Guide, den koster 189 kr.
Dag 8 - Husk jeg stadig har min Pro Guide til salg for 189 kr.

... sådan

Når det er sat op, og de fire opfølgningsmail er skrevet, skal du ikke gøre mere. Du skal bare arbejde på nye ting - for det kaldes passiv indtjening, og kan være effektivt hvis du har et godt produkt.

På min blog om at tjene penge på bl.a. den her metod kan du læse om autoresponder.
(kig under A i ordbogen, hvor der også er link til et gratis program der kan dette)

Indtil vi ses, så ha det godt

Hr. ØU

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16

Det er helt sikkert en god ide, og det kan Pro udgaven af Newsletter også klare.

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 22:58

Tak for svarerne begge to :)

Jeg har rodet lidt ved Newsletter. Det er dejligt nemt og brugervenligt. Men det er på engelsk? Findes der en dansk oversættelse derude? Der står at den automatisk oversætter det til dansk, hvis man har indstillet sin blog til dansk - men selve formen er stadig engelsk..

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 07:53

Tue Nielsen:

Tak for svarerne begge to :)

Jeg har rodet lidt ved Newsletter. Det er dejligt nemt og brugervenligt. Men det er på engelsk? Findes der en dansk oversættelse derude? Der står at den automatisk oversætter det til dansk, hvis man har indstillet sin blog til dansk - men selve formen er stadig engelsk..

Kan helt klart anbefale Mailchimp.com som Hr. ØU også refererer til. Den kan også på dansk :o)

Du får op til 1000 abbonnenter og 6000 afsendler/mnd gratis. De har også Autoresponder, en røvfuld af statistikker osv.

mvh

Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:29

Jeg har lavet en dansk oversættelse af frontend til Newsletter. Giv mig en mail adresse og jeg skal sende den til dig. Filerne skal blot kopieres ind i biblioteket "Languages" via FTP.

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 17:01

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 17:03

PS. er det muligt at ændre knappen subscribe (eller tilmeld) til Download?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)