|
Udover det jeg allerede har skrevet i mit sidste blogindlæg "SEO-Tekster er noget lort" kan jeg tilføje, at jeg udover manglende evner til at kunne skrive sælgende tekster hos de fleste billige leverandører også ser en enorm mangel på forståelse for semantikken i forhold til SEO. På overfladen kan søgemaskineoptimerede tekster se let nok ud, og hvis du er i markeder med ekstrem lille konkurrence kan du såmænd også godt ranke med en tekst uden ret meget semantisk forståelse. Hvor mange af jer "SEO-skribenter" ved noget om LSI? Ved I at Google analyserer ordenes sammenhæng for at forstå om f.eks. "Roling Stones" handler om bandet eller rulende sten, og at brugen af de "forkerte" ord i teksten, kan gøre at den klassificeres helt forkert af Google? Og der er mange andre detaljer af den slags - detaljer, der er afgørende for, om en "SEO tekst" faktisk virker. Alt det er i sig selv svært nok. Dertil kommer så, at det skal kombineres så teksten faktisk også sælger. Det vil jeg tillade mig at tvivle på kan lade sig gøre indenfor de tidsrammer jeg ser nævnt her. |
Kunne man forestille sig at søgemaskinerne en dag straffer de virksomheder der har købt artikler via fx. amino?
Jeg mener, artikel databaser var jo det helt store og vildt hyped her på amino. Man var jo næsten en tøs hvis man ikke havde en :)..... nu er der mange der er blevet straffet.
Nu er det jo svært at ramme "SEO artikler", da de ikke ligger samlet et sted. Men når man "offentligt" her på amino har købt "seo tekster", kan man vel komme i problemer på et tidspunkt?
Ved godt at sandsynligheden ikke er stor, men jeg vil da hellere hyre en tekstforfatter til at lave en artikel, end en SEO gut til at lave SEO artikler. :)
Bliv gratis medlem